Mattheodan

1.8K 82 37
                                    

Hayatımda resmen kimseden hoşlanmadım tabii ki ünlü crushlar hariç onlar resmen hoşlanılmak üzere varlar. Neyse umarım bu hoşlantı uzun sürmez. Çünkü dersler vb. gibi şeyleri etki etmesi beni korkutuyor.
Yeni ortak olarak Riddlelara onay verdim Bay Riddleın yüzünü kara çıkaracaklarını düşünmüyorum.
Bir haftalık tatil göz açıp kapayıncaya kadar bitti.
Artık hogwartsa dönmüştük full rutin ilerliyorduk.
...
Öğle arasıydı tarım saatim vardı Dumbledoora gidip Quiditch takımına alınmam konusunda konuşacaktım tabii onun bundan haberi yoktu. Neyse gidince öğrenecekti. Dedikoduları naptın derseniz onları halletim Astoria hepsinin bir yalan olduğunu gazeteye itiraf etti. Astoria ya gelmişken arkadaşları onu dışlıyorlardı babasının maddi durumu yüzünden dışlanıyordu. Tek yanında duran Mattheoydu fakat babası öğrense büyük bir ceza verirdi.
Dumbledoorun ofisine gelmişitim

E:Profesör Dumbledoor gelebilir miyim?

D: Tabii ki Bayan Black.

E:Şey profesör ben Quiditch takımına geri
girebilmek için sizinle konuşacaktım.

D:Onun için Bay Riddle da geldi.
Riddle mı?
D:Ve ona da söyledim takıma geri dönebilirsin. Fakat sana gelip daha söylememiş herhalde.

E:Hayır profesör, söylemedi. Teşekkürler profesör.
D:Bir şey değil Bayan Black.

Odasından çıktım bahçeye indim öğle arasının bitmesine 10dk vardı bahçede Riddleları bulmayı umuyordum ki bulduysa
E:Hey Riddle!
İkisinde bana döndü ne istediğimi sorarmışçasına
E:Bir şey istemek için gelmedim sadece beni hanginiz aldırdıysa teşekkür ederim.

M:Tom du ona teşekkür etmelisin.

T:..Bir şey değil

E:Görüşürüz Tom
Yanağına ufak bir öpücük kondurdum ve derse gittim.
...
Mattheodan
Elara her ne kadar seni takıma aldırsamda bu teşekkürü Tom almalıydı. Abimi sevdiğin gözünden okunuyor keşke o da oyun yapmayıp seni sevse sevgilim.
T: Ona neden benim aldırdığımı söyledin?

M:Sana karşı hisleri var gibiydi hem senin istediğinde bu değil mi?

T:Benim isteğim değil kardeşim babamızın. Bu iğrenç şeyi ben asla bir kıza yapmam hatırlatırım.
Hem onu sevdiğin çok belli babam Astoria ile sevgili olmanı istiyor unutma.

M:Ondan ne kadar uzak durmaya çalışsamda olmuyor beni kendine çekiyor.

T:Doğru Elaranın böyle bir özelliği var. Gözlerine her baktığında sanki seni hipnoza sokuyor.

M:Umarım bu gidişle ondan hoşlanmazsın.

T:Merak etme kardeşim ben duygularımı dizginleyebiliyorum.

Göz devirdim. Elara cidden büyüleyici bir kızdı her ne kadar ona kötü davranmak zorunda kalsamda beni içten mahvediyordu. Ah keşke babam bu işi bıraksa , keşke Tomu değil beni sevsen ama bu keşkeler bir hayalden ibaret.

Gözlerimin dolduğunu hissettim ayrıca sigara da içmem gerekiyordu bu yüzden astronomi kulesine çıktım ve sigarayı yaktım. Bir yandan göz yaşlarım yanaklarımdan süzülüyor bir yandan sigaranın dumanını içime çekiyordum...
Arkadan birisinin seslenmesiyle arkamı döndüm;

E:Mattheo? Sen... sen iyi misin?
Ah değilim Elara bir bilsen
M:Ben ve kötü olmak lütfen, tabikide iyiyim.

E:Bence öyle görünmüyorsun. Yanağındaki göz yaşı damlalarıda bunun bir kanıtı.

Ah onu unutmuşum onları hemen sildim ve tam aşağı incekken Elara beni tuttu;
E:Konuşmak ister misin? Hem derslerimde bitti.

M:Hayır kalsın.
Dedim ve merdivenlerden hızlıca indim.
....
Elaradan

Az önce Mattheo Riddle ı ağlarken görmüştüm cidden gözlerime inanamıyorum. Her  ne kadar benden nefret etse de cidden üzülmüştüm.

****

~Elara Black ve Mattheo Riddle~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin