MERHABAA
BEN GELDIMM
BURDAN stay___linommmm A COK TESEKKUR EDERIMBU KURGUNUN EN SIKI OKURU SENI COOOK OPUYORUM
BU BOLUMU DE ONUN ISRARLARI SAYESINDE YAZIYORUM
UZATMADAN BOLUME GECELIM
OY ATMAYI VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BALLARIM 😚💋
_______________________________
"Hayırdır Minho" diyerek söze girdi Hyunjin. "Ne hayırdır" diyerek ona cevap verdi Minho. Jisung ve Felix önlerinde yürürken onların duymayacağına emin olarak konuşmaya başladı Hyunjin.
"Jisung'la sen diyorum. Hayırdır diyorum"
(Hyunjin)"Nolumuş Jisung'a bişey mi olmuş?"
(Minho)"Jisung'da bişey yok da sende var gibi. Noldu lan anlat bana"
(Hyunjin)"Ne varmış bende?"
(Minho)"Salağa yatma Minho. Her sabah merdivenden inerken görüyorum bakışlarını"
(Hyunjin)"Nereye bakmışım ben canım arkadaşım"
(Minho)"Ne istiyorsun Minho? Bağırarak mı söyleyeyim sevgilimin kuzeninin poposuna baktığını"
(Hyunjin)"Ne diyorsun oğlum sus yaa duyacaklar şimdi"
(Minho)"Duymazlar duymazlar. Anlat lan bana seviyorsan. Ben senin besto frendon değil miyim yoksa? Eğer değilsem gider götümden bişeyler uydurur söylerim herkese"
(Hyunjin)"Tamam lan tamam. Anlatıcam ama şimdi değil. Müsait bi zamanda anlatırım. Şimdi okula giricez zaten"
(Minho)"İyi öyle olsun bakalım"
(Hyunjin)_____________________________
"Ee Felix naptın ben yokken?"
(Jisung)"Senin aksine manita yaptım canım"
(Felix)"Bravo mal. Büyük bi iş becermişsin"
(Jisung)"Sağol hayatım. Ee sende yok mu harbiden yaa birileri?"
(Felix)"Yok valla. Nasıl yapacağımı da bilmiyorum ki"
(Jisung)"Hiç kapmamışsın benden bişeyler. Az beni örnek al yaa"
(Felix)"Özür dilerim paşam. Affet beni"
(Jisung)"Bi şartla affederim"
(Felix)"Neymiş o bakalım?"
(Jisung)"Benim istediğim biriyle çıkacaksın. En azından flörtleş. Kuzenin için yaparsın dimi?"
(Felix)"Kim olduğuna bağlı"
(Jisung)"Yabancı değil ya Minho"
(Felix)"Nee? Ne diyorsun oğlum. Minho kim ben kim"
(Jisung)"Niye öyle diyorsun yaa. İyi çocuk Minho. Kaç yıldır tanıyorum ben onu. Tam sana göre"
(Felix)"Saçmalama ya. Olmaz öyle şey. Çıkar kafandan onu"
(Jisung)"Çok gıcık bi insansın ya. Ölür müsün iki flört etsen"
(Felix)"Ya salak mısın sen oğlum delirtme beni. Yok öyle bişey asla olmayacak. Nokta"
(Jisung)"Of ya küstüm"
(Felix)"Siktirgit lan. Alıcam ayağımın altına şimdi"
(Jisung)"Sen o boyla nah alırsın" diyerek kaçmaya başlamıştı Felix. Eğer yakalanırsa dayak yiyeceğini bildiği için arkalarında Minho ile konuşan sevgilisinin yanına koşmuştu. Hyunjin'in arkasına geçmiş üstüne doğru koşan Jisung'dan saklanıyordu.
"Minho tut şunu yoksa kesecek beni" diyerek saklanmaya devam etmişti. "Nasıl kızdırdın sevgilim bu kadar?" diye sordu Hyunjin. "Birazcık boyuyla dalga geçmiş olabilirim. diyerek sevgilisine karşılık verdi Felix.
Üzerine doğru koşan Jisung'u görünce "Ya Minho tutsana şunu. Ölmemi mi istiyorsun anlamadım ki" diyerek bağırmıştı Felix. Aynı zamanda çığlık atıp duruyordu. Jisung tam Felix'e vuracakken belinde hissettiği kollar ve ardından geriye doğru çekilmesiyle amacına ulaşamamıştı. Minho arkadan kollarını ona dolamış, Jisung sinirle kıpırdanırken onu okula doğru götürmeye çalışıyordu. "Ya Minho bıraksana beni. Dövmezsem içimde kalır bak sana sataşırım sonra" diye konuşmuştu Jisung. Aynı zamanda kendisini bırakması için Minho'nun kollarına vuruyordu. "Hee bırakayım da arkadaşımı parçala dimi. Ayrıca istediğin kadar sataş bana fark etmez" diyerek cevap vermişti Minho. "Ya uff bırak ya. Ne güçlüymüşsün sen de" diyerek bağırdı Jisung. "Öyleyimdir" diyerek göz kırptı Minho. "Gıcık" diyerek göz devirdi Jisung ve kollarını önünde birleştirerek Minho'nun onu indirmesini beklemeye başladı.
________________________________
ACUNUN BIR SOZU VARDIR
BILIR MISINIZHOAAYY MASALLAH
BENCE GAYET UZUN BI BOLUM OLDU OWDJIWKDUWD
YARIN DA BOLUM YAZMAYI DUSUNUYORUM AMA HEMEN ATMAM HERALDE
NEYYSE BOLUM NASIL
BEN COK BEGENEMEDIM CUNKU COK KALABALIK BI ORTAMDA YAZDIM KAFAMI COK VEREMEDIM
NEREDEYSE 1K OLDUK BU ARADA 30 40 OKUNMA FALAN KALDI
HEPINIZE COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK TESEKKUR EDERIM ASKLARIMOY ATMAYI VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
HEPINIZI COK OPTUMM😚💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
FanfictionLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...