Mattheodan
Sabah erkenden Malfoy malikanesine gitmeliydik babam bazı soylu aileleri ve bizi çağırmıştı.
Orada bulunacak olan Aileler;
Parkinsonlar
Malfoylar
Riddlelar
Zabiniler
GreengraslarBakalım yine ne planlıyordu.
....
Elaradan
Sabah aşağı indim ortak salonda ilk Slytherinlere baktım ama Tom yoktu. Direkt onların grubu yoktu içime kuşku düşürmedi değil. Neyse Gryffindor masasına geçtim. Oturduktan sonra baykuş önüme bir mektup bıraktı ama bugün mektup günü değildi merakla açtım.
Bu mektup babamdandı.Sevgili Kızım,
Bugün bazı ailelerle toplantı yapılacak ve seninde burda olman gerekiyor. Profesör Dumbledoordan izinlisin öğlen seni bekliyor olacağız ev çini seni bahçeden saat 12.30 ta malikaneye getirecek.Bol öpücüklerimle sana bayılan baban
Merlin aşkına bu ne toplantısıydı önemli olsa gerek azıma bir şeyler sıkıştırdıktan sonra derse geçtim.
....
Mattheodan
MrR: Hoşgeldiniz... direkt konuya gireceğim biliyorsunuz ki Black ailesinin yeni ortağıyız.Bay Parkinson:Evet efendim fakat onlarla ortaklık yapmayacağınızı söylemiştiniz. Bu sizi gölgelediğimi de ayrıca belirtmiştiniz.
MrR:Ne dediğimi iyi biliyorum. Ama konumuz bu zaten açıklayacağım. Biliyorsunuz ki oğullarım var... varislerim. Ve soylu ailelerin kızları var siz Greengreslar ve Blackler gibi zaten oğlum Mattheo Bayan Astoria Greengrasla evlenecek.
Astoria koluma yapıştı cidden sevmediğim biriyle evlenmek zorunda bırakılmak çok kötüydü.
İçimden"Keşke ölümün hızlansa" diye geçirdim(Lucius=L)
L: Peki efendim Bayan Black? Ona gözleri gibi bakıyorlar,onun onayı olmadan evlendireceklerini sanmıyorum. Onlar için Elara bir mücevher. Hele de Orion Black için, ona "geleceğin patronu" diyor.MrR: Ya Bayan Blackte oğlum Tomdan hoşlanıyorsa. Bunu zaman gösterecek fakat şuan odaklanmak istediğim şey onun Black ailesine değeri , dediğin gibi Lucius ona fazla değer veriyorlar sanki Elara o ailede olmazsa Blackler düşecek gibi davranıyorlar . Bu yüzden Tom'a bir görev verdim Elara yı kendisine aşık etmeli ki evlensinler. Bu da Elarayı artık bir Riddle yapar hem Elara zeki bir kız ailede ona yer vermek fena da olmaz.
Aniden bir ev cini odaya girdi ve Bay Malfoya bir şeyler fısıldadı .
MrR:Ben bu planı tasarladım fakat Malfoyların başka bir planı var gibi
L: Aslında bu Black ailesi ile ilgili.
Lucius babamın kulağına bir şeyler fısıldadı ve çıktılar. Babamda toplantıyı bitirdi zaten öğlen olmuştu bizde üç süpürgeye gittik.
....
Elaradan
Saat tam 12.30tu ev cinini bekliyordum ve o da gelmişti birlikte malikaneye ışınlandık herkes yerindeydi. Aileler ve onların çocukları vardı. Malfoylar da buradaydı sabah Draco yüzünden bu yüzden görmedim herhalde ama niye öğlen toplantısına sabah gidesin ki ben bunları düşünürken dedem söze girdi;
"Hoşgeldiniz... biliyorsunuz ki çok fazla ortağımız var ve hangisine güveneceğim bilemiyorsun maalesef ki böyle ortaklarla çok karşılaştım ve niyetleri hep bizi batırmaktı. Ve yine bu durum içindeyiz."Malfoylar Riddlelarlaydı çünkü onlarda yoktu bu da onların farklı bir yerde olduğunu gösterirdi bir iş çeviriyorlardı. Bunu dedeme anlatmalıydım. Ona bazı kaş göz işaretleri yaparak anlatmaya çalıştım ama olmadı onunla mecbur dışarıda konuşmam gerekiyordu.
E:Dede seninle dışarıda 2dk konuşabilir miyiz lütfen?
(MrB=Bay Black)
MrB: Bunu toplantıdan sonra konuşabilir miyiz ?
E:Hayır konuşamayız bunu acil konuşmalıyız.
Odadan çıktık.
MrB:Nedir bu acil olan bakalımE:Malfoylar bir iş çeviriyorlar ne olduğunu çözemedim ama bunda eminim.
MrB:O zaman toplantıyı iptal etmeliyiz onları kovamayız.
E:Doğru
İçeri geçtik ve dedem herkese "Üzgünüm fakat toplantıyı iptal etmeliyiz Bayan Blackin söylediği bir mevzu acil bir mevzu bu mevzuyu çözdükten sonra sizi tekrar çağıracağım"
Herkes dağıldıktan sonra dedem beni odasına çağırdı.
MrB: Bak Elara senden bir şey isteyeceğim ve bunu istemiyorsan yapmak zorunda değilsin tamam mı?
Kafamı olumlu bir şekilde salladım.
MrB:Şimdi Riddlelarla ortak olma sebebim onları ortadan kaldırmak. Eğer bunu yapmazsam onlar bunu yapacak.E:Bunu nasıl önleyeceğiz peki?
MrB:Bu iş sende bitiyor Elara bir Riddledan planları öğrenebilirsen gerisi bende olacak. Onlara nasıl yaklaşmak istiyorsan yaklaş ama sende dikkat et sana karşı onlarda sahte rol oynaya bilirler.
E:O iş bende o zaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanfictionSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle