Sıra Mattheoda

1.9K 102 16
                                    

Sabah gözüme güneşin vurmasıyla uyanmıştım bugün Black malikanesine gidicektim bakalım işi halledebilecekmiyim.
Sabah kahvaltı için aşağı indim çok az kişi vardı bi3az geç kalkmışım sanırım hafif bir kahvaltı yaparak hazırlanmak için tekrar odama gidiyordum.
Tam giderken Mattheo yu gördüm. Dün ortadan kaybolduğu için nasıl olduğunu soramamıştım.

E:Hey Riddle!

Mattheo durup bana dönmüştü.

M:Noldu Elara?

E:Nasılsın? Yani ben Cormaca bakarken ortadan kaybolmuştun.

M:İyim.Cormac nasılmış bari sordun mu? Aa doğru onun gözüne buz bile getirmiştin.

E:Niye trip atıyorsun ki?

M:Trip değil direkt seninle konuşmuyorum.

E:Ciddi misin sen, sana bişi yapmadım sadece ilk Cormaca baktım ki tatilden sonra maç var ve gözü ne kadar erken iyileşirse o kadar iyi. Cidden buna mı darıldın? Asıl benim seninle konuşmam gerek fakat o kadar  bencilsin ki kendini düşünmekten başka işin yok!

M:Neden bana darılıcaksın ki sana ne yaptım hı?

E:Takımdan attırman yeterli bir sebep bence.

Duraklamıştı çünkü haklıydım.

M:Seni ben takımdan attırmadım takımdakilere aşk iksiri vermen  senin sorunun.

Tam laf söyliyecektim ki o gıcık sesi duydum.

A:Aşkım seni her yerde aradım niye gelmedin?

Bana bakarak

A:Hâlâ bu erkek avcısıyla mı konuşuyorsun. Ondan korkuyorum sanada amortentia verirse diye.

M:Korkma bebeğim bana bir şey yapamaz o zaten gidiyordu.

E:Evet gidiyordum.

Tüm bavulumu hazırladım malikane için değil 3-4 gün sonrasına olan tatil içindi.
Odama gidip hazırlandım ve beni almaya gelen ev ciniyle malikaneye cisimlendik.
Mattheo ya öfkeliydim bu kadar bencillik üzerine birde yüzüme baka baka yalan söylemsi cidden sinir bozucuydu ama ilk önce Astoria vardı onu ortadan kaldırmam gerekiyordu.

Malikaneye girdim herkes ordaydı direktmen dedemin odasına çıktım bir saat boyunca onu ikna etmeye çalıştım. İkna olmuş gibi durmuyordu. Sonda ona

E:Black soyadına uygun olmadığımı da söylediler.

Dedemin favorisiydim ve ona göre soyadımızı en iyi taşıyanlardandım. Zaten bunu duymasıyla kalktı ve orda ki ev cinine bazı talimatlar verdi. Ve " yarına Greengraslar diye bir aile kalmiycak merak etme." Dedi içime su serpmişti.
Artık Howartsa gidebilirdim. Biraz onlarla vakit geçirdikten sonra Hogwartsa döndüm.
Artık sıra Mattheodaydı beni kendisi kendine düşman etmişti.
****
Kısa oldu dışarı çıkıcam bugünlük bu kadar

~Elara Black ve Mattheo Riddle~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin