HİKAYE 380 OKUNMA OLMUSS
TEŞEKKÜR EDERIMMM
COK UZATMAK ISTEMIYORUM
DIREKT GECELIM
SIZI SEVIYORUM
SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN LUTFENN💋________________________
"Minho niye ağlıyorsun?" sulu gözleriyle Jisung'a döndü Minho, "Ağlamıyorum yaa gözüm işiyo" cevabıyla büyük bir kahkaha patlattı Jisung. "Doğruyu söyle bak bişey mi oldu?" anında cevap verdi Minho "Film çok duygusal yaa niye açtın bunuuu" diyerek ağlamaya devam etti. "Gerçek olup olmadığını bile bilmiyoruz, böyle şeyler için ağlama" diyerek Minho'yu sakinleştirmeye çalıştı Jisung.
Minho'nun ağlaması bitince ayağa kalktı. Ona soran gözlerle bakan Jisung'a karşı "Eve gidiyorum, daha fazla rahatsız etmek istemiyorum seni. Hem sen de biraz yalnız kal, daha yeni taşındın." dedi. Jisung onu kafasıyla onaylayıp kapıya kadar eşlik etti. Minho terliklerini giyinirken konuştu Jisung, "Çok teşekkür ederim Minho, sen olmasan atlatır mıydım bilmiyorum. Ne kadar teşekkür etsem az." dedi. Minho buna karşılık en içten gülümsemesini Jisung'a sunarak "Ben teşekkür edilmesi gereken bişey yapmadım, asıl teşekkürü kendine et, bu kadar güçlü olduğun için" diyerek Jisung'un saçlarını karıştırıp merdivenlerden evine çıktı.
Kapıyı açar açmaz üzerine atlayan Soonie ile gülümseyen Minho kedisini kucağına alıp salonuna girdi. Kendini koltuğa atıp rahatça uzanma hayali kurarken arkasında hissettiği ıslaklıkla ayağa kalktı. Koltuğa baktığında bembeyaz koltuğunun üstünde sapsarı bir leke olduğunu fark etti. Gözlerini yumup derin nefesler aldı. Açtığında bu manzaranın gerçek olmamasını umuyordu. Gözlerini tekrar açtığında aynı manzara ile karşılaşınca yumruğunu ağzına götürüp ısırmaya başladı.(ben de böyle yapıyorum, garip bi şekilde rahatkatiyo Kwjsoan)
Gözlerini Soonie'ye çevirip sinirli sinirli baktığında Soonie hemen içeriye kaçtı. "Ulan Soonie ulan Soonie! Niye yapıyosun oğlum yaa? Gerçi sen de haklısın. Kumunu temizleyemedim bugün. Ama bu beyaz koltuğa işeyebileceğim anlamına gelmiyo!" diyerek boş evde kendi kendine konuşuyordu. Hep tek başına olduğu için kendi kendine konuşmaya başlamıştı zamanla.
Koltuktaki lekeyi temizlemek için banyodan gerekli malzemeleri almaya giderken koridorda Soonie' yi gördü ve yine tüm siniri gitmişti. Kedisinin başını okşayıp banyoya gitti. Salona geri döndüğünde koltuğu temizleyip diğer koltuğa oturdu. Kafasını başlığa yaslayıp kolunu alnına dayadı ve gözlerini kapattı. Çok geçmeden uykuya dalmıştı.
__________________________
Minho gittikten sonra mutfağa geçmişti Jisung. Dün akşam yaptığı alışveriş poşetlerine baktı. Göremeyince dolaplardan birkaçına göz attı ve Minho' nun poşetleri yerleştirdiğini anladı. Bir kez daha içinden teşekkür etmişti kedi babasına. Apartmana ilk taşındığı gün tanışmalarının nedeni Minho'nun kedisi olduğu için öyle diyordu Minho'ya.
Birşeyler atıştırmak için dolapları karıştırırken bisküvi gördü ve salona geçip yemeye başladı. O sırada bir film daha izliyordu. Izlediği film bittikten sonra saate baktı. 20.52'yi gösteriyodu. Bu saati görünce yüzünü ekşitti. 'Keşke o saatte çıkmasaydım evden' diye geçirdi içinden.
Ayağa kalkıp banyoya ilerledi. Yanında getirdiği telefonundan şarkı açıp duş almaya başladı. Duştan çıktıktan sonra saçını havluyla kurutup nemli kalmasını sağladı. Sonrasında cilt bakımı yapmak için malzemelerini çıkardı.
Önce yüzünü yıkadı. Sonrasında peeling yapıp yüzüne kağıt maske koydu. Maskenin süresini beklerken manikür yapmaya başladı. Tırnak kenarlarındaki ölü deriyi aldıktan sonra eline siyah oje sürdü. Üstüne beyaz oje ile basit şekiller verdi. Hızlı kuruması için sprey sıktı. Maskenin süresi dolduktan sonra yüzünden çıkardı ve kalan jeli yüzüne dağıttı. Ellerine ve yüzüne krem sürdükten sonra banyodan çıktı.
Odasına geçip sincaplı pijamalarını giyindi. Yatağını hazırladıktan sonra son kez bildirimlerini kontrol edip uyku bandını takıp derin bir uyku çekti.
Hayırlı bayramlaaarr
Umarım iyi bir gün gecirisiniz
Bölüm yazmak için uyumadim😚✌🏻Bayram sekerlerim benimmm
Hepinizi öpüyorummm😚😚OY VERMEYI VE BÖLÜM ILE ILGILI DUSUNCELERINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN
SIZI SEVIYORUMM💘💘
552 kelime💪🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
ФанфикLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...