14

72 10 14
                                    

SELAM CANLARIMMM
TATIL YOLUNDA YAZIYORUM
COK IYI BI INSANIM DIMI✌🏻😚

NEYSE UZATMAYA GEREK YOK
OY VE SATIR ARASI YORUM ATMAYI  UNUTMAYIN LÜTFEN
SIZI SEVIYORUM
IYI OKUMALARR😚💋

__________________________

Jisung kurduğu alarm sayesinde saat 08.00'de kalkmıştı. Dün gece sıcak bir duş alıp yattığı için iyi uyumuştu ve şimdi de bomba gibi uyanmıştı. Kendini oldukça enerjik ve tazelenmiş hissediyordu.

Hızlıca yatağından kalkıp odasını topladı ve lavaboya girip işlerini halletti. Hemen mutfağa girip kendine  yumurta yaptı ve telefonda dolaşırken kahvaltısını etti. Yemeği bitirdikten sonra bulaşıkları yıkadı ve banyoya gitti. Dişlerini fırçalayıp sabunla yüzünü yıkadı. Nemlendirici sürüp odasına gitti.

Önce çantasını hazırladı. Üstünü değiştirip dudağına çilekli  nemlendirici sürdü ve kirpiklerini kıvırdı. Aşırı güzel olan vanilyalı vücut sepetini sıktı. Tamamen hazır olduğunda saat 08.43'tü. Minho'ya hazır olduğuna dair mesaj attı. Cevap beklerken telefonda oyalanıyordu. Aradan 5 dk geçtiğinde bu sefer aradı. Bir süre açılmasını bekledikten sonra sonunda cevap gelmişti.

___________________________

Telefonun sesiyle irkilerek uyandı Minho. Koltukta uyuyakalmıştı. Boynu tutulduğu için 'Ananı avradını yaa' diye içinden geçirdi. Telefona baktığında arayanın Jisung olduğunu gördü. Hızlıca telefonu açtı.

"Efendim Jisung" dedi uykulu ve derin sesiyle. Jisung bu sesi duyunca nevri dönmüştü ama belli etmemişti.

'Hazır mısın Minho? Seni bekliyorum'

"Ben uyuyakalmışım Jisung sen git okula ben ikinci derste gelirim"

'Niye ya giyin üstünü iki dakikada. Okulda edersin kahvaltını. Ben ısmarlarım sana hadi yine iyisin'

Sesli bir şekilde gülmüştü Minho. "İyi tamam inerim beş dakikaya. Ama sen ısmarlayacaksın bak.

'Ismarlicam dedim ya oğlum. Kapıyı tıklarsın inince. Hadi bayy'

"Bayyy"

____________

Hemen ayağa kalkmıştı Minho. Lavaboya girip rutin işlerini halletmiş ardından odaya girip üstünü değiştirmişti. 'Burdan erkek geçmiş' diyeceğimiz ağırlıktaki Kenzo parfümünü sıkıp hazırlanmayı bitirmişti. Çantasına ihtiyacı olan kitapları koyup kapıya çıkmıştı.

Geçen hafta aldığı yeni ayakkabısını giyinmişti ki Soonie'ye mama vermeyi unuttuğunu fark etmişti. Hızlıca ayakkabılarını çıkarıp içeri girmiş, Soonie'ye mama ve su koymuş, başından öpüp biraz sevmiş ve tekrar ayakkabılarını giyinip kapıyı kapatıp  kilitlemişti.

Aşağı kata inip Jisung'un kapısını çalmıştı. Hazır olan Jisung kapıyı açtığında büyük bir gülümsemeyle "Günaydınnnn" demişti. Aynı şekilde Minho da karşılık vermişti. Jisung da hızlıca ayakkabılarını giyinmiş, kapıyı kapatıp kilitlemişti.

Merdivenlerin önüne geldiklerinde Minho eliyle merdiveni işaret ettiğinde önce Jisung  arkasından da Minho inmişti. Minho'nun gözü yine Jisung'un poposuna kaymıştı. Minho ne kadar kötü bir hareket yaptığını fark edip kendini tokatlamış, bu sesi duyan Jisung arkasını dönmüştü.

"Nold- lan! Senin yanağın niye kızarık?"
(Jisung)

"Bişey olmadı yaa sinek kondu yüzüme ona vurdum" diyerek sırıtmıştı. Jisung da omuz silkerek merdivenden inmeye devam etmişti.

GOTUNU YEDIGIME BAKINYAAA NASIL GULUYO KURBAN OLURUM SENI YARADANA AGZINI YUZUNU YERIM YAA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GOTUNU YEDIGIME BAKIN
YAAA NASIL GULUYO
KURBAN OLURUM SENI YARADANA
AGZINI YUZUNU YERIM YAA

NEYSE HUNCIN ASKIMIZI BI KENARA BIRAKIP BÖLÜM HAKKINDA KONUSALIM DICEM AMA ÇOK BISEY YOK

BU ARADA KENZO KADAR AGIR KOKAN BI PARFUM KOKLAMAFIM
BABAMDA DA VAR HER SABAH EVDEN CIKARKEN SIKIYO
2 3 TANE OLSA NEYSE DE TUM SISEYI USTUNE BOSALTIYO

AYRICA JİSUNG'UN LIP BALMI VE VÜCUT SPREYI FIKRINI KENDIMDEN CALDIM BI YERE GIDERKEN ONLAR OLMADAN GIDEMIYORUM RESMEN

NEYSE BALLARIM SATIR ARASI YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN SIZLERI SEVIYORUMM

OPULDUNUZ MUAHH💋

KEDİ BABASI/MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin