Büyük bir şeyin içinden çıkmıştım ama vücudumu hiç bu kadar canlı hissetmemiştim. Sanki hiç böyle şeyler yaşanmamıştı.
Mattheonun dediği gibi hazırlanmaya odama çıktım. Black malikanesinde her kişi için bir oda vardır. Benimki büyük ve genişti fakat buraya çok gelmediğim için ailenin gözdesi olan kuzenim Annaya verilmişti. Kendisi bana bayılırdı(!). Kıskanç mı yoksa ilgi bağımlısı mı dersiniz bilmem ama benim ailede göz bebeği olmam ona hep batmıştır. Evet o da ailede iyi bir yere sahip fakat kendisinin tek olmasını istiyor bunu kendiside söyler zaten...Rezil olmam için yapmadığı şey yoktur resmen. En son soylu ailelerin katıldığı bir baloda üzerime kırmızı şarap döküp ;-Ne kadar iğrençsin! Daha ped bile takmıyorsun!
Beni bütün aile içinde rezil etmişti. Şimdi aklınızdaki soru şu olsa gerek neden bir şey yapmadın? Aslında ben her yapılanı alttan almam fakat bu olayın ciddiye alınmayacağını biliyordum o yüzden bir şey yapma gereksiniminde bulunmadım. İntikam için değmezdi. Neyse konumuza dönersek bana farklı bir oda verilmişti. Burası biraz daha dardı fakat idare ederdi üstüme şahşahalı bir şey giymem gerekiyordu sonuçta bu gecenin yıldızı bendim. O yüzden bir iki favori elbisemi önüme alıp karar verdim.
Bu elbiseyi giyindiğimde anneme ne kadar benzediğimi tekrar hatırlamış oldum. Gelinliğine çok benziyordu, zaten bu sebebten almıştım en özel anımda giyeceğim diye de kendime söz vermiştim. O gün bugündü...
Hazırlandım geri kalan her şeyi sade yaptım sonuçta elbise yeterliydi abartı olarak.
Merdivenlerin başında Mattheoyu gördüm. Onu ilk kez takım elbiseyle görmüyordum ama çok şık olmuştu her zaman ki gibi.
Mattheodan
Elara yine büyüleyiciydi ritüelin iyi geçmesi beklenilen bir şey değildi ama bu merlinin bir mucizesiydi.
İşte karşımdaydı merdivenlerden iniyordu nefes kesiciydi.
M: Büyüleyicisiniz, her zamanki gibi...E:Yiaaa sizin yakışıklılığınızın yanında sönük kalıyorum beyfendi.
M:Beyfendi mi? Kocama ne oldu?
E:Sana hiç kocam demedim ki!?
M:Demeye ne dersin?
Elaradan
Matt'e uzun uzun baktım
M:Tamam olamaman çok uzun sürmez zaten.Matt elini uzattı
M:Salona girmeye hazır mısın bakalım?E:Küçük bir çocuk muyum ben? tabii ki hazırım;)
M:Hazır küçük çocuk demişken neden riblacklerimiz olmasın?
E:Riblack mi o da ne?
M: Ne demek ne!? Çocuklarımız işte Riddle ve Black birleşimi.
E:Çocuk mu hayır ben anne olamam bana göre değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanfictionSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle