BÖLÜM 11

632 101 13
                                    

Yunha telefonunu kilitleyip odasından çıktı. Jimin yazdığı için odasına kaçmıştı. Üzerini düzeltip odasından çıktı. Yoongi annesinden izin almaya çalışıyordu, arkadaşları kafede sohbet ediyordu ve onu da davet etmişlerdi fakat annesi ısrarla red ediyordu. Derin bir nefes aldı. Babası koltukta oturmuş her şeyden habersiz televizyon izliyordu. Bugün izin günüydü.

"Yoonie! Koş gel yanıma bebeğim!"

Salonun ortasında durup kardeşine seslendi. Babası ona kısaca göz atmış ve tekrar önüne dönmüştü. Yoongi dolu gözleriyle dudaklarını büzmüş ve mutfaktan çıkıp ablasının yanına gelmişti.

"Efendim abla?"

Yunha tebessüm edip saçlarını karıştırdı.

"Hadi hazırlan çıkalım tatlım."

Babası anında kaşlarını çatıp onlara döndü. Yoongi heyecanla irileşen gözleriyle gülümsemişti.

"Ben burda kimim Min Yunha? Benden izin almadan kafana göre hareket edemezsin. Yoongi evden çıkmayacak doğum gününe kadar."

Adam kaşlarını çatmışken Yoongi bütün heyecanının söndüğünü hissetti. Ablası da hafifçe kaşlarını çatıp babasına baktı.

"Senin kim olduğuna emin olamıyorum baba. Ben şimdiye kadar senden hiçbir şey için izin almadım. Bu yaşımdan sonra da alacak değilim. Yoongi günlerdir evde, bir omegaya bunu yaptığını duyarlarsa ne olur biliyor musun?"

Gözlerini hafifçe kıstı. Sesi sakin çıksa da ailesine öfkeli olduğu gözlerinden okunuyordu. Yoongi içten içe korkup endişe etti. Ailesiyle çok samimi değildi, onlarla yeterli vakit geçirmemişti işlerinden dolayı ve hep ablasıyla olmuştu. Yunha sadece ablası değil anne, baba gibi olmuştu ona.

"Sen iyice haddini aşmaya başladın Yunha. Sınırın dolmak üzere. Yoongi, derhal odana gidiyorsun."

"Evet Yoongi, hadi odana git bebeğim. Hızlıca hazırlan gel, daha fazla vakit kaybetmeyelim."

Yoongi çekinerek ablasına yaklaştı. Babasından korktuğu su götürmez bir gerçekti. Yetişkin olan sinirle kızına baktı.

"Gerçekten haddini aşıyorsun Yunha. Kardeşine arka çıkıp onu şımartmayı kes. Senin gibi olsun istemiyorum."

Yunha dişlerini sıktı. Kardeşini arkasına alıp babasına yaklaştı.

"Neden? Bende ne var baba? Senin kölen olmadığım için mi? Ne yanlışımı gördün bu zamana kadar? Ama bitti. Size daha fazla baş eğmeyeceğim. Yeni ev buldum ve Yoongi'yi de alıp taşınacağım."

Alfa sinirle ayağa kalktı. Yoongi ablasına vuracağı korkusuyla kızın beline sarılmıştı. Yunha tek elini uzatıp kardeşinin saçlarına yerleştirirken diğeriyle belini sardı.

"Senden ne kadar korktuğunu görüyor musun? Sen.. baba olmaya layık değilsin. Yoongi hep benim sorumluluğumdaydı, benden izin alırdı. Bu hala aynı. Git Yoongi, hazırlan gel. Holly'i de alıp çıkalım."

Yoongi derin bir nefes alıp tartışmanın uzamasını istememiş ve başını sallayıp odasına çıkmıştı. Aşağıdan gelen sesleri duymamak için kapısını kapatıp derin bir nefes aldı. Komodinden telefonunu alıp bildirimlere baktı, alfadan bir mesaj gelmediğini görünce şaşırmıştı. Hafifçe dudak büzüp dolabına ilerledi ve bebek mavisi tüylü kazağını çıkardı.

Hızlıca giyinip yüzüne nemlendiriciyle güneş kremini sürdü ve odadan çıktı. Çekingen adımlarla merdivenleri indiğinde ablası hazır şekilde koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Genç kız, kardeşinin feremonlarını hissettiğinde başını kaldırdı ve üzerini süzdü. Bakışları birleştiğinde gülümsemişti.

"Çok güzel olmuşsun miniğim. Hadi gel."

Babası öfkeli bakışlarla onlara bakarken annesi de mutfak kapısında kaşları çatılı duruyordu.

"Defalarca sordun ve ben sana defalarca hayır dedim Min Yoongi. Ne zamandan beri anne babanı çiğner oldun?"

Yunha kaşlarını çatıp annesine baktı. Yoongi titreyen dudaklarıyla başını eğmiş kazağının etekleriyle oynamaya başlamıştı.

"Yoongi hiçbir zaman sizden izin almadı. Sadece birkaç gündür evdesiniz diye size soracak değil. Sizden önce ben vardım, onu doğurup benimle bıraktın. Annesi olduğunu düşünme. Sen anneliği hak etmiyorsun."

Kadın irileşen gözleriyle kızına baktı.

"Sana neler oluyor Yunha?! Böyle konuşmazdın sen!"

Yunha sinirle sırıttı.

"Belki de öğrendiğim bazı şeyler size olan nefretimi körüklemiştir anne. Düşün biraz."

-
-
-
-
-
Allah'ım bana da anne olmayı nasip et 🥺😭

Çocuğum olmasını istediğim için utanmam gerekiyor mu bilmiyorum ama sizden de çekinecek değilim bence??

Neysse, bunun gibiler dışında herkesin, her kadının, çocuğu olsun olmasın her kızın anneler günü kutlu olsun.. bu günü bir güne sığdırmaya çalışan malın da toprağı bol olsun ☺️❤️✨🥰🥳

 bu günü bir güne sığdırmaya çalışan malın da toprağı bol olsun ☺️❤️✨🥰🥳

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HANDS -YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin