Sabah erkenden uyanmıştım. Sanırsam herkesten erken uyanmışım. Ortalık sesiz ve sakindi bu ölüm sessizliği olan ortamda en iyi yapılacak şey bana sorarsanız kitap olmaktı ama roman şeklindeki kitaplardan değil, ders kitabı. Muggle Bilimi dersini çok karıştırıyorum bu yüzden kitabı alıp okumaya başladım. Tek düşük aldığım dersti hatta geçen yıl o ders yüzünden okul birincisi olamamıştım. Çok önemli değil diyeceksiniz, bencede o kadar mühim bir konu değil fakat Tom'un beni geçmesini istemiyorum daha doğrusu kaldıramıyorum aynı şekil o da öyledir. Kitabımı okurken yanıma birisi yaklaştı. Sessizce
H:Aa hadi ama Elara, sabah sabah ders kitabı mı okuyorsun, şu Riddle'ı kafana çok takıyorsun çalışmasan bile geçersin.
E:Yanılıyorsun Harry geçen sene o beni geçti ve bu beraberliği getirdi hiç hafife alamam alınca kaybederim.
H:Sen bilirsin ama demedi deme.
Ona göz devirdim herkes yavaştan uyanmaya başlamıştı bende ortak salona gitmeye karar verdim. Vardıktan 5 dk sonra Gry Quidditch takımı geldi hepsiyle oturup güzel güzel sohbet ediyorken dün ki yemekte bana iğrenç bir şekilde bakan çocuk Oliver'ın yanına oturdu. Ne diyeceğini çok merak ediyordum ki Oliver bana dönerek;
O:Elira biliyorsun ki yeni yılda takımlara yeni kişiler ekleniyor, bu yeni tutucumuz. Tanıştıray-
C:Cormac, Cormac Mclaggen;)
Elini uzattı eline baktım ve iğrenircesine dönerek;E:Elara, Elara Black
Eli havada kalmıştı ama yine de iğrenç bakıyordu.
O gittikten sonra Oliver'aE:Onu takıma almak zorunda mıyız yani bilmiyorum hiç iyi birine benzemiyor.
O:Birde bana sor ama çok iyi oynuyor onun dışında iyi oynayan birini bulmak zor gibi duruyor.
E:Pekii sana başka birini bulsam olur mu? Kabul eder misin?
O:Ne kadar iyi oynadığına bağlı, hem maçların bu yıl kış tatiline kadar yapılacağını sanmıyorum.
E:Teşekkürler Wood:)
Masadan kalktım zaten yeterli yemek yemiştim ve artık ders başlamak üzereydi sınıfı bulana kadar 15 dk geçerdi. Sınıfı aramaya başladım ilk ders KSKSydi ve üstüne üstlük Slylerleydi bütün enerjimi sömürmek için mükkemmel bir ortam. Bu şekilde yürürken fark etmeden birisine çarptım o anın şokuyla ağzımdan küçük bir küfür çıktı.
M:Hey! Yönüne ve ağzına dikkat et yoks- Aaa Elara senin olduğunu görmedim ama senin gibi hanımefendi bir Black'e bu yakışmadı. Sende mi sınıfa gidiyorsun yoksa? Eğer gidiyorsan ters yönden gidiyorsun istersen sana yardım edebilirim.
E: Benim gibi hanımefendi bir Black yönünü bulabilir Riddle ama madem çok ısrar ettin geliyim barii:)
Göz devirdi ve sınıfa doğru yürümeye başladık bir yandan da sohbet ediyorduk.
M:Eee takımınız hazır mı?
E:Takım değişikliğinde herşey tam ama bir tutucumuz eksik onu bulursak bu sene yine birinciyiz.
M:O kadar emin olma Black. Bu sene tutucularımızı değiştirdik. Ayrıcaa vuruculara da dikkat etseniz iyi olur çünkü bu yıl geçen yılın acısını çıkarıcağız.
Hafif güldüm niye gülüyorum gibisinden baktı ona döndüm dalga geçercesine;
E:Geçen yıl canınız mı acıdı, bizimkilere söyliyeğimde hafif oynasınlar sonuçta rakiplerimi fiziksel olarak ve duygusal olarak yıpratmayı sevmem;)
Mattheo sessiz kaldı şaşırmamıştım bende bu sözleri işitsem bende laf edemezdim. Böyle konuşa konuşa ilerledikten sonra sınıfa varmıştık.Hemen boş bir sıraya oturdum yanıma da Tom oturdu.
T:Bu sene kim birinci olur Black?
Sınıfta gözümü gezdirir gibi yaptım gözlerimi hafif ona döndürdüm ve bi anda yana döndüm duvardaki aynanın yansımasındaki kendimi göstererek.E:Baksana şu kıza hem güzel hem zeki net okul birincisi olur.
Tom biraz sinirlensede belli etmeden hafifçe sırıttı ve kendi yerine geçti. Ben genel olarak önde oturan inek öğrenci değilimdir fakat prof. Snape'in isteğiyle önde oturuyorum. Niye diye sorarsanız kendi binasından birini geçtiğim için kopya falan çektiğimi düşünüyor bide babamdan dolayı bana gıcık oluyor diyede düşünebiliriz.
***
Ders sonunda bitmişti 2 saat boyunca benimle uğraştı. Cidden bu ders için sabır taşına ihtiyacım var. Neyse az sonra antreman vardı bu yüzden üzerimi değiştirmek için Gry ortak salonuna yol almıştım vardığımda ise herkes bana bakıyordu ne olduğunu anlamamıştım sonuçta okulun ilk günü hangi dedikoduyu yayabilirler kii. Ama yaymışlar😑
HG:Sen yeni Quidditch tutucusu Cormac ile sevgili misinn?
E:Dur NE?!
H:Biliyordum bu bir dedikodu yineee, şimdi herkes Elara ya bakmayı keserek kendi işlerine dönebilir.
R:Harry bu dedikodu kulaktan kulağa değil okul gazetesinden öğrenilmiş. Hem fotoğrafları bile varmış.
E:Dur bir dakika böyle bir şeyin olması imkansız.
Dedikten sonra gazeteyi bana gösterdi cidden fotoğraflar vardı fakat ben bunları hiç yaşamamıştım.
E:Böyle şeyler yaşamadım ki hem okulun ilk günündeyiz yazında full Harrylerdeydim.
H:Bunu biz biliyoruz fakat diğerleri inanmayabilir.
Dedi ve gazetenin altındaki yazar ismini gösterdi bu bizim binadaki bir çocuktu ve bu bizim binadaysa dedikoduyu doğrulamış gibi bişi oluyordu. İsmi yazan çocuğu bulmaya zamanım yoktu bu yüzden antrenmana hazırlandım, antrenmandan sonra onu bulmayı düşünüyordum. Hazırlandım ve Quidditch sahasına gittim herkes bana merak edercesine bakıyordu tabi bide Cormac denen gerizekalı bana hafif bi şekilde sırıtıyordu.
O:Tahmin ediyim gerçek değil.
E:TABİ Kİ DE GERÇEK DEĞİL
Ona bakarak;
E:BUNU NASIL YAPTIN BİLMİYORUM AMA BUNU ÖĞRENİCEM VE SENİ YERİN DİBİNE SOKUCAM!C:Sakin ol sevgilim ben bişi yapmadım ama bu fotoğrafları beğendim;)
Bana sevgili demesine mi sinir olayım yoksa gülmesine mi yoksa göz kırpmasından mı? Ama odağımı ona vermemem gerekiyordu.
***
Antremandan çıkmıştık. Sıra o çocuğu bulmaktaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanfictionSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle