25

40 6 4
                                    

BIR YILDIR GÖRÜŞMÜYORUZ AYOL NAPIYOSUNUZ
PUHAHAHAHA
KEJDOWJEOWHDOWKQ
OLMEDIM(MAALESEF) UZUN ZAMANDIR UYGULAMAYA GIRMEDIGIM ICIN KITAP YAZDIĞIMI BILE UNUTMUSUM 😀
NEYYYSE UZATMAYALIM
OPTUM
OY ATMAYI VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ŞEKERLERİM😚

_________________________

Yemekler yenmiş, karınlar güzelce doyurulmuştu. Herkes çok aç olduğu için ortalama 20 dakikada masada kırıntı bile kalmamıştı. Patlamak üzere oldukları için de pantolon düğmeleri açılmış, gömlekler de üzerine kapanmış oturuyorlardı. 5-6 dakika herkes sessiz bir şekilde oturmuş, farklı yerlere dalmışlardı. Sessizliği bozan Seungmin olmuştu. "Kalkalım artık gezecek çok yer var. Vakit kaybetmeyelim" herkes onu kafasıyla onaylayıp ayağa kalkmaya başlamışlardı.

Terastan çıkmış etrafa bakınıyorlardı. Changbin bir fikir attı ortaya "En alt kattan başlayalım orda daha uygun fiyatlı mağazalar var. Baktık bir şey bulamıyoruz üst katlara çıkarız." ardından Chan konuştu "İtirazı olan var ?" herkes hayır anlamında kafasını sağa sola salladı ve en alt kata inmeye başladılar.

İlk girdikleri mağaza genç işi şeyler satıyordu genelde. Düğünde giyilecek tarza kıyafetler yoktu çok fazla. Genelde bol kot pantolonlar ve kazaklar vardı. Burada istediklerine ulaşamayınca diğer mağazaya girdiler. Burası daha klasik takımların olduğu bir mağazaydı. Ama buradakiler de iş adamı gibi gösteriyordu onları. O yüzden pes etmeden diğer mağazaya girdiler. Burada tam onlara uygun takımlar vardı. Herkes kendine yakışacağını düşündüğü takımları alıp kabinlere girmiş, teker teker çıkıp podyumda yürür gibi davranıyorlardı. Tabii bunu yaparken fotoğraf çekmeyi de ihmal etmediler.

Kabinden ilk çıkan Minho diğerlerinin kabinlerinin kapısını tıklatıp duruyordu. Hyunjin kendi kabininden "Sapık var imdo. Taciz ediliyorum yardım edin" diye bağırmaya başlayınca gülerek geri çekilip aynada kendine bakmaya gitti. Giydiği takımı oldukça beğenmişti. Siyah gömleğin üstüne giydiği beyaz ceket ve siyah kumaş pantolon onu tam yaşında gösteriyordu. Hemen telefonunu alıp fotoğraf çekildi.

O sırada Felix kabinden çıkıp Minho'nun yanına ilerledi. "Nasıl olmuşum Minho? Ben beğendim sanki" diyerek fikrini sormuştu. Minho sarışın çocuğun üstündekileri moda tasarımcısı edasıyla inceledi. Siyah boğazlı kazak üstüne beyaz gömlek ve kısa bir ceket giymişti. Siyah renkteki kumaş pantolonu ve ceketi ile kravatının üzerindeki broş kombinini eşsiz gösteriyordu. "Ne yalan söyleyeyim benden bin kat iyi olmuşsun. Aferin lan sana" diyerek Felix'in saçlarını karıştırdı.

İkisi gülüşürken Hyunjin kendi kabininden çıktı. Onları görünce hemen yanlarına gidip etrafında dönmeye başladı. Ardından Felix'e dönüp "Nasıl olmuşum balım? Sana yakışır olmuş muyum?" diye sordu. Felix hemen sevgilisine sarılıp yanaklarından öptü. "O nasıl kelime sevgilim. Her zamanki  gibi harika görünüyorsun" ikili birbirine sarılırken Changbin ve Seungmin çıktı kabinlerinden. İkisi de oldukça şık görünüyordu. Diğerlerinin yanında giderken kol kola girip podyumda gibi yürümeye başladılar. O sırada Chan çıktı kabinden ardından da Jeongin. Birbirlerinin fotoğraflarını çektiler.

Herkes bir kişiyi bekliyordu. Tabii ki Han Jisung. Kabinlerden çıkalı 15 dk olmuştu ama Jisung kendi kabininden hala çıkmamıştı. Minho Jisung'un kabininin önüne gidip 7. kez kapısını tıklattı ve "Jisung ne zaman çıkacaksın tahminen" diye sordu. "Ya çıkıcam ama üstümdekini beğenmedim sanki. Emin olmaya çalışıyorum ama beni strese soktuğunuz için düzgün karar veremiyorum. Yardımınıza ihtiyacım var" dedi oflayarak. Minho gülerek "Bunun için kabinden çıkman gerek sanki." diyip geri çekildi. Kabinin kilit sesi geldi ve sonunda kapısı açıldı. Jisung dışarı çıkıp Minho'nun önünden geçip diğerlerinin yanına gitmişti. Jeongin gözlerini fal taşı gibi açmış Jisung'un beline bakıyordu. Changbin ayağa kalkıp eliyle Jisung'un belini ölçmeye çalışıyordu. Hyunjin Felix'e dönüp "Ben beğenmedim senin belin daha güzel" diyordu. Minho ise hala kabinin önünde duruyordu. Sevdiği çocuğun böyle bir fiziğe sahip olduğunu biliyordu ama kemer sayesinde beli daha da ince gözüktüğü için nutku tutulmuştu.

En sonunda kendine gelip diğerlerinin yanına gitti. "Kalkın hadi herkes beğendiyse parasını ödeyip çıkalım bir an önce" dedi. Jisung "Ben beğenmiyorum kendimkileri. Olmuş mu ya? Senin tarzın güzel sen söyle" diye sordu Minho'ya. Minho gözlerini kırptı bir kaç kere. Ardından yutkunup konuşmaya başlayacaktı ki Seungmin konuştu "Beğenmese embesil gibi durmazdı. Dibi düştü salağın. Ağzını kapat sinek girecek" diyerek güldürdü herkesi. Kabinlere girip kendi kıyafetlerini tekrar giyindiler ve kasaya gittiler. Herkes kendi parasını ödeyince eğlence katına çıktılar.

______________________________


ALLAH BILIR KAC KERE KABIN DEMISIMDIR BU BOLUMDE KSJXOSJXOANXILA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ALLAH BILIR KAC KERE KABIN DEMISIMDIR BU BOLUMDE
KSJXOSJXOANXILA

UZUN ZAMANDIR YOKTUM YAZMAYI UNUTMUSUM RESMEN

BOLUMU BEGENMISSINIZDIR
UMARIM

HEPINIZI COOOOKK OPUYORUM
MUAHH😚
SONRAKI BOLUMLERDE GORUSURUZZ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KEDİ BABASI/MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin