ÖLMEDİM YASIYORUM
SINAVLADAN DOLAYI AKTIF DEGILDIM
AMA GERI GELDIM
TATILDE BOLUM DEPOLAMAYI DUSUNUYORUM
UZATMADAN BOLUME GECELIM
OY ATMAYI VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIM______________________________
"Minho ne zaman inicez ya uyuştu her yerim" söyleniyordu Jisung. Fazlasıyla heyecanlı ve uyuşmuştu. Minho kafasını kaldırıp haritaya baktığında son 1 durakları kaldığını fark etti. "1 durak kalmış. Diğerlerini de uyandıralım" ayağa kalkıp Seungmin ve Chan'ın yanina gitti Minho. Eğilip omzunu dürttü uyanmaları için. "Kalkın hadi geldik" Chan uyanmıştı ama Seungmin için aynı durum geçerli değildi. Chan da dürttü Seungmin'i ama kafasını Chan'ın omzuna sürtüp mırıldanıyordu sadece. "Neyse uyanana kadar ben alırım onu kucağıma" dedi Chan. Bunu duyunca hemen uyandı Seungmin. "Gerek yok ya yürürüm ben" ayağa kalkıp esnemeye başladı. Chan ve Minho da gülerek ayağa kalktı.
Jisung da Hyunjin ve Felix'i uyandırmaya çalışıyordu. Ama sadece çalışıyordu çünkü yol kat etmiş sayılmazdı. Uykucu ikili gözlerini bile kırpmadan uyuyorlardı. "Ya Felix kalksanıza ya kış uykusuna mı yattınız amına koyayım" söylenerek Minho'nun yanına gitti. "Ya kalkmıyo bu ayılar. Öldüler mi acaba" gülerek cevap verdi Minho "Umudumuz o yönde ama yok ölmediler. Ben onları nasıl uyandıracağımızı biliyorum" kolunu Jisung'un omzuna atarak yürümeye başladı Minho.
Changbin ve Jeongin'in yanına ilerleyip önlerinde durdular. "Tatlı sohbetinizi bölüyorum ama uyandırmamız gereken iki salak var. Yoksa durağı kaçıracağız" dedi Minho. Changbin gülerek ayağa kalktı ve kaslarını sıkarak "O iş bende aslanım" gülerek Hyunjin ve Felix'in yanına gitti. İkisinin de tam ortasında durdu ve kulaklarına eğilerek eliyle osuruk sesi çıkardı. İkili korku ve sinirle uyandığında diğerleri gülmeye başlamıştı. "Ya iğrençsin gerizekalı" Hyunjin ve Felix aynı anda söyleyince metro hepsinin kahkahalarıyla inlemişti.
İnmeleri gerken durağa geldiklerinde ikilinin kolundan tutup hızla çekerek çıkarmışlardı metrodan. Jisung eğilip yeri öptükten sonra yine kahkahaya boğulmuşlardı. Sonunda alışveriş merkezinin önüne geldiklerinde hızla içeri girdiler ve plan yapmaya başladılar. İlk Chan konuştu "Aramızda aç olan var mı?" tüm eller havaya kalkınca "Hiç şaşırmadım. Neyse o zaman önce yemek katına çıkalım. Herkes istediklerini alıp terasa gelsin" herkes olumlu cevap verince sürü halinde yemek katına çıkmış ardından ne yiyecekleri hakkında konuşmuşlardı. Felix ve Hyunjin pizza, Seungmin ve Chan ramen, Jeongin, Changbin, Minho ve Jisung ise hamburger yemeye karar vermişlerdi.
Herkes alacakları yere gittiğinde Jisung, Jeongin ve Changbin'in paralarını da Minho ödemişti. Her ne kadar Jisung ve Jeongin ödememesi konusunda, Changbin ise ödemesi konusunda ısrar etse de.
BOLUM BIRAZ KISA OLDU VE MAALESEF GEC ATTIM CUNKU BU HAFTA ASLA EVDE DURMADIM VE YAZABILECEGIM YERLERE DE GITMEDIM
ELIMDEN GELDIGINCE HIZLI VE COK YAZMAYA CALISTIMYARIN DA EVDE OLMAYACAGIM AMA YINE DE YAZMAYA CALISIRIM
BOLUM HAKKINDA DUSUNCENIZIN OLUCQGINI SANMIYORUM CUBKU BOLUM YOK GIBI
WKJXUSJXHWLXOWKNEYSE HEPINIZI OPTUM OY VERMEYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN MUAH😚💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
FanfictionLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...