BÖLÜM 42

160 33 27
                                    

"Efendim.. Ben.."

Omega kadın göz devirdi. Alfa duyduklarının şokunu atlatmaya çalışırken sertçe yutkundu. Kadının arkasında başkanı gördüğünde aceleyle selam verdi. Adam sert gözleriyle karşısındaki bedeni süzdü.

"Sana ne deniyorsa onu yap."

Alfa iç çekti sessizce.

"Eğer ona dokunursam alfasının çıldıracağını biliyorsunuz. Üstelik omegaya zorla dokunmak.. İyi bir fikir gibi gelmiyor efendim. Rica ediyorum bunu tekrar düşünün. Alfa eşi böyle bir durumda öfkelenip önüne çıkanı parçalar."

Jaewook kıkırdadı alayla.

"Korkuyor musun yani? Bunu senin yerine yapacak bir sürü kişi var Chul."

Alfa başını hafifçe kaldırıp patronuna baktı. O omegaya dokunmayı istiyordu ve evde bu kadar koruma varken ona bir zarar gelmeyeceğini düşünüyordu. Sertçe yutkundu.

"Korkmuyorum efendim. İsteğinizi yerine getireceğim."

Başkan memnuniyetle gülümsedi.

"İlerleyen saatlerde Yoongi uyumuş olur. Eve 2 koruma daha çağırdım. Jimin buraya geldiği an omegayı mühürlemiş olmak zorundasın. Ölümünü gözlerimle görmek, zevkle izlemek istiyorum."

Karısı kıkırdadığında Chul kanının donduğunu hissetti. Sesini çıkarmayıp başını eğdi ve hafifçe salladı. Jaewook aşçının verdiği kadehi alıp küçük bir yudumu midesine kabul ederken kadın şarabı kapatıp masaya bırakmış ve onlara kaçamak bakışlar atıp bulaşıklara dönmüştü.

Gönlü titriyordu sanki.

"Omegayı mühürlersem alfası ölecek mi?"

Chul merakla sorduğunda omega derin bir nefes aldı. İçini yoklasa da hiçbir şey hissetmiyordu.

"Evet. Bu konuda çok fazla araştırma yaptım. Yoongi'yi 2 ay daha evde tutmamız zor ama bu daha kolay."

Chul başını sallayıp yerine sindiğinde Jaewook gözlerini kısarak alfayı süzdü. Şarabı alıp bir kadehe doldurdu ve korumanın önüne itti.

"İç bakalım şunu. Rahat olursun. Bir terslik çıksın istemiyorum."

"Jae, Yunha'yı takip ettirdin mi? Nerdeymiş?"

Alfa arkasına yaslanıp eşine baktı.

"Park'ın kasabasında. O, sevgilisi ve diğer herkes. Taehyung da onların tarafında. Bugün onu içeri almaman çok iyi oldu. Hepsi Park'ın malikanesinde toplanmış. Ne planlıyorlar bilmiyorum."

Düşünceli gözleriyle çenesini sıvazladı.

"Dikkatli olmamız lazım."

.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・

"Sikeceğim böyle işi-"

Jimin öfkeyle konuşurken Namjoon omzunu tuttu hafifçe. Taehyung ise hüzünle başını eğmişti. Jungkook sevgilisinin başını omzuna yaslayıp okşadı nazikçe.

"Ne yapmaya çalışıyor bunlar? Herkesi uzak tutarak ne amaçlıyorlar?"

Salonda sinirler daire çizerken Yunha burnunu çekti. Kardeşi için çok endişeliydi ve elinden bir şey gelmemesi onu panik haline sokuyordu. Taehyung da endişe içindeydi bugün olanlardan sonra. Eve alınmamıştı, Yoongi'nin kimseyi görmek istemediğini söylemişlerdi.

"Mutfakta bir kadın vardı."

Yunha'ya bakarak mırıldandığında Jimin de esmer omegaya dikkat kesildi.

HANDS -YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin