Sabah kalkar kalkmaz mektubumu baykuşa verdim ve bir şeyler atıştırmaya aşağı indim.
İner inmez Mattheonun bana sırıtışı gözüme çarptı, dünkü halinden eser yoktu. Hemen yanına gittim zaten yine grupça oturmuşlardı.E:Günaydın beyeler bayanlar ve sevgilimm...
M:Sanada günaydın prenses...
P:Bu flört halini akşamki partiye saklayın lütfen
E:Ne partisi?
T:Normal bir parti işte yine Pansy abartıyor.
P:Ben mi abartıyorum!? Hadi ama Tom buna ihtiyacımız var hepimizin hem sen değil miydin kafamı dağıtmalıyım diyen?
T:Evet ama partiyle değil
E:Aa bir şey olmaz partiden sıkıldığın anda ordan tüyersin olur mu?
Tom isteksizce onayladı
E:Parti zamanı bu halini görmek istemiyorum anlaşıldı mı?
T:Peki...
E:Neyse artık bende gidip giyeceğim şeyi belirleyim
P:Bekle bende geleyim
İkimizde masadan kalktık ve benim odama geçtik. Bir sürü seçenek elbise vardı. Ama gideceğimiz parti için böyle eğlenceli ama zarif durmasınıda istiyordum ve buna en uygun seçenekte buydu;
Siyah renk zarafeti diye bir şey var cidden.
P:MÜKEMMEL! TAM ANLAMIYLA MÜKEMMEL OLMUŞSUN!!!
E:Ah yapma lütfen...
Dedim utanarak çünkü bu kıyafetleri çok giymem genel olarak elbise giymeyen birisiyim. Ailedeki toplantılar ve kutlamalar harici üniforma ya da salaş kıyafetler giyerim.
Neyse bugün derslere girmeyecektim. O yüzden sadece yatağa kendi mi attım Pansy bana elbiseyi seçtikten sonra kendine seçmek için odasına gitti buluşma saatinde Mattheo beni almaya gelecekti. Mattheoya kaç kere buna gerek olmadığını söylesemde dinlemedi.
Biraz kestirdikten sonra kalktım ve hazırlandım saçım ve makyajım sade bir şeydi;
Bu şekil hazırlanıp Mattheonun gelmesini bekledim.
....Çok geçmeden geldi ve partinin olacağı yere gittik.
İlk başlarda herkes sakince otursada mekana alıştık ve dans etmeye başladık içtik ve tekrar içtik hepimiz resmen sarhoştuk ben ve Tom hariç. Tom içmemişti ama ben içsemde sarhoş olmuyordum genlerden gelen bir özellikti.
Tom'a tuvalete gideceğimi söyleyip masadan kalktım.
Tuvalette makyajımı tazelerken gözüm karardı gene başlıyorduk...
....
Yine bir kadın vardı ama bu kadın tek değildi ışık yavaşça birden fazla kadının üstünde yandı.
Parmaklarını bana doğrultarak bağırmaya başladılar aynı anda..."GELİYOR"
Ve bana yaklaştılar birisi öne çıktı ve karnıma dokundu içimde bir şey doğmuş gibiydi içimde karanlığı hissetmiştim...
....Kendime geldiğimde yanımda bir sürü kişi toplanmıştı pansy bana hafifçe vuruyordsu.
Kendime biraz gelmiştim hafiften kalktım ve iyi olduğumu söyledim. Herkes dağıldıktan sonra Pansyle masamıza geri geçtik Mattheo beni görür görmez sarıldıM:İyi misin? Alkol mü dokundu yoksa birisi sana bir şey mi yaptı?
E:Sakin ol ben iyiyim. Sadece başım döndü. Artık hogwartsa dönsek iyi olacak.
T:Bencede.
Hogwartsa cisimlendik. Gelir gelmez odama geçtim. Fakat durum hiç iyi değildi bana noluyordu.
****
Yarın sabah tekrar atıcağım:)
Bugün çok yazmadım:/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanficSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle