"Ya sana karşı da kendini korumaya çalışırsa?"
Yunha ofladı.
"Ben onun ablasıyım Jimin. Eminim beni dinleyeceğine."
"Ben de ruh eşiydim Yun. Yıllardır nerdeyse hiç bulunmayan ruh eşlerinin nadir olduğunu biliyor.. ama benden yine de nefret ediyor. Ölümümü umursamıyor."
Güzel kız hafifçe yutkundu. Sevgilisine bakıp hızlı adımlarla alfanın önüne sandalye çekti. Jimin dağılmış halde, bir elinde içki diğerinde sigarayla yeri izliyordu. Kurdu içinde öyle öfkeli ve hüzünlü ki ne yapacağını bilmiyor.
"Jimin, Yoongi'nin normalde asla böyle biri olmadığını biliyorsun.. biliyorsun değil mi?" Hafifçe başını salladı alfa. "Şu an tamamen babamın manipülasyonu altında. Babamın düşüncelerine güveniyor.."
Jimin şişede kalan sıvıyı tek yudumda içip kenara attı umursamazca. Bedenini sandalyeye yaslayıp başını geri attı. Beyaz tavanı inceledi.
"Haklı.. ne diyeceğim Yoongi'ye? Nasıl anlatacağım gerçekleri? Ben adam öldürdüm ama katil değilim diye nasıl açıklama yapacağım? Herkes aynı şeyleri söylerken bana nasıl güvenecek?"
Omega yere atılmış şişelerde göz gezdirdi. Alfa çakır keyifti ve sarhoş olmak üzereydi. Onunla mantık çerçevesi içinde konuşmak için yeterli süresi yoktu. Jimin'in onu anlamayacak olduğunu biliyordu. Sevgilisine döndü çaresizce. Taehyung ve Jungkook ortalığı toplamaya başlamışken onun yanına gitti. Hoseok umutsuz yüz ifadesiyle omegasının beline yerleştirdi ellerini.
"Ne yapacaksın Yunie?"
"Kardeşimin yanına gideceğim Seok.. onunla gerçekten konuşmam gerek.. bu böyle olmaz."
Hoseok tebessüm ederek başını salladı.
"Seni götüreyim."
Sevgilisinin elini tuttu nazikçe.
"Çocuklar, biz Yoongi'nin yanına gidiyoruz. İdare edebilecek misiniz?"
Taehyung onu onayladıktan sonra ikili evden ayrılmıştı.
"En başından hata yaptım değil mi? En başından kendimi ona tanıtmam gerekiyordu.."
Jungkook iç geçirerek alfanın yanına oturdu.
"Jimin, sarhoşsun. Gidip uyu olur mu?"
"Neden gündüz vakti içiyorsun ki.."
Jungkook esmer bedene döndü.
"Geceden beri bunları kullanıyor Tae. Baksana kaç paket sigara bitirmiş, kaç şişe içmiş.."
Omega dudak büzerek Jimin'in önünde diz çöktü. Ona gerçekten üzülüyordu.
"Jimin, sen ilk yazdığında kim olduğunu söyleseydin direkt anne ve babasına söylerdi. Yunha ise seni dinledi."
Alfa baygın gözlerini omegaya indirdi.
"Taehyung.. beni red etti.. günlerce onunla konuştum.. yardım etmeye çalıştım.. hediyeler aldım ama gerçek karakterimi red etti.. beni katil kimliğimle.."
Sustu. Devam edemedi bu ağır sözlere. Sertçe yutkundu. Midesi bulanmaya başlamıştı.
"Hyung, gerçekleri anladığında o da pişman olacak."
"Üzülür de o zaman.. üzülmesin.. Yoongi'yi üzmeyin.."
Kapalı gözleriyle kendi kendine sayıklamaya başladığında ikili birbirlerine baktı. Bunun sağlıklı olmadığının farkındalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANDS -YOONMİN
Ciencia Ficción'Güzel ellerin, benim olmalı.' |YOONMİN| Omegaverse °Femgi #MPREG