Çerezlik bölüm(atmamaya dayanamadım)

1.3K 69 29
                                    

Sabahtı o kadar yorucu bir günün ardından bu günün çok yorucu olacağını düşünmüyordum tabii ki büyük konuşmamak lazım. Sabah kahvaltıya indim ve kızlarla oturdum, günlük dedikodularımızı yaparken dün olan şeyleri anlattım ve ikiside bana dönüp

G/Hg:NE!!

Hg:Sen bize haber vermeden oraya gittin ve VE DAHA BÜYÜK OLAN ŞEY İSE MATTHEO SANA ÇIKM-

E:şhhh bütün evren duymasın lütfen .

Hg:Pardon ama ya buda bir plansa yani Tomda öyleydi ve olanları gördük.

G:Ayrıca Bay Black bunları duysa kalpten giderdi.

E:Dedem mi? Yoksa babam mı?

G:İKİSİDEE!

E:Tamam ya sana da normal bi soru sorulmuyor ayrıca Mattheo konusuna gelince o zaman bakalım gerçekten seviyor mu. Hem ben ona boş değilim...

Hermoine fısıldayarak"Tom içinde aynısını diyodun sonunu gördük"

E:Lütfen o konulara girme...

Hg:Sen bilirsin fakat dikkatli ol

E:Tamam zaten olmadığımda gördük ne olduğunu.

Masadan kalktım çıkarken Tom'u gördüm bana bakmadan kendi masasına geçti. Öyle de yapması gerekiyordu ama özür dileseydi fena olmazdı amaann kimden bahsediyorsun Elara bu TOM sonuçta.
.....
Saat 17.48

Mattheo ile ilk randevumuza çıkmama çok az kalmıştı. Bi kaç erkekle randevuya çıkmıştım ve ne kadar tuhaf olduklarını düşünürsem Mattheo'nun çok tuhaf davranacağını düşünmüyordum. Umarım bu randevuda tuhaf olan ben olmam... Neyse giyeceğim bir kaç elbiseyi yatağıma dizdim ve göz zevkime yakışan ilk buluşma elbisesini seçmeye başladım bazılarını eledikten sonra ikisi arasında kaldım.
Sade bir şey seçmem gerekiyordu ama bir o kadarda göze çarpan bir şey istiyordum. Mattheo derslerde not göndererek nereye gideceğimize dair tüyolar verdi. Tahminim şık bir restoranttı fakat emin değildim. Ben sarışın değilim esmerim yani kırmızı ve bordo bişiler giysem hiçte fena olmazdı.

(Yazar notu: hiç Mattheonun yanına esmer birsini koymadıkları için esmer tercih ettim ama siz nasıl hayal ettiyseniz öylede devam edebilirsiniz.)

Arasında kaldığım elbiselerden kırmızı olanı seçtim zaten bordoya da yakın bir renkti.

(Yazar notu:Beğenmediyseniz başka bir elbisede düşünebilirsiniz)Birazda makyaj yaptıktan sonra kapının tıklatılmasıyla heyecanım tavan yapmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yazar notu:Beğenmediyseniz başka bir elbisede düşünebilirsiniz)
Birazda makyaj yaptıktan sonra kapının tıklatılmasıyla heyecanım tavan yapmıştı.

(Yazar notu:Beğenmediyseniz başka bir elbisede düşünebilirsiniz)Birazda makyaj yaptıktan sonra kapının tıklatılmasıyla heyecanım tavan yapmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Makyaj şunun gibi bişi)
Neyse kapıyı açmamla rahatlamam bir oldu çünkü gelen Harry ve Ron du.

H:Pardon yanlış oda galiba Elara Black burda mı?

E:Cidden mi Harry

H:Ben sizi tanımıyorum hanımefendi.

E:Peki beyfendi

R:Niye Quiditch kutlamalarına böyle gelmiyorsun.

E:O zaman mükemmel görünmeme gerek yok çünkü biz bize oluyoruz.

H:Bu birlikte gideceğin kişi kim peki???

....
Saat 18.52
Mattheodan
Elara'yı almaya gidecektim ah merlin cidden heyecandan kafayı yemiş gibiydim umarım randevuya bu yansımazdı. Binasının içine girdim kapısının orda iki kişi vardı biraz daha dikkatli bakınca bunların potter ve weasley olduğunu anladım

Yukarı çıktığımda Harry'nin "Bu birlikte gideceğin kişi kim?" Sorusunu duydum. Kimmiş acaba bu kişi(!)

M:Buyurun benim;)

....
Elaradan

Ağağa Mattheo gelmişiti Merlin aşkına yakışıklılık bunların genlerinde var cidden.

Giydiği takım elbise siyahtı. Bu kadar birisinden etkilendiğimi hatırlamıyorum cidden.

 Bu kadar birisinden etkilendiğimi hatırlamıyorum cidden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(MAŞALLAH)

Birlikte gidiceğimiz yere vardık cidden tahmin ettiğim gibi bir yerdi.

Ailelerimiz hakkında konuştuk sonra bazı okul dedikoduları sohbet su gibi akıp gitti resmen. Hiç sıkılmadan konuştuk saatlerce sonunda Hogwartsa geri döndük.

~Elara Black ve Mattheo Riddle~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin