*Bu ve diğer bölümde cinsel travmalarınızı tetikleyebilecek şeyler bulunuyor. Lütfen bu konuda hassasiyetiniz bulunuyorsa uyarıdan sonrasını okumayın.♡
---
'Yoongi, uyumasan mı? Kötü hissediyorum.'
Yoongi örtüyü üzerine çekerken kurdunu duyduğunda kaşlarını çattı hafifçe. Kapının arkasında koruma olduğunu bilerek göz atmış ardından uzanarak penceresine dönmüştü.
"Nasıl? Sorun ne?"
'Bilmiyorum ama içimde kötü bir his var.'
Yoongi dudaklarını büzüp yatağında oturdu ve sırtını başlığa yasladı. Kurduna güveniyordu fakat uyumadan ne kadar dayanır emin değildi. İç çekti hafifçe, telefonu, bilgisayarı hatta tableti bile alınmıştı. Kafa dağıtacak hiçbir şeyi yoktu. Yazmaktan da yorulmuştu.
"Sence.. Alfamız bizi kurtaracak mı?"
Kurdunun durakladığını hissetti. Rahatsız olmuştu bu sorudan.
'Elbette. Jimin bizi asla bırakmaz. Bizi çok seviyor.'
Dudaklarında narin bir tebessüm belirdi. Bu bilgi her seferinde gülümsemesini sağlıyordu. Kolları arasında olmak çok iyi hissettirmişti. Feromonları ile etrafını sarışını unutamıyordu. Muhtaçtı. Alfaya ve aşkına muhtaçtı.
Ellerini esneyen ağzına bastırdı. Yorgun hissediyor uyku bastırıyordu. Dizlerini kendine çekip kollarını sardı ve alnını dizlerine yasladı.
'Yoongi.. Biraz daha dayanmaya çalış.. Lütfen.'
Yoongi mızmızlanarak yatağı tekmeledi.
"Neden ama.. Çok uykum var.."
Başını yatak başlığına yaslayıp tavanına baktı. Kurdu rahatsızlık içindeydi ama nedenini anlamıyordu. Her ne kadar dayanmaya çalışsa da uykuya yenik düşüyordu. Kurdu gittikçe huzursuzlanıyordu. Omeganın başı omzuna doğru düşerken içerde beklemesi gereken alfa şarap kadehindeki son yudumu almıştı.
"İstediğiniz gibi yapacağım efendim."
Jaewook gülümsedi ve arkasına yaslandı. Eşi de memnun bir tebessüm ederek kocasının omzunu okşadı. Bu iş bittikten sonra hem kendi kasabasının yönetimi hem de Jimin'in kasabası onun yönetiminde olacaktı. O kasabayı alacaktı. Kendi yerleşkesinden daha donanımlı ve büyüktü.
"Hem Yoongi'nin eşi olacaksın hem zengin. Tabi, bu fırsatı kim olsa kaçırmaz."
Alfa başını eğip gülüşünü bastırmaya çalıştı. Omegayı istiyordu ve bu kadar kolay bir şekilde ona sahip olacağını düşünmemişti. Bu durum sadece işine geliyordu.
"Minnettarım efendim."
Saygıyla eğildiğinde oturduğu yerden kalkıp aşçıyla göz göze gelmiş fakat dikkat etmeden arkasını dönüp mutfaktan çıkmıştı. Heyecanlı hissediyor ancak kurdu içinde ona engel olmak için çabalıyordu. Kurdunu umursamayıp merdivenleri çıkarken boğazını temizleyip üzerini düzeltti. Odanın kapısında duran arkadaşını gördüğünde gülüşü büyümüştü. Sakince yanına ilerledi.
"Hey, sen de aşağıda bekleyecekmişsin diğerleriyle. Ben içerde duracakmışım."
İri yapılı alfa ona dönüp tek kaşını kaldırdı sorgular ifadesiyle. Kesin bir şekilde burda durması istenirken şimdi neden fikirleri değişmişti merak ediyordu. Arkadaşının omuz silktiğini gördüğünde ise üzerinde durmadı. Burda tüm gün boş boş beklemektense aşağıda oturmayı yeğlerdi. Küçücük bir omeganın elinden zaten hiçbir şey gelmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANDS -YOONMİN
Science Fiction'Güzel ellerin, benim olmalı.' |YOONMİN| Omegaverse °Femgi #MPREG