SELAMLARRR
Fici düzene soktuğumu söylemiştim ama sınav haftası geldiği için Wattpad'e girmedim bile
O yüzden 1-2 hafta gibi bi gecikme oldu
Ama sınavlarım bitiyo o yuzden tekrar basliyorumÖncelikle belirtmek ıstediğim birsey var
Kitaba artik elimden geldiğince ilahi bakış açısıyla(3.tekil şahıs) yazmaya calisicam şaşırmayın diye diyorumŞimdi bölüme gelebiliriz
YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN SIZLERI SEVIYORUMM 😙😚
______________
Changbin yine Bayan Jihyo'nun yanındaydı. Elleri kan içindeydi. Hem Woojin'in hem de parçalanan ellerinin şaheseriydi bunlar. Jihyo sinirle konuşmaya başladı:
"Napıyorsun oğlum sen? Ikimiz de kovdurtacak mısın bu okuldan? Kendine gel! Neden yaptın bunu? Sabah uyarmadım mı ben seni?"
(Jihyo)"Yönelimimle dalga geçti! Gözüm döndü ne yapsaydım? Umursamayıp geçip gitsem daha mı iyiydi? En azından akıllanmıştır it."
(Changbin)"Nasıl dalga geçti, ne dedi? Anlat ne olduysa."
(Jihyo)Changbin olan her şeyi anlatmıştı. Jihyo sakinliğini korumaya çalışarak onu dinlemişti. Her ne kadar sakin gibi görünse de kendi içinde deli oluyordu. Çünkü Jihyo da biseksüeldi ve lisede aynı olayları yaşamıştı. Momo adında bir sevgilisi vardı ve ona zorbalık yapan kızlar yüzünden sevgilisi intihar etmişti. Jihyo kardeşinin aynı şeyleri yaşamasını istemediği için onu bu konuda ailesinden korumuştu ve okulda müdür yardımcılığı yapmaya başladıktan sonra kardeşini yanına almıştı.
Şimdi ise kardeşi de bu konuda zorbalık görüyordu. Ama buna izin vermeyecekti. Changbin olanları anlattıktan sonra ağlamaya başladı. Jihyo hızla kardeşinin yanına gidip ona sıkıca sarıldı. Changbin dakikalar sonra ağlamasını durdurdu ve ablasına döndü.
"Özür dilerim abla. Kendime hakim olamadım."
(Changbin)"Özür dilemesi gereken sen değilsin bebeğim. Woojin buraya gelecek ve senden özür dileyecek. Hatta Cuma günü tören sırasında özür dileyecek. Tüm okulun önünde bu zamana kadar yaptığı her şey için yalvartacağız onu."
(Jihyo)"Teşekkür ederim abla. Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum.
Seni çok seviyorum."
(Changbin)"Ben de seni çok seviyorum bebeğim. Hadi git elini yüzünü yıka sonra da doğru sınıfına. Ders notlarının düştüğünü görmeyeceğim."
(Jihyo)Changbin ablasının yanağını öpüp hızlıca lavaboya girdi. Ellerini yıkadı ama kanlar kuruduğu için lekeler tamamen geçmiş değildi. Yüzünü de yıkayıp lavabodan çıktı. Sınıfın kapısını tıklatıp açtı. Bay Namjoon ders anlatıyordu. Changbin'e geç anlamında kafasını sallayınca Changbin hemen yerine geçti.
Minho sorar gözlerle her şeyi anlatmasını ister gibi Changbin'e bakıyordu. Changbin fark etmişti bu yüzden "Bana aşık olduğunu biliyorum ama böyle bakmaya devam edersen dudağına yapışırım" dedi dalga geçerek. Minho Changbin'in iyi olduğunu anlayıp omzuna vurarak derse döndü. Changbin de sırıtarak dersi dinlemeye başladı.
Bu zamana kadar yazdığım
En kısa bölümdü.
Sürpriz olarak fice Jihyo ve
Momonun ilişkisini ekledim
Ama açıklamaya yazmıcam
Çünkü kucuk bi bölümdü ve
Ilerleyen bölümlerde karşımıza
Cikmicak o yuzden gerek yokCiddi anlmada geçiş bölümüydü
Içime çok sinmedi ama yine de atiyorum
YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYI UNUTMAYIN SIZLERI SEVIYORUMM 😙
440 kelime💪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
FanfictionLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...