5

117 15 24
                                    

MERABAYNNN
BEN GELDIMM
FICI DUZENLI ŞEKİLDE ATACAGIMA DAIR SOZ VERDIGIM ICIN BURDAYIM
IYI YAPMISIM DIMI
BENCE EVET
HER NEYSE
FICIN OKUNMA SAYISI YAVAS YAVAŞ ARTIYO
MUTLU OLUYORUM HEE HIHI
EVET BU KADAR BOŞ YAPMAK YETER
OY KULLANMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN
SIZLERI SEVIYORUMM
MUAHH😚😚

Changbin nöbetçimiz Yeonjun'un yanından geldiğinde birlikte merdivenlerden çıkmaya başladık.
Bizim kata geldiğimizde sesler çoğalmaya başladı. Tartışma sesleri geliyordu. Ciddi bi konu olduğunu düşündüm ama aldırış etmedim. Sınıfa yaklaştıkça seslerin bizim sınıftan geldiğini anladım.

Kavga izlemeyi çok sevdiğim için koşarak sınıfa girdim. Diğerleri de pesimden koştular. Kapıdan içeri baktığımda ağzım açık kalmıştı. Seungmin Chan'ın üstüne çıkmış saçını yoluyordu. Aynı zamanda konu üzerinde tartışmaya devam edip arada küfür yağdırıyordu.

Ben kapının önünde birden mal gibi durduğum için arkamdan gelen dörtlü bana çarpmıştı, yere düşmüştüm ve evet... Jisung en önde olan kişi olduğu için diğerleri de ona çarpmıştı, dengesini koruyamayıp tam ben önüme döndüğümde üstüme düşmüştü. Şansa bak, k-dramalardan farksız bir andı. Jisung ne olduğunu anladığı zaman telaşla üstümden kalktı ve özür dileyerek elini uzattı. Elini tuttuğumda dikkatlice doğruldum. Hyunjin arkada okulu inletecek bi kahkaha patlattığında okul çantamı kafasına attım. Aptal dramatik bi şekilde kafasını tutup kendini yere attı. Kimse umursamadı çünkü Hyunjin'in her zamanki haliydi. O sırada Seungmin ve Chan da kavgayı bırakmış bize bakıyordu.
Onlara dönüp

"Siz napıyosunuz amk. Okulda kavga sesleriniz yankılanıyo"
(Minho)

"Seungmin'e sor onu. Salak, saçımı bozdu zaten"
(Chan)

"Sus be! Aptal"
(Seungmin)

"Bak kaşınma patlatıcam kaşını gözünü"
(Chan)

"Olum bana ba-"
(Seungmin)

"Aah! Yeter amk ben patlatıcam ikinizin de kaşını gözünü. Anlatın ne olduğunu artık"
(Felix)

"Helal be aşkımsu. Çok haklısın yine... ve yakışıklı"
(Hyunjin)

"Sağol hayatım sen de"
(Felix)

"Iyy siz de susun amk midem bulandı. Ogkk"
(Changbin)

"Ahh evet sanırım artık biri anlatmalı"
(Jisung)

Jisung o kadar uzun süredir konuşmuyodu ki burda olduğunu bile unutmuştum. Ben bunları düşünürken Chan birden Jisung'un üstüne atlayıp boğarcasına sarıldı.

"Hoş geldin amk seni bekliyodum ben de"
(Chan)

"Aynen aynen yollarımı gözlüyosun baya"
(Jisung)

"Siz nerden tanışıyorsunuz amk"
(Minho)

"E geçen gün anlattım ya New York'dan kuzenim gelicek diye. Işte kuzenim Jisung"
(Chan)

"Hee dinlememişim hiç
hatırlamıyorum"
(Minho)

"Yaptığın ayıp ama şuan çok mutluyum hatırlat sonra sikicem seni"
(Chan)

"Emrin olur ağam"
(Minho)

Chan'a öpücük atarken matematik hocamız Bay Namjoon içeri girdi. Hepimiz hızlıca yerlerimize geçtik. Changbin ve ben cam kenarı en ön,
Chan ve Seungmin arkamızda, onların arkasında da Hyunjin ve Felix oturuyordu. En arka sırada da Jeongin genelde tek başına otururdu. Tek boş yer orası olduğu için Jisung hızlıca oraya geçti. Hoca hızlıca derse başladı. Dersin ortalarında kapı çaldı. Yeonjun içeri girip Namjoon hocaya kağıt verdi.

"Changbin oğlum revire gitmen gerekiyormuş"
(Namjoon)

"Niye ki hocam bişeyim yok benim"
(Changbin)

"Senin için değil salak Jeongin çağırmış seni"
(Namjoon)

Sınıftan OOO diye sesler yükselmeye başladı. Changbin susun lan diye bağırıp sınıftan çıktı.

OGGOGOGOOG JEONGBINNFICI BEN YWZIYORUM AMA OLSUNEODJEIDNEIDNEICNRUCHIENXÇerez bölüm oldu bu Bi sonraki bölüm neler olucak bakalimHihihiOy vermeyi ve yorum yapmayı Unutmayın lutfenHayalet okuyucu olmak hoş değil Ben her fic okuduğumda yorum olsun d...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OGGOGOGOOG JEONGBINN
FICI BEN YWZIYORUM AMA OLSUN
EODJEIDNEIDNEICNRUCHIENX
Çerez bölüm oldu bu
Bi sonraki bölüm neler olucak bakalim
Hihihi
Oy vermeyi ve yorum yapmayı
Unutmayın lutfen
Hayalet okuyucu olmak hoş değil
Ben her fic okuduğumda yorum
olsun diye salak saçma şeyler yazıyorum bazen
Benim gibi olursanzi tum yazarları sevindirirsiniz
Öptüm hepinizi
Muahhhh😚😚😚

518 kelime 💪

KEDİ BABASI/MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin