AYY MERABAA
UZATMADAN YENI BOLUME GECICEM
ONCEKI BOLUMLERI OKUMAYI UNUTMAYINOY ATMAYI VE SATIR ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BALLARIM 😗😗😚💋
_______________________________
Sabah alarmı 5 kere erteledikten sonra daha fazla ertelerse geç kalacağını anlayan Minho zorla kalkmıştı koltuktan. Koltukta uyumaya alışık olsa da yatmadan önce tepesindeki camı kapatmayı unuttuğu için boynu tutulmuştu. Olduğu yerde gerinip lavaboya girip işlerini hallettikten sonra mutfağa yönelmişti.
Geç yattığı için uykusu olduğundan elini kesmekten korkup paket sandviç alıp yemeye başlamıştı. Hızlıca bitirip tuvalete dişlerini fırçalayıp yüzünü yıkamaya gitmişti. İşleri bitince odasına gitmiş ve giyinmeye başlamıştı. Her zamanki rutinini gerçekleştirip Kenzo parfümünü sıkmıştı. Daha yeni uyanan Soonie'yi sevip mama ve su kabını doldurduktan sonra ayakkabılarını giyinmişti. Kapıyı kilitleyip merdivenlere yöneldi. İlk adımı attıktan sonra ayağı takılıp merdivenlerden yuvarlanmaya başlamıştı.
O sırada evden çıkan Jisung Minho'nun düşüşünü görmüş, ağzı açık kalmıştı. Minho yuvarlanmayı bitirdiğinde bağırarak küfür etmişti. "Seni yapan mimarın götünü siksinler orospunun dölü" Küfür ederken aynı zamanda üstüne düştüğü kalçasını ovuyordu.
Sol tarafına döndüğünde Jisung'la göz göze gelmişti. "Günaydın Jisung. Ben de yeni merdivenden inme stilleri deniyodum. Sen de denemek ister misin?" diye sorup gülümsemişti. "Çok yaratıcı stillermiş Minho ama kalsın" diyip Minho'ya yaklaşıp yerden kalkmasına yardım etmişti Jisung. "Kalbimi kırıyorsun ama" diyip dudak büzmüştü Minho. Minho'nun dudağına vurup "Kusura bakma ama senin gibi kaşımı ve dudağımı patlatmaya ihtiyaç duymuyorum" diyip daha kapatmadığı evinin kapısından içeri girip 2 tane yara bandıyla geri dönmüş, kapıyı kapatıp kilitlemişti.
İlk yara bandını açıp diğerini Minho'nun eline vermişti. Kaşına yapıştırdıktan sonra ikinciyi alıp onu da dudağına yapıştırmaya başlamıştı. O sırada Minho bir yandan sızlanıp diğer yandan dikkatini verdiğinden dolayı dudaklarını büzen Jisung'a bakıyordu. En sonunda yapıştırmayı bitirip uzaklaşması ile gözlerini Jisung'un gözlerine sabitlemişti Minho. "Teşekkür ederim. Kimse bana bu kadar sahip çıkmamıştı" diye yalandan ağlamaklı sesiyle konuşmuştu. Jisung da buna kahkaha atıp Minho'nun omzuna vurmuştu yavaşça.
"Hadi yürü" diyip merdivenlere yönlendirmişti Minho'yu Jisung. "Önden lütfen" diyip kolunu merdivenlere uzatmıştı Minho. Tebessüm edip merdivenlerden inmeye başlamıştı Jisung. Arkadan inen Minho'nun gözü yine Jisung'un dolgun poposuna kaymış, ama yine Hyunjin'nin günaydın konuşmasıyla dikkatini Hyunjin'e vermişti.
"Günaydın kankaların gülüü, bi tanesi"
(Hyunjin)"Günaydın Hyunjin günaydın"
(Minho)"Günaydın kuzenlerin gülüü, bi tanesi"
(Felix)"Günaydın Felix, günaydın"
(Jisung)"Kankaa"
(Hyunjin)Aptal aptal göz kırpıp ağzını yüzünü yamultuyordu Hyunjin. Noldu anlamında kafasını salladı Minho. Jisung ortalarında boş boş bi Minho'ya bi Hyunjin'e bakıyordu.
"Noldu lan ne mal gibi davranıyosun?"
(Minho)"Noldu?"
(Hyunjin)"Ben de onu soruyorum aptal noldu?"
(Minho)"Noldu kankaa?"
(Hyunjin)"Canın peçete çekti galiba Hyunjin"
(Minho)"Hayırdır Minho ne peçetesi?"
(Felix)"Yaa canım aşkım, bi tanem, hayatımın anlamı, çillerine öldüğüm sevgilim"
(Hyunjin)"Ben bu sahneyi bir yerden hatırlıyorum" diyerek ortamı neşelendirmişti Jisung. Herkes gülerken birlikte merdivenlerden inmeye başlamışlardı.
______________________________
EVEEET BU BOLUMUN DE SONUNA GELDIK
MINHO VE KENZO SEVDASI BENI BENDEN ALIYO
BOLUM ILE ILGILI DUSUNCELERINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN LUTFEN
COK FAZLA HAYALET OKUYUCU VAR
KİTAP NEREDEYSE 1K OLMAK UZERE AMA YORUM ATIP OY VEREN MAX 5 KISI VARBU ARADA KITAP GERCETEN 1K OLMAK UZERE
HEPINIZE COK TESEKKUR EDERIMOY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN LUTFEN
SIZI COK SEVIYORUM
MUAAHH😚💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ BABASI/MINSUNG
FanfictionLan! Gel buraya! Kedisi evden kaçan Minho hayatının aşkını bulacağını bilmiyordu. _________________________________________ Skz yan shipler: HyunLix ChanMin JeongBin Itzy yan shipler: Ryeji Txt yan shipler: Yeonbin Bts yan shipler: Namjin Taekook S...