BÖLÜM 4

850 109 34
                                    

Yoongi gözlerini kırpıştırarak etrafına baktı. Kimse görünmüyordu ve saat de geç olduğundan sokak boştu. Emin olamasa da eğilip kutunun üzerinde duran notu aldı. Tahmin ettiği kişiden miydi emin değildi. Kutunun iplerini çözüp kapağını araladı hafifçe. İçindeki ejder meyvelerini göz ucuyla gördüğünde kesinleştirmişti kimden olduğunu. Dudakları kıvrılmak için savaş verirken kapağı kapatıp kutuyu kucağına aldı ve ayağa kalkıp son defa etrafına baktı. Hızlıca içeri geçip kapısını kapattı.

"O kadar da hayvan değilmişsin sanırım."

Kendi kendine mırıldanıp koltuğuna oturdu ve kapağı tam anlamıyla kaldırıp alt dudağını ısırdı. Ejder meyveleri, çilekler, minik nutella kavanozları, çeşitli mini çikolatalar, sıcak çikolata topları ve bitki çayları ile doluydu. En altında ise sıcak su torbası vardı, polar kılıfının içindeydi. Üzerinde hazır paketli tatlılar altında pedler vardı. Yoongi gözlerini kırpıştırıp güldü.

"Başka bir şey isteseymişim olacakmış!"

Neşeyle konuşup kutuyu kucakladı ve ayaklarını hafifçe yere vurdu. Evet.. regl olduğunda duyguları en uçlarda yaşıyordu.

Ağzına hızlıca bir çilek atıp mırıldanarak yedi. Taze ve tatlıydı.

Telefonuna üst üste bildirim geldiğinde parmaklarını emdi ve telefonunu aldı. Kilit ekranını açıp bildirime girdiğinde yabancı numarayı görmüştü. O olduğunu hemen anladığında boğazını temizleyip kucağındaki kutuya baktı. Ona teşekkür etmesi gerektiğinin bilincindeydi.

-----_-----

+82********

Kutuyu almışsın bebeğim

Hediyeni beğendin mi :)

Alkım✨

Pekala dürüst olacağım

BAYILDIM

AŞIK OLDUM

HAYRAN KALDIM

TEŞEKKÜR EDERİMMM
✨✨❤️💓💞💖💘💝💓✨
💖💘💝💓💖💞❤️✨

Ay dur kalpler fazla oldu

Beğenmene sevindim omegam

Bunun şerefine bana bir
fotoğraf atmaya ne dersin

Şımarma hemen

Hala sapık olduğunu düşünüyorum

Yine de teşekkürümü esirgemeyeceğim
çünkü çok mutlu oldum

Canımın çektiği her şey var

Bana hepsini söyleyebilirsin

Senin için ideal eş adayı
olduğumu kanıtlıyorum

Mükemmel bir koca olurum
değil mi omegam

Hemen de şımarıyorsun

Hayallerini kendine sakla tamam mı

Ben bebeklerimle biraz daha vakit
geçireceğim, ah bebeklerim, sizi
yiyeceğim için mutluyum

HANDS -YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin