8

98 9 37
                                    

SELAMLARR
BEN GELDIMM
YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN
SIZLERI SEVIYORUMM
IYI OKUMLARR😚😚

Changbin sınıfa girdikten 15 dk sonra teneffüs zili çalmıştı. Bay Namjoon son olarak tahtaya ödevleri yazdıktan sonra sınıftan çıkmıştı. Hoca sınıftan çıktıktan sonra herkes Changbin'in başına toplanmış ne olduğunu anlatmasını bekliyordu. Yeji heyecanla sordu:

"Noldu olum niye gittin revire?"
(Yeji)

"Jeongin çağırdığı için gitmiş ya aptal"
(Soobin)

"Hee unutmuşum"
(Yeji)

"Revire gittin onu anladık da eline ne oldu?"
(Lia)

"Woojin'i dövdüm"
(Changbin)

"Oyy yakışır Changbin abime"
(Taehyun)

"Eyvallah ciğerim"
(Changbin)

"Woojin'i niye dövdün?"
(Ryujin)

"Jeongin'e sataştı"
(Changbin)

"Niye ki? Kendi halinde takılan ponçik birşey o çocuk"
(Jay)

"O yüzden sataşıyo zaten mal. Karşısında Changbin gibi biri olsa birşey yapabilir mi?"
(Yeonjun)

Konuşmalar bu şekile devam ederken Minho'nun "Yeter be! Gidin kendi aranızda konuşun başımızın etini yediniz ya!" diye bağırmasıyla herkes  dağılmıştı. Hyunjin, Felix, Seungmin, Jisung ve Chan koşarak Minho ve Changbin'in yanına geldiler. Hyunjin merakla "Olum ne oldu lan. Jeongin geldi sen yoktun şimdi de elin parçalanmış falan. Sabah böyle değildi. Jeongin'e de soramadık çocuk ağlıyordu." dedi.

Changbin olanları anlattı ve kalkıp Jeongin'in yanına gitti. Ona uzunca sarıldı, ağlamasına izin verdi. Jeongin yavaş yavaş sakinlerken Changbin'in kollarından ayrıldı. "Ö-özür dilerim Changbin benim yüzünden başına gelmeyen kalmadı. Ç-çok özür dilerim" hıçkırıkları arasında konuşmaya çalıştı Jeongin. Changbin Jeongin'in gözyaşlarını sildi, ellerini öptü, saçlarını okşadı. "Senden özür dilemeni istediğimi hatırlamıyorum Jeongin. Ona gereken dersi verdik zaten. Bayan Jihyo söz verdi, Cuma günü törende yaptığı her şey için özür dileyecek"
diyerek Jeongin'i sakinleştirmeye çalıştı. Jeongin sevinçle Changbin'in boynuna sarıldı. "Teşekkür ederim hyung" Changbin şaşırdı "Hyung mu? Senden büyük olduğumu bilmiyordum." dedi. "Aslına bakarsan sınıftaki herkes benden büyük. Okula 1 yıl erken yazıldım."

______________________

"Changbin ve Jeongin'in bu kadar yakın olduğunu bilmiyordum."
(Seungmin)

"Ben de bilmiyordum valla"
(Chan)

"Boşverin onları. Siz iki gerizekali niye kavga ediyodunuz sınıfta?"
(Minho)

"Bu aptal Cha-"
(Seungmin)

"Bak hala aptal diyo patlatıcam beynini"
(Chan)

"Neyse sus anlatmaya devam edicem bölme sözümü. Bu canım arkadaşım Chan ödevini yapmamış, bana da dediki 'Lan köpek yavrusu ödevini versene' dedi. Ben de sinirlendim ısırdım omzunu. Sonra bu da benim kolumu ısırınca kavga büyüdü"
(Seungmin)

"Bunun için mi kavga ettiniz gerçekten?
(Jisung)

"Evet bi sorun mu var?"
(Chan ve Seungmin)

"Yok yok, hiçbir sorun yok"
(Jisung)

"İyi olmasın zaten"
(Chan ve Seungmin)

"Bunlar da var ya güya biribirinden nefret ediyorlar"
(Felix)

"Harbiden ya. Hayatımın anlamı,canım aşkım, bitanem çok doğru diyo"
(Hyunjin)

"Her zaman hayatım"
(Felix)

Ders zilinin çalmasıyla herkes yerine geçmişti. Sonrasında zaman hızla akıp gitti ve herkes evlerinde dağıldı.

 Sonrasında zaman hızla akıp gitti ve herkes evlerinde dağıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eveett bu bölümün de
  sonuna geldik.
Beğendiğiniz veya beğenmediğiniz birşey varsa yorumlarda belirtebilirsiniz
Oy kullanmayı da unutmayın
Arkadaşlarınıza falan da önerirseniz cook mutlu olurum
Sizi SEVIYORUMM 😚😚

KEDİ BABASI/MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin