SELAMLARRR
BOLUMLER ÇOK UZUN ARALIKLARLA GELDIGI ICIN ŞIMDI YAZIP SONRA ATIYORUM😙✌🏻BI DE 450 OKUNMA OLMUŞUZ NERDEYSEEE
YERIM SIZI SAPSIKLERRR TESEKKUR EDERIMMNEYSE UZATMADAN BÖLÜME GEÇELİM
SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN SIZLERI SEVIYORUMM 💋😘________________________
Okula geldiklerinde dersin başlamasına 15 dk olduğunu gördüklerinde hemen kantine inmişlerdi. Jisung Minho'ya yemek almak istemiş ama Minho kabul etmeyerek kendi parasıyla tost ve çay içmeyi sevmediği için meyve suyu almıştı. Minho yemeğini yerken sohbet ediyorlardı.
"Chan ve diğerleriyle nasıl tanıştınız?"
(Jisung)"Chan, Changbin, Hyunjin ve ben anaokulundan beri hem kapı komşusuyduk hem de aynı okullarda okuduk. Felix ve Seungmin de ilkokulda tanışmışlar. Onlarla ortaokulda tanıştık. Liseye geçtiğimizde hepimiz aynı yeri kazanmıştık. Ben liseye geçince evden ayrılmak istediğim için buraya taşındım. Hyunjin ve Felix de taşındı. Normalde Jeongin de dokuzuncu sınıftayken benim karşı komşumdu. 10. Sınıfa geçtiğimizde babası rahatsızlandığı için aile evine geri döndü. Çok tatlı ve sevecen bi çocuktu o zamanlar. Sonra zorbaladılar çocuğu her ne kadar korumaya çalışsak da. İçine kapanık biri oldu."
(Minho)"Jeongin'e çok üzüldüm gerçekten. Çok tatlı birine benziyo halbuki. Ne istediler çocuktan anlamıyorum. Aptallar ya elime geçirsem geberticem şurada."
(Jisung)"Bize gerek kalmadı aslında. Big boy Changbin halletti onun işini. Bir de Cuma günü de tören başlamadan önce çıkıp özür dileyecekmiş. Umarım daha tekrarlamaz yoksa ben dövücem bu sefer."
(Minho)Sohbet ederlerken ikisinin de arkadan gözlerinin kapanmasıyla neye uğradıklarını şaşırmışlardı.
"Kimim ben"
(?)"Ben ne biliyim kimsin amına koyim"
(Minho)"Kimim lan ben!"
(?)"Aşkım salak mısın bağırma"
(2.?)"Sen nasıl istersen öyle olsun ömrüm, bebeğim, bitanem"
(?)"Hyunjin sikicem belanı çek ellerini gözümden"
(Minho)"Yaa! Nasıl tanıdın beni? Hepsi senin yüzünden Felix"
(Hyunjin)"Mal mısın amına koduğum ben seni nefes sesinden tanırım"
(Minho)"Yaa o kadar aşık mısın banaaa? Yerim seni şapşal"
(Hyunjin)"Şey Felix?"
(Jisung)"Efendim canım"
(Felix)"Bilmem farkında mısın ama o minik ellerini hala çekmedin gözümden"
(Jisung)"Anlamadım? Sen benim ellerime minik mi dedin? TUTMAYIN LAN BENI GEBERTICEM BUNU!
(Felix)Tam da dananın kuyruğunun koptuğu yerdeydik. Felix Jisung'un gözlerindeki ellerini boğazına indirmiş, gözü dönmüşçesine sıkıyordu. Minho ve Hyunjin ikilinin yanına koşmuş, Hyunjin Felix'in kollarından çekmeye çalışıyor, Minho boğazındaki parmakları birbirinden ayırmaya çalışıyor, Jisung ise o sırada ölmeyi bekliyordu... En sonunda ikiliyi ayırdıklarında Jisung boğazını tutmuş nefes almaya çalışıyor, Felix ise Hyunjin'in kolları arasında sakinleşmeye çalışıyordu. Hyunjin Felix'i tamamen kolları arasında kenetlemiş, adım bile atmasına izin vermeden içinden sakinleşsin diye dua ediyordu.
Elinde bir şişe su ile gelen Minho Jisung'un oturması için sandalye çekmiş, elindeki suyun kapağını açarak Jisung'a uzatmıştı. Sandalyeye oturan Jisung hızla suyu yudumlamış, derin nefesler almaya devam ediyordu. En sonunda dayanamayıp bir kahkaha patlamıştı. Soran gözlerle ona bakan Hyunjin, Minho ve kantinin yanı sıra Felix de gülmeye başlamıştı.
"Ya oğlum niye o kadar sıktın boğazımı? Böyle konuşmamıştık"
(Jisung)"Ya ne bileyim oğlum sen minik elli deyince gerçekten üstüme alındım tutamadım kendimi"
(Felix)"İyi oynadık ama he baksana şu tiplere"
(Jisung)"İyi misiniz lan siz"
(Minho)"Ne yani bunlar oyun muydu?"
(Hyunjin)"Evet hayatım"
(Felix)"Neden böyle bişey yaptınız amına koyayım?"
(Minho)"Çünkü Felix ile tiyatro kulübüne katıldık. Hoca da böyle bişey yapmamızı istedi"
(Jisung)"Ne ara katıldın lan"
(Hyunjin)"Off her şeyi baştan anlatmamız gerek"
(Felix)HASMETLI KKAMI ILE
BÖLÜMÜN SONUNA GELDİKYARIN YA DA IKI GÜN SONRA
BÖLÜM ATARIMNASIL TAKLAYA GELDINIZ AMA
BEN BILE DUSUNMEMISTIM YAZARKENASLINDA BU YOKTU
NEYYYSE BÖLÜM HAKKINDA DUSUNCELERINIZI YAZARSANIZ SEVINIRIM
SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN
SIZI SEVIYOREMMMM
MUAHH😙💋😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
FanfictionLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...