4

159 17 52
                                    

YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN
SIZLERI SEVIYORUMM
💝💖💗❤🖤💜🧡💛💚💙😘😚

Okula geldiğimizde Jisung hemen sınıfını öğrenmek için müdür yardımcısının yanına gitmek istedi. Okulu daha bilmediği için ben, Felix ve Hyunjin ona eşlik ettik. Tam kapıyı tıklatacakken içeriden bağrışma sesleri duyduk. Müdür yardımcımız Bayan Jihyo birini azalıyordu. Kapıyı tıklatıp kapıyı araladım. Kafamı içeri uzattım, baktığımda bizim Changbin'i gördüm.  Ellerini önüne koymuş kafasını eğmiş yavru kedi gibi duruyordu. Bayan Jihyo gel işareti yapınca odaya girdim. Arkamdan gelmesi için Jisung'a kafa salladım.
İçeri girdiğinde kapıyı kapatıp yanıma geldi ve masanın önünde durdu.

"Buyrun çocuklar niye geldiniz?"
(Jihyo)

"Ben okula yeni geldim hocam. Sınıfımı öğrenecektim."
(Jisung)

"Hmm. Bekle bakalım kontrol edeyim."
(Jihyo)

Bayan Jihyo bilgisayarına dönüp birşeylere baktı. Ardından bize dönüp

"12/F sınıfındasın tatlım. Numaranı sınıf defterinden bakarsın.
(Jihyo)

"Tamam hocam teşekkürler."
(Jisung)

Kapıya doğru giderken ses çıkarmadan Changbin'e dışarıdayız dedim. Kapıyı kapatıp çıktık. Felix merakla sordu

"Ee hangi sınıftasın?"
(Felix)

"12/F"
(Jisung)

"Yess beee bizim sınıf!"
(Hyunjin)

"Aa güzel denk gelmiş."
(Jisung)

"Neyse oğlum onu bunu boşverin  de içerideki Changbin'miş."
(Minho)

"Niye lan ne bok yemiş yine?"
(Hyunjin)

"Bilmiyorum artık. Çıkarken beklediğimizi söyledim. Gelir şimdi zaten."
(Minho)

Derken kapı açıldı. Changbin dışarı çıktı. Yüzü asılmıştı.

"Noldu olum ne bok yedin de azar işittin yine?"
(Felix)

"Bu sefer hayırlı bi içindi."
(Changbin)

"Neymiş o hayırlı iş?"
(Minho)

"Ya bizim sınıftaki sessiz çocuk var ya. Adı Jeongin mi ne. Bu bizim bodrum kata inmiş spor salonuna gitmek için. Orda da Woojin ve tayfası varmış. Bu itler de sessiz biri gördü dayanamıyo amk almışlar çocuğu aralarına dövüyolar. Ben de o sırada spor salonundan dönüyorum. Baktım sesler geliyo koştum geldim. Bi baktım çocuğun surat yok. Kan içinde kalmış. Tekmeliyolardı falan, ben de dayanamadım girdim aralarına. Bu aptallar bana da vurmaya çalıştı. Ben de hepsini elden geçirdim güzelce. Yani elden geçirdim derken dövdüm manasında. Sonra aldım Jeongin'i götürdüm revire. Hemşire şok oldu tabi. O mükemmel yüzü kan kaplamış. Zaten yüzü görenin şok olmama ihtimali yok, bi de dövülen kişi Jeongin amk çocuğun kimseye zararı yok faydası var, kendi halinde takılıyo garibim. Her neyse hemşire aldı bunu yatırdı. Bana da dediki sen sınıfa git. Ben dedim yok gitmem o diyoki git sonra gelirsin. Biz tartışırken nöbetçi geldi dedi Jihyo hoca seni çağırıyo. Geldim işte odaya bana bağırıp çağırıyo, konuşmama izin vermiyo amk. Dedim hocam dur ben bi konuşayım kendimi anlatayım. Yok kadın dinlemiyo, hala bağırıyo. İşte o sırada siz geldiniz.
(Changbin)

"Ee biz çıktıktan sonra ne dedi?(Minho)

"O konuşmaya başlamadan ben konuştum. Dedim abla dur!"
(Changbin)

"Abla mı? Jihyo hoca senin ablan mı?"
(Jisung)

"Hee ablam da sen kimsin amk?"
(Changbin)

"Öyle mi söylenir amk ayısı.
(Felix)

"Pardon reis boşluğuma geldi, izniniz olursa kim olduğunuzu öğrenebilir miyim?"
(Changbin)

"Jisung ben. Tanıştığımıza umarım memnun olurum"
(Jisung)

"Umarım ben de olurum Jisungcuğum"
(Changbin)

"Ee devam et anlatmaya"
(Hyunjin)

"He işte ben dedim abla dur! Durdu tabi dinledi hemen kardeşinin sözünü. Anlatmaya başladım olanları, ben anlattıkça büyüyo bunun gözler. Ondan sonra ben anlatmayı bitirince dedi sen çık Yeonjun'a söyle Woojin ve ekibini çağırsın hemen ben onlarla ilgilenilenicem. Ben de tamam dedim çıktım geldim.
(Changbin)

"Ee söyledin mi Yeonjun'a?"
(Felix)

"Lan! Unuttum bekleyin söyleyip geliyorum"
(Changbin)



"Lan! Unuttum bekleyin söyleyip geliyorum"(Changbin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Helllooo ben geldim yinee
Nabersinizzz

Bölümü beğendiniz mi
Gec bölüm atıyorum cunku bi tik üşeniyorum
Bi de genelde kitap fln okuyorum
O yüzden bölüm atamıyorum

Ama gaza geldim
2-3 günde bi bölüm aticam
Düzene sokmak istiyorum
Öyle yani

Ee günleriniz nasıl geçiyo
Yorumlarda sohbet edelim
Kimse yok ama söyleyesin geldi
KBXIENXIDNCEKCNEIK

Herneyse opuldunuz
Muaaahh😚😚

587 kelime 💪

KEDİ BABASI/MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin