11

89 10 4
                                    

MERABAAAYYNN
SINAVLAR DOLAYISIYLA YENI BÖLÜM ATAMADIM AMA SINAVLWRIM BITTII
VE TAKMA TIRNAK TAKTIM
YAZARKEN SES CIKARMASI ÇOK HOSUMA GODIYO AMA ZOE YAZIYORUM
DÜZELTME OLMASA NAH OKUNUR
NEYYSE BÖLÜME GEÇELİM
SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYINNN💋

______________________

Saat 08.46 Minho daha yeni uyanmıştı. "Geç kalkmışım amk" diye geçirdi içinden. Okula gitmek için hep erken kalktığından bu saatler ona geç geliyordu. Jisung'un salonundaydı şuan ve Jisung ne halde bilmiyordu.

Hemen ayaga kalkıp lavaboya gitti ve işlerini halledip elini yüzünü yıkadı. Jisung'un odasının kapısına gitti. Müsait olup olmadığını bilmediği için içeri girmek istemiyordu. Uyanmasın diye kapıyı da tıklamadı. Mutfağa gidip dün gece dolaba yerleştirdiği peynir zeytinleri aldı. 2 yumurta, süt, un, tuz ve toz şeker de aldı. Jisung sever diye düşünüp krep yapmak istedi.

Bir kap alıp yumurtaları içine kırdı. Çay kaşığının ucuyla tuz ve 1 çay bardağı süt ekledi. Şekeri de ekledikten sonra yavaş yavaş karıştırmaya başladı. Un ekleyerek karıştırmaya devam etti. Dolaplardan birinden tava bulup üzerine azıcık yağ damlatıp yaydı. Bir kepçeye yaptığı krepten doldurup tavaya koydu. Bir yüzü piştiğinde diğer yüzünü çevirdi. Bir tabak çıkarıp pişirdiği krebi üstüne koydu. Böylelikle 15-20 dakikada 16 krep hazırlamıştı. Dolaptan çilek, muz, kivi alıp doğradı ve sofraya koydu. Dolaplarda çokokrem aradı ama bulamayınca hızla kendi evine çıktı. Açılmamış çokokrem bulunca eline alıp Soonie' yi sevdi ve evden çıktı.

Jisung'un evinin anahtarı onda olmadığı için kapıyı hafif açık bırakmıştı. İçeri girip kapıyı kapattı ve elindekini de masaya koydu. Sofra hazır olduğunda saate baktı, 10.07'yi gösteriyordu. 11 gibi Jisung'u uyandırmayı düşünüyordu. Sandalyelerden birine oturup mesajlara girdi. Çok fazla mesaj vardı.

Ebeni kedi yedi💩👽

Hyunjin
Minho

Naptin lan

Jisung nasil

Nerdesin sen

Changbin
Noldu amina

Biz yokken ne bok yediniz yine

Hyunjin
Bi bok yemedik olum

Dusundugunuz gibj biseh degil

Minho baksin mesajlara

Anlatir size

Chan

Chan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KEDİ BABASI/MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin