Tatil başlayalı 3 gün olmuştu ve rutin olan hayata dönmek istemiyordum burda rahat olmak mükemmeldi neyse ki yarın bir toplantı olucaktı ve bazı arkadaşlarım ve yeni bir ortak gelicektim. Dedem yeni bir ortak seçeceği zaman bana da danışırdı ve düşüncelerimi alırdı. Dedeme göre çocuğu o insanın aynası gibidir. Çünkü o çocuk yetiştirilirken ne gördüyse onu tekrar eder her ne kadar belli etmemeye çalışsada.
Yarın için acayip heycanlıyım çünkü toplantıya Greengraslarda çağırıldı. Nedenini sorarsanız bende bilmiyorum yarın umarım öğrenirim. Gidip yatmam gerekiyor yarın için enerjik olmaöjyım sonuçta evsahibi biziz.
....Sabah gözlerim direkt açıldı.
Hazırlıklar yapılmıştı. Ailelerdeki bu hırs bana çok saçma geliyordu. En ihtişamlı balo gibi bir şeyleri vardı eğer en baştaysan hep öyle olmalıydın. Eğer yapamadıysan dışlanırdın. Dediğim gibi çok saçmaa.
....
Yavaş yavaş aileler gelmişti. Daha çok erkek arkadaşlarım vardı ve 1,2 kız arkadaşım çünkü diğer kızlarla anlaşamazdık biraz pick me gibi gelebilir ama öyle değil diğerleri biraz daha şımarık Astoria nın çoğaltılmış halleri gibiler.İlk Nottlar, Malfoylar ve Zabiniler gelmişti.
Theo ve Blasie ile anlaşabiliyordum. Dracoyla da ama o biraz daha yabancı gibiydi. Kuzen olmamız yakın olmamızı gerektirmez değil mi?
Sonra Parkinsonlar, Potterlar(Lily Saf kan),Crabbeler ve Goylelarda gelmişti.
Sırada Greengraslar ve yeni ortağımız vardı.
...Biraz zaman geçti ve işte Greengraslar gelmişiti fakat Astoriayı göremiyordum. Ve yeni ortaklarımız kapıdan girdiler BİR DAKİKA NE???
Bunlar Riddlelardı. Cidden benimle dalga geçiyo olmaları gerekiyordu. Ve Mattheonun kolundaki kızı görünce ufak bir kahkaha attım çünkü bu Astoriaydı. Bu cidden çok cringe di.
Birde bana konuşurlardı korkak diye Astoria daha kendi ailesiyle bile gelemiyordu.
Neyseee bunlara baktıkça gülme krizine girmek istesemde ortam buna uygun değildi.
Dedem eline bir bardak şampanya alıp havaya kaldırdı.
"BU KADEHİ TORUNUM ELARA YA KALDIRMAK İSTİYORUM BEN VE BLACK AİLESİNE KATKILAR VERDİĞİ İÇİN, ELARA YA"Mattheo ve Greengraslar harici Herkes:ELARAYA diye bardaklarını kaldırıp birbirleriyle tokuşturdular.
Biraz utanmıştım bu ailede bir babam birde dedem var ve halalarım onun dışında gerisi çöp cidden.
...
Biraz zaman geçmişti misafirlerle ilgileniyordum tek gitmediğim Riddlelar ve orada bulunan Malfoy ve Parkinson ailesiydi. Greengraslar teklerdi ve onlarla hiç konuşma niyetim yoktu. Ayrıca Mattheo da oradaydı.
Ben Riddleların bulunduğu yere doğru ilerledim.E:Hoşgeldiniz Bay Riddle gelmekle bize şeref verdiniz.
MrR:Hoşbuldum Bayan Black burda olmak asıl benim için büyük bir şeref.
Bay Riddle ile konuşurken toplantıya çağırıldılar onlar giderken birisi arkadan seslendi.
M:Bize selam vermek yok mu Bayan Black ?
E:Hayır beyefendi özelliklede size.
T:Ama yeni ortaklarına ayıp olur.
E:Daha değil, beni etkilememiz lazım Bay Riddle.
T:Öyle mi? Ozaman işimiz basit gibi duruyor
E:Sen öyle san.
E:Balkona çıkıyorum eğer birisi sorarsa oraya yönlendirebilirsiniz.
M:Bende geliyorum bir sigara molası fena olmaz.
T:Bencede
Birlikte yukarı çıktık.
E:Seni cidden anlamıyorum Mattheo
M:Nasıl yani?
E:Bilmem hâlâ utanmadan malikaneye geliyorsun bana o kadar şey yapmana rağmen. O kızı bana karşı savunmana rağmen saflığından mı yapıyorsun yoksa beni sinir etmek için mi? Çünkü başka bir açıklaması olamaz.
M:İkiside değil. O benim sevgilim onun yerine seni mi savunsaydım.
E:Seninle laf yarışmasına giremem.
M:Haklıyım çünkü. İçer misin?
E:Hayır teşekkürler ben kullanmıyorum.
T:Akıllı kız imajını bozmaman hoşuma gidiyor.
E:Bozmamak için değil sağlıpım için içmiyorum Riddle.
T:Olsun yine de hoşuma gidiyorsun.
Mattheo bu sözlere biraz sinirlenmiş gibi görünsede umrumda değildi sanırsam Tomdan hoşlanıyordum
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanfictionSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle