9

83 12 18
                                    

SELAMLARRR
UZUN BIR ARADAN SONRA BURDAYIM EFENIM
SIZLERI DE OZLEMISIMM
ÇOK UZATMADAN GECELIMM
SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE OY KULLANMAYI UNUTMAYINN💙

____________________

Jisung eve geldiğinde evde hala eksikler olduğundan dolayı dışarı çıkmak için hazırlanmıştı. Zaten okulunda ilk gündü ve şansına da ödev verilmemişti. Hızla üzerini değiştirip yanına para ve anahtarını aldı. Saate baktığında 20.52'yi gösteriyordu. Okula yeni geldiği için eksik olduğu konular vardı ve öğretmen etüte kalmasını istemişti. Bu yüzden okuldan geç çıkmıştı.

Ayakkabılarını giyinip kapıyı kilitledi ve binadan çıktı. Yeni taşındığı için etrafı iyi tanıyamamıştı. Bu yüzden telefonundan bir market konumu açtı. Çok uzak değildi, yürüyerek 7-8 dakika gösteriyordu. Hızlıca eve dönmek istiyordu çünkü hava kararmıştı. Çok geçmeden markete ulaşmıştı. İhtiyacı olan şeyleri sepetine doldurup kasaya ilerledi. Parasını ödeyip aldıklarını poşete doldurup marketten çıktı.

Elleri dolu olduğu için konumu açamamıştı aklında kalanlarla yolu bulmaya çalışmıştı. Ara bir sokağa girdi ve ilerlemeye başladı. İlerledikçe  sokak daha korkunç olmaya başlıyordu. Buraya daha önce girmediğini fark edince hemen çıkmak arkasına dönünce kafasını vurmuştu. "Ananı sikim ya" diye mırıldandı gözlerini açmadan. Kafasını kaldırıp çarptığı şeye baktı. 1.75 boylarında yapılı bir çocuğa benziyordu.

"Hayırdır? Ne işin var lan burda!"
diye bağırmıştı insanları rahatsız etmekten korkmadan. "B-ben yanlışlıkla girdim buraya. Özür dilerim hemen g-gidiyorum." Korkmuştu Jisung. Zaten sokağın sessizliğiyle gergindi bir de bu çocuğun delici bakışlarıyla kekelemesini durduramıyordu. Tam çocuğun yanından sıyrılıp geçecekken omuzunda bir kol hissetmesiyle kalmıştı olduğu yerde.

"Gidebilirsin dedigimi hatırlamıyorum ufaklık." Jisung'un üzerine yürümeye başlamıştı. Yüz ifadesi değişmiş, sırıtmaya başlamıştı. Jisung geri gittikçe çocuk üzerine yürüyordu. En sonunda gidecek yeri kalmamıştı Jisung'un, duvara değiyordu sırtı. Çocuk elini Jisung'un saçlarına atıp okşamaya başladı. "Normalde başkası girse burdan zarar görmeden çıkamazdı ama senin gibi güzel birine zarar veremem... tabi benimle bir gece geçirmezsen."

Elleri titriyordu artık masum çocuğun. Nefes alışverişi zorlaşmış, soğuk terler döküyordu. Hiç de masum olmayan, Jisung'un yüzüne doğru eğildi ve tam onu öpecekken
bir tekme... Jisung mu yapmıştı bunu? Gerçekten o muydu? Evet Jisung'du bunu yapan. Peki o cesareti nerden bulmuştu birden? Çocuk yerde erkekliğini tutup kıvranırken yavaş yavaş kendine geliyordu Jisung. Hızla ordan uzaklaşması gerekiyordu. Elindeki poşetleri sıkıca kavrayıp yerdekinin yanına ilerledi ve bir tekme daha attı.

Hızlandi Jisung, koşar adımlarla çıktı o sokaktan. Arkasına baktığında çocuğun yavaş yavaş kalktığını gördü ve evine doğru koşmaya başladı. Hâlâ tam hatırlamıyordu ama bulmuştu bir şekilde. Bina kapısının önüne geldiğinde telaşla tüm zillere basmıştı.  Çünkü çocuğun ona doğru koştuğunu görmüştü.

__________________________

Ders çalışırken zil sesi duymuştu Minho. Hızla kapıya gidip açmıştı ama kapıda kimseyi görememişti. O zaman anlamıştı bina kapısından zile basıldığını. Tam diafona dönüp alt kapıyı açacakken tüm binada aynı zil sesini duydu. Herkesin zili çalıyordu. Sinirlenmişti Minho, hızla ayaklarına kapının önündeki terliklerden birini geçirip aşağıya indi.

Kapıda Jisung'u bir çocuğun zorla götürmeye çalıştığını görünce deliye dönmüştü. Hızla kapıyı açıp dışarı çıktı ve çocuğa bir yumruk geçirdi. Jisung köşede ağlıyordu, şuan Minho'yu durdurması gerekirdi ama ayağa bile kalkamıyordu. Minho hiç durmadan geçiriyordu yumruklarını. Öldürse bile rahatlamazdı şuan.

O sırada Felix ve Hyunjin indi aşağıya. Hyunjin Minho'yu durdurmaya çalışırken Felix Jisung'u sakinleştirmeye çalışıyordu. Ancak ikisi de başarısız olmuştu. En sonunda  yorulunca ve çocuk bayılınca Hyunjin durdurmuştu Minho'yu.

Felix hala Jisung'u sakinleştirmeye çalışıyordu. Minho Jisung'un bu halini görünce anında yanına koşmuş ona sarılmıştı. Jisung yavaş yavaş sakinleşiyordu. Minho'ya sarılmak ona iyi gelmişti. Minho Jisung'dan ayrılıp göz yaşlarını silmiş, saçlarını okşamıştı. Ayağa kaldırıp poşetleri eline almış,Jisung'un kolunun altına girmiş bina kapısını açması için Hyunjin'e kaşgöz yapmıştı. Hyunjin kapıyı açınca Felix'e poşetleri vermiş ve Jisung'u kucağına alıp merdivenlerden çıkmaya başlamıştı. Jisung'un kapısının önüne gelince ceplerini karıştırmış, anahtarı bulunca hızla almış ve kapıyı açıp içeri girmişti.

Jisung'u yatağına yatırıp üstünü örtmüş, hala kapıda bekleyen Felix ve Hyunjin'in yanına gidip ellerindeki poşetleri almıştı. Hyunjin sonra konuşuruz manâsında kafasını sallayıp Felix'in elini tutup merdivenlerden inmişti.

Minho elindeki poşetlerle mutfağa ilerlemiş ve dolaplara yerleştirmişti. İşini bitirdikten sonra tekrar Jisung'un odasına dönmüştü. Üstündeki örtüyü düzeltip saçlarını okşamış bir süre izledikten sonra salona gidip koltuğa uzanmıştı. Çok geçmeden de uykuya dalmıştı zaten.

Ulan minho da Jisung enayisi olmuşBölümü beğendiniz mi yaaIlk defa böyle bi şey yazdığım için korkuyorum kötü oldu diye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ulan minho da Jisung enayisi olmuş
Bölümü beğendiniz mi yaa
Ilk defa böyle bi şey yazdığım için korkuyorum kötü oldu diye

670 kelime 💪🏿

KEDİ BABASI/MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin