"Senin güvenmen, dinlemen gereken biz değiliz fakat yine de sana anlatacağım. Bütün kanıtlarıyla."
Hoseok yatağın yanına çektiği sandalyeye oturdu. Yoongi hafifçe kaşlarını çattı. Bir şey demek için ağzını açtı ancak vazgeçip sustu ve dikkatle alfayı izledi. Hoseok hafif bir nefes alıp sevgilisine göz attı. Yunha endişeli ve kırgın duruyordu.
"Bütün sorularına cevap vereceğim."
Hoseok parmakları arasındaki telefonu döndürerek arkasına yaslandı.
"Sorularım belli değil mi? Daha ne kadar oyalanacaksınız böyle?"
Yunha gözlerini kırpıştırdı. Kardeşinden hiç beklemediği şeyler görüyordu. Hoseok başını salladı, daha fazla sevgilisinin üzülmesini görmek istemiyordu.
"Sürüler arasında olan bu düşmanlığı nasıl bildiğini anlattı Yunha. Park sürüsü boşuna hala öfkeli değilmiş. Bütün yalanları defalarca açıklamalarına rağmen ailenin olduğu konum yüzünden kurtlar sesini çıkaramıyor. Bu yüzden her şey hala aynı."
Yoongi bütün dikkatiyle alfaya bakıp, dinlemeye başladı.
"Elbet Park sürüsünün geçmişini savunmuyorum fakat gerçekler Min'lerin anlattığı gibi değil. Her şey Park'ların suçu da değil. Geçmişiniz kara Yoongi. Üzgünüm ama soyu iğrenç olan senin ailen."
Yüzündeki tiksinti ifadesi Yoongi'nin daha da meraklanmasını sağladı.
"Jimin'in annesi ile ilgili söylentileri biliyorsun değil mi? Hatta tımarhaneye yattığıyla ilgili dedikoduları?"
Tek kaşını kaldırdığında Yoongi belli belirsiz başını salladı. Yunha düşen omuzlarıyla yatağın köşesine oturdu. Bu olayın ağırlığını gönlünde hissediyordu.
"O kadının akıl hastanesine yatmasının sebebi senin süründü. Ve asıl savaşı, ölümleri başlatan şey buydu. Senin sürün Park sürüsündeki kurtlara aşık oldu ve karşılık alamayınca ezikçe omegaları kaçırdılar. Eziyet ettiler, tecavüz ettiler, öldürdüler bazı omegaları. Bunun karşısında ne olmasını bekliyordun Yoon?"
Yoongi duyduğu şeylerin şokunu yaşıyordu. İnanmak istemiyordu. Her şeyin bir yalandan ibaret olduğunu kaldıramazdı.
"Jimin'in bu derece öfkeli olmasına sebep olan Min sürüsü lideriydi değil mi? Senin amcan. Park sürüsü tarafından öldürülmüştü. Bilinenin aksine onu öldüren bizzat Jimin'di.. ve neden biliyor musun Yoon?"
Yoongi tereddütle başını iki yana salladı. Yunha dişlerini sıkarak başını yana çevirdi. Hoseok söylemek istemese bile anlatması gerektiğini biliyordu. Yoongi'nin onlar dışında kimseyi, Jimin'i dinlemeyeceğini biliyordu.
"Tecavüz etti Yoongi. Liderin, Park Jimin tarafından öldürüldü çünkü o adam birinin hayatını mahvetti. Sırf aşık oldu diye evli bir kadını kaçırdı, defalarca tecavüz etti ve sonrasında her şeyin üstünü kapatmak için yalan söylediler, iftira attılar. Bana inanıyor musun bilmiyorum fakat saklanan bir kaydı buldum. Her şeyin itiraf edildiği bir kayıt."
Yoongi dolu gözleriyle alfaya baktı. Şoktan gönlü titriyordu. Beyni duyduklarını kabul edemiyordu.
Hoseok telefonuna aktardığı kaydı açtı. Liderin ölmeden önce yaptığı şeyleri anlattığı bir kayıttı. Onu konuşturan ise sesinden bile ne kadar acı çektiği belli olan Alfa Jimin'di. Öfkeli, acılı, öldürme arzusu bedenini ele geçirmiş bir alfa. Kayıtta kendisi değil lider görünüyordu fakat alfası diğerinin yakalarına yapışınca ağlayan yüzünü yandan görüyordu. Lider ise son konuşmasını yapıyordu, karşısında ki alfayı kışkırtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANDS -YOONMİN
Science Fiction'Güzel ellerin, benim olmalı.' |YOONMİN| Omegaverse °Femgi #MPREG