BÖLÜM 13

648 99 26
                                    

"Sarılırsam iyi hisseder mi? Ya rahatsız olursa?"

Gözlerini kırpıştırarak arkadaşına döndüğünde Taehyung gülümsedi. Yoongi daha sonra gerçekleri öğrendiğinde ona kızardı belki fakat onlara yardım etmek istiyordu. Yoongi'nin ablası bile yaparken kendisi de onu kırmayacak şekilde hareket etmeye çalışıyordu.

Sonuçta Jimin onun kuzeniydi.

Jimin omegaya aşık olduğu gibi Taehyung'a anlatmıştı çünkü Taehyung omega ile arkadaştı. Soyadının Kim olmasından dolayı kurtlar arkadaş olmalarında sorun görmüyordu. Taehyung esasen Park sürüsünde olsa da soy adı farklı ve Park sürüsüne biraz uzaktı. Çoğu zaman Fransa'da yaşıyor ve sonra tatillerde ya da bir dönem okula geliyordu. Onu tanımayanlar bile vardı.

"Elbette iyi hisseder Yoonie, yalnız olmadığını hissedecektir. Sadece şaşırabilir."

Yoongi büyük bir gülüşle başını salladı.

"O zaman ona hemencecik sarılıp geleceğim!"

Taehyung rahat bir nefes alıp gülümsedi ve başını salladı. Yoongi çekinerek masadan kalktığında Jimin sandalye sesini duyup başını kaldırmıştı. Gözleri birleşmese bile omegasının kendine baktığını hissedebiliyor ve neden ayaklandığını çözemiyordu. Yoksa fark edilmiş miydi? Omegasını korkutmuş muydu? Göz ucuyla kuzenine baksa da hemen omegasına döndü geri.

Sertçe yutkundu aklındaki düşünceler ile. Yoongi dudaklarını birbirine bastırıp tekrar arkadaşına baktı ve Taehyung da onunla birlikte kalkıp destek olma amacıyla sırtını ittirdi. Omega dirseğini tutup sakin adımlarla alfaya ilerlerken Jimin tedirgince esmere bakmış esmer omega eliyle alfaya ayağa kalkmasını işaret etmişti hızlıca.

Alfa anlam veremeyerek yavaşça ayağa kalktığında Yoongi tam önünde durmuştu. Bakışları alfanın hiç görünmeyen yüzünde, güneş gözlükleri üzerinden irislerinde dolaştı. Jimin merakla beklerken sertçe yutkundu ve gözlüğünü çıkardı. Yoongi kahverengi gözlere karşı büyükçe gülümsedi ve kollarını alfaya sardı. Ondan biraz daha uzun olan alfa hissettiği bu dokunuşla kalakalmış ve gözleri titreyerek boşluğa düşmüştü.

Yoongi'si ona sarılıyordu. Rüya değildi, omegası kollarını sıkıca bedenine sarmıştı. Onunla temas halindeydi.

Yoongi ona sarılıyordu.

"Hayat üzülmek için çok kısa alfa. Bazı şeylerin tam da tadını çıkarma zamanı. Üzülmeye yer verme."

Yoongi alfanın kulağına fısıldadığında kendine geldi Jimin. Şiddetle titreyen ellerini küçüğün beline ve sırtına sarıp sıkıca sarılarak başını boynuna gömdü. Yoongi bu sıkı sarılmayla gülümsemiş ve alfa sebebiyle parmak uçlarında kalkmıştı. Jimin omegasının tenine belli etmeden burnunu bastırmış ve kokusunu derin derin solumaya başlamıştı. Konuşmuyordu, gözleri dışında kendini göstermiyordu.

Sertçe yutkundu, dolu gözlerinden düşen bir damla omeganın omzunu ıslattı. Hafifçe burnunu çekti ve kollarını incitmemeye çalışarak biraz daha sıkılaştırdı. Yoongi alfanın sarılmaya ihtiyacı olduğunu iliklerine kadar hissedip parmaklarını nazikçe ense saçlarında gezdirmişti. Bu, Jimin için son noktaydı.

Taehyung büyüğünün bu basit sarılmadan bu derece etkileneceğini düşünmemişti. Ona iyilik mi yapmıştı yoksa kötülük mü emin değildi fakat alfanın düzelen kokusundan iyi olduğunu anlayabiliyordu.

"Endişe etme, kasabada şu an Jimin'den mutlusu yok."

Alfası yanına gelip gülümseyerek kulağına fısıldadığında küçük bir tebessüm etti.

Jimin kendine kalsa omegaya sarılmaya devam ederdi fakat Yoongi daha fazla üzerine alfa kokusu sinsin istemediği için geri çekilmişti. O çekilir çekilmez alfayla göz göze gelmiş Jimin elektrik çarpmış gibi sendelemişti.

Yoongi'nin onunla konuşmak istediğini gözlerinden anlayabilmişti bu yüzden başıyla selam verip eşyalarını aceleyle topladı. Bilgisayar çantasını kapatacağı zaman duraksadı. Çantasının içinden iki camın arasında kurutup sakladığı kurutulmuş mersedes gülü ve kırmızı laleyi çıkardı yavaşça. Sertçe yutkunup derin bir nefes aldı ve Yoongi'nin ellerini kendine çekip camı parmakları arasına bıraktı.

Yoongi gözlerini kırpıştırarak, şaşkınca elindekine bakarken alfa çoktan koşar adımlarla yanından uzaklaşıp kafeden çıkmıştı. Kalbi göğüs kafesini öylesine dövüyordu ki canı yanmaya başlamıştı. Derin nefesler alarak burnunu çekti ve parmağıyla göz yaşlarını sildi. Omegasıyla sarıldığına inanamıyordu. Kalbi atmayı bırakmıştı sanki aniden, bütün dünya durmuş ve sadece omega kalmıştı.

Dolgun dudaklarını birbirine bastırsa da bir gülümsemeyle kıvrılmalarına engel olamamıştı.

İçten içe kahkahalar atmak istese de sadece gülümsüyordu. Sokak arasına girdiğinde hızlıca sırtını duvara yaslamıştı. Yüzünde büyük bir gülüşle başını eğdi, parmaklarını kalbinin üzerine bastırdı sertçe. Bu kadar hızlı atması haksızlık değil miydi?

Omegamız bize sarıldı! Bize sarıldı Jimin!

Jimin hafifçe güldü heyecanlı kurduyla

Evet.. Yoongi bana sarıldı.. Saçlarımı okşadı.. mahvetti beni saniyeler içinde.

Başını kaldırıp arkaya attı ve gök yüzüne baktı. İçmeden sarhoş olmuş gibi hissediyordu. Kurdu içinde heyecanla kuyruk sallıyor, uluyordu.

Omega kurduyla iletişim kuramadım ama o kadar güzel hissediyorum ki şu an umrumda değil.. ona söyleyecek misin sarıldığımızı?

Jimin dudaklarını ıslatıp birbirine bastırdı ve iç geçirdi hafifçe.

"Olmaz.. söyleyemem.. ya benden rahatsız olursa? Daha doğru düzgün güvenini kazanamadım bile.."

Endişeyle mırıldandı ve banka oturdu. Kurdu içinde hüzünle kıvrılmıştı.

Bilmeye hakkı var.. fakat bilirse neler düşünür? Onu takip ettiğimizi sanırsa korkar. Ayrıca Taehyung'u da sıkıntıya sokabiliriz.. Tanrım, çok arada kalmış hissediyorum kendimi.

"Ben de.. inan ben de öyle hissediyorum..."

-
-
-
-

----

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HANDS -YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin