MERHABALAR
YENI BOLUMLE GERI DONDUM
UZATMADAN GEÇİYORUM
OY ATMAYI VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIM____________________________
"Ya Minho bıraksana geldik sınıfa. Zaten tüm okul baktı aptal aptal" diyerek isyan etti Jisung. "Nasıl güveneyim ben sana. Tutmasaydım parçalıyacaktın arkadaşımı." diyerek karşılık verdi Minho. "Çok ayıp, alındım gücendim. Nasıl inanmazsın bana. Bana bana Jisung'una"
"İnanayım mı Jisung'uma?" diyerek kafasını yana eğip Jisung'un yüzünü görmeye çalıştı Minho. Aynı zamanda pişkin pişkin sırıtıyordu. "İnan tabi ayol. Hadi kurban verene indir beni. Hoca gelecek bak" diyerek şirinlik yapıp Minho'nun kollarından kurtulmaya çalışıyordu Jisung. Minho da gülerek serbest bıraktı kollarını.
O sırada arkasına saklanmış Felix ile içeriye girdi Hyunjin. Jisung'dan korktuğu için Hyunjin'e sığınıyordu. Hyunjin'in geniş omuzlarından bir şey göremediği için neler olduğunu soruyordu. "Aşkım aptal Jisung nerde. Maşallah Fatih Sultan Mehmet köprüsü gibi omuzların olduğu için göremiyorum." Hyunjin yanıtladı Felix'i:
"Tam karşımızda aşkım. Duyuyo seni. Ama sakin gibi duruyor. Zaten ben yanındayken sana bir şey yapamaz"
diyerek kaslarını sıktı Hyunjin."Kurban verene ne çok seviyorsun beni. Gel öpeyim bir tane" dudağını uzattı Felix. Hyunjin karşılık vermek için eğildiğinde Yeji bir çığlık kopardı.
"Abi napıyosunuz yaa. Okul burası okul. Gidin başka yerde cilveleşin. Kusucam şimdi. Anneme de söylicem seni. Kadın okutmaya gönderiyo seni, sen burda gelmiş sevgilinle fingirdeşiyosun ayıp ya-"
"Yejiii" Ryujin'di seslenen kişi. "Efendim aşkım" diyerek Ryujin'e döndü sanki onca kelimeyi o sıralamamış gibi. "Gel kantine inelim aşkım. Acıktım ben" Hyunjin'in ona borçlu kalması için yapıyordu tüm bunları Ryujin. "Tamam aşkım" diyerek Ryujin'in koluna girdi Yeji. Kapıdan çıkarken Ryujin Hyunjin'e dönüp gözlerini kıstı ve pis pis sırıtarak sınıftan uzaklaştı.
Ne olduğunu anlamayan Jisung etrafına bakıp duruyordu. Aradan 10 dakika geçti. Zil çaldı ve herkes yerlerine oturdu. İçeriye Jisoo hoca girdi ve dersi başlattı.
"Merhaba çocuklar. Nasılsınız bakalım"
Hep bir ağızdan "İyiyiz hocam siz nasılsınız" diyerek Jisoo hocayı güldürmüşlerdi. "Ben de iyiyim" diyerek çantasına uzandı. İçinden onlarca düğün davetiyesi çıkartarak sınıftaki herkese teker teker dağıttı. "Evet çocuklar Jennie hocanızla evleniyoruz" ıslıklar, alkışlar ve kahkahalar eşliğinde tebrik ettiler hocalarını.
"Hepinizi bekliyoruz bakın. Okula gelmeyenler için de masanın üzerine bırakıyorum 4-5 tane. Onlara da verirsiniz ballarım""Tamamdır hocam merak etmeyin, o iş sınıf başkanında" diyerek söze girdi Chan ve göğsünü kabarttı. Sınıfta duyulan kahkahalardan sonra Jisoo hoca ellerini birbirine vurarak sınıfı susturdu.
"Bu kadar cıvıklık yeter. Çıkarın kitapları. Derse başlıyoruz"
Herkes sustuktan sonra ders başladı. Rutin olarak önce konuyu öğrenip sonrasında alıştırma çözüyorlardı. Ders böylelikle geçmişti ve zil çalmıştı.
"Sonraki derste görüşürüz çocuklar" diyerek sınıftan çıkmıştı Jisoo hoca.
"Ayy çok heyecanlandım ben yaa. 7 gün sonra düğün var ama benim giyecek kıyafetim yok" diyerek isyan etti Jisung.
"Benim de yok valla. Napsak çıkışta alışverişe mi gitsek" diyerek atıldı Minho.
"Olur aslında" diğerlerine de seslenerek "Pişt bana bakın. Biz çıkışta Minho'yla kıyafet bakmaya gidicez. Siz de geliyo musunuz?" diye sordu.
Minho her ne kadar onlara dönüp kaşlarını "kabul etmeyin" manasında aşağı yukarı hareket ettirip gözlerini büyütse de Jeongin bir şey anlamayıp "Ben gelirim hyung" diyerek atılmıştı.
Jeongin'in gideceğini duyan Changbin de geleceğini söylemişti. Seungmin ile her ne kadar kavga etse de ona dönerek sordu Chan:
"Sen gidiyo musun? Ona göre gelirim"
Önce düşünüp sonra cevap verdi Seungmin:
"Giderim herhalde. Düşündüm de pek kıyafetim kalmamış"
"İyi o zaman gelirim ben de" diyerek Felix ve Hyunjin'e döndü Chan.
"Ee siz geliyo musunuz?"
Sorar gibi önce Minho'ya sonra Felix'e baktı Hyunjin. Minho nefes vererek başını aşağı yukarı salladı onaylarcasına. Felix'e baktığında o da başını salladığı için "E madem bu kadar ısrar ettiniz gelelim madem" diyerek ortama neşe kattı Hyunjin.
____________________________
GERCEKTEN 5 YASINDA BU COCUK
COK SEVIYORUM YAA
KURBAN VERENEEEVETT UZUN ZAMANDIR YOKTUM
TAM YAZMAYA BASLADIGIM GUN HATTA SAATTE SEUNG HYUN VE MIN UCLUSUNUN KAZA YAPTIGINI OGRENDIM VE MORALIM COK BOZULDU
MORALIM BOZUK OLDUGU ICIN GUZEL YAZAMAM DIYE HIC YAZMADIMAMAA SKZ ROCK ALBUMU CIKARTTIGI ICIN, CHAN VE SEUNG CANLI YAYIN ACTIGI ICIN, HYUNJIN SUREKLI FOTO PAYLASTIGI ICIN VE MINHODAN DA HABER ALABILDIGIM ICIN COK MUTLUYUM
O YUZDEN YAZDIMAYRICA ARTIK PAZAR GUNLERI BOLUM ATICAM HABERINIZ OLSUN
EVETT BOLUM HAKKINDAKI DUSUNCELERINIZI DE YAZIN LUTFEN
OY ATMAYI UNUTMAYIN SIZI COK SEVIYORUM BALLARIM🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
Hayran KurguLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...