"Ah, bir bilsen nasıl kapıldım
Arkama baktım, sevgilim nerde kaldın?
Sözlerine inanmıştım..."Jimin derin bir nefes aldı.
"Sen bana neden inanmadın Yoongi?"
Jimin sızmak üzereydi sanki. Yoongi alfanın burda sızmasını istemedi, hasta olabilirdi ve daha önemlisi ailesi onu burda görürse ne olur bilmiyordu. Zarar görmesini istemiyordu.
"Gitsene artık Jimin! İnsanları rahatsız ediyorsun!"
Alfa sırıttı.
"Yani sen rahatsız değilsin hm? Sevdin mi serenatımı? Biraz daha yapayım mı?"
"Tanrı aşkına yapma, git artık. İstemiyorum burda durmanı. Pisliğin, kirin üzerine oturmuşsun zaten."
Yoongi onaylamazca başını iki yana sallarken Jimin yere baktı. Yoongi'nin yaktığı hediyelerin kalıntılarıydı bahsettiği kir. Sertçe yutkundu. Şişeye baktı, Yoongi de alkol kullanarak yakmıştı her şeyi değil mi?
"Yanayım ben de o zaman gidebilmek için. Beni hatırlatan her şeyi yaktın madem, nefret ediyorsun madem, ben de yanıp kül olayım. Aşkımdan değil bu sefer tabi.. senin yönteminle.."
Sertçe yutkunup bakışlarını Yoongi'ye çevirdi. Çok net gördüğü söylenemezdi fakat seçebiliyordu işte.
Yoongi duyduğu şeylere anlam veremedi. Holly bile deli gibi havlayarak paçalarının etrafında dolaşıyordu. Kaşlarını hafifçe çatarak oturduğu yerden kalkmaya çalışan adamı izledi. Ne dediğine anlam vermek istemiyordu.
Jimin elinin tersiyle yanaklarını sertçe sildi. Şişede kalan içkisine baktı ve camı hafifçe salladı.
"Git dersen gideceğim Yoongi.."
"Jimin ne yapıyorsun? Saçmalamayı kes.."
Omega hafifçe yutkundu. Jimin sırtını sertçe direğe yasladı.
"Benden nefret ediyorsan gideceğim.."
Başını da direğe yaslayıp penceredeki omegaya baktı. Yoongi tedirginlikle onu izliyordu. İnsanlar onları kayda alırken kiminin canlı yayın yaptığını uzaktan ellerinde telefonlarla direkt buraya gelen kişilerden anlıyordu. Ya ailesi de görüyorsa? Eve geliyorlarsa ne yapardı? Canını yaksa da cümlelerini dudakları arasından serbest bıraktı. İstediği tek şey zarar görmeden Jimin'in gitmesiydi.
"Park Jimin, evet. Senden nefret ediyorum. Gitmeni istiyorum. Beni çıkarların için kullanacağını biliyorum. Yalvaririm git artık.."
Jimin alayla kıkırdadı. Gülüşleri gittikçe büyüdü, kahkahaları sokakta yankılanmaya başladı. Yoongi dediklerinden pişman olduğunu hissetti, çaresizdi. Alfa derin bir nefes aldı. Holly'nin havlamaları kulaklarını çınlatıyordu.
"Sevgi anlaşmak değildir, nedensiz de sevilir~
Bazen küçük bir an için ömür bile verilir~
.. Sevdim seni bir kere, başkasını sevemem~
Deli diyorlar bana, desinler değişemem~"Alfa şarkı söylemeye devam ederken şişenin içindeki sıvıyı omuzlarından üzerine dökmeye başladı. Gözlerinden düşen yaşlara engel olamıyor bakışlarını omegadan çekemiyordu.
Yoongi korkuyla irileşen gözlerine engel olamadı. İçkisini üzerine döken alfa oldukça ciddi duruyordu.
"Ne yapıyorsun?! YA! Jimin kes şunu! Hayır hayır, sakın çakma o kibriti!"
Yoongi korku ve endişe içinde paniklemişti. Pencere pervazına avuç içini sertçe vururken kibriti yanlış yerden çakmaya çalışan alfayı daha fazla izleyemedi. Etraftaki insanlar da korkuyla uzaklaşmaya, kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı fakat kimse alfayı durdurma girişiminde bulunmamıştı. Jimin ise aynı nakaratı söyleyip duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANDS -YOONMİN
Fantascienza'Güzel ellerin, benim olmalı.' |YOONMİN| Omegaverse °Femgi #MPREG