Sabah bir baykuşun penceremi gagalama sesiyle uyandım.
E:Sabah sabah ne mektubu merlin aşkına
Bir gözüm kapalı öbür gözüm yarı açık yataktan doğruldum. Mektubu açtım açar açmaz havada benimle konuşmaya başladı.
Mektup"Günaydın Bayan Black Ben Tom Riddle sizi malikanemizde ağırlamayı çok isteriz. Sizi saat 19.00 da malikanemize bekliyoruz. Ev cinimiz sizi getirecektir."
Ve mektup patladı.
Riddle malikanesi mi? Ama daha Mattheoyla bile yeni çıkmaya başladık. Hemen ailesine söylememiştir. Bunu dedeme bir mektupla illetmek için masanın başına geçtim mektubu yazdım.
Sabah rutinimi yaptıktan sonra mektubu baykuşa vermeye gittim. Oraya vardığımda Harry de oradaydı. Ama birisinin daha sesi geliyordu bir dakika bu Ginny di. Baykuşun ötmesiyle ele verildim . İkiside bana utanmışlar gibi bakıyorlardı özelliklede Ginny, yüzü kızarmıştı.H:Ne zamandır burdasın?
E:Merak etme sizin aşk dolu sözlerinizi işitecek kadar burda değildim. Yeni geldim .
H:Çok komiksin.
E:Biliyorum.... Neyse benim baykuşumda burada zaten
Elimdeki mektubu ona verdiğim gibi uçtu.
H:Aile meselesi mi?
E:Evet.
G:Kolay gelsin cidden zor iş...
E:Hadi ben kaçayım siz rahatınıza bakın;)
İkisinin homurdanma seslerini arkamda bırakarak ortak salonun yolunu tutum. Koridorda yürürken Mattheoyu gördüm.
E:Hey Matt!
Diyerek yanına gittim. Fakat hiçte tahmin etmeyeceğim şeyler gelişti.
Mattheonun yüzü kırk karış asıktı üstüne üstlük yanında hala o Astoria vardı ve Mattheonun bana ne demesini beklersiniz.M:Sen tam bir sürtüksün!
E:Ne!?
M:Beni duydun beni dün sarhoş edip benimle yatacaktın ve sonra ailen için bilgi sızdırıcaktın değil mi? Ben o kadar hızlı kanmam Elara!
E:Senin söylediklerini kulağın duyuyor mu? Bana nasıl böyle hitap edebilirsin ki? Kendini ne zannediyorsun Mattheo, bir dük falan mı yoksa bir kral mı? Bunların hiçbiri değilsin ve bunun farkında olman lazım. Fakat sen o kadar gerizekalısın ki bunları düşünecek akıl sende yok!
M:Hâla bana cevap vermedin yani bu iddialarımı doğruluyor.
Mattheo bunu dedikten sonra Pansy bana hafif bir göz kırptı. Mattheo rol yapıyor olmalıydı. Sonuçta Astoria yanındaydı.
Derin bir nefes aldım ve şöyle cevapladım;
E:Biliyor musun sana acıyorum bir baba sevgisinden mahrum kaldığın için kendini herhangi bir ortamda güçlü hissetmek istiyorsun ve bunu sadece insanlara yalanlar atarak ve bağırarak alıyorsun. Sana bir tavsiye veriyim bunları her ne kadar yaparsan yap asla o istediğin gücü elde edemezsin.
Mattheonun yüzü hafif düştü ve bunda rol yaptığını çok sanmıyorum çünkü söylediğim sözler cidden onun için ağırdı.
Zaten çok kalmadan hepsi yanımdan ayrıldılar.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra dersler için sınıfa yerleştim.
Derslerimiz Slylerleydi ve iksir dersiydi. İksir dersini çok sevmesemde profesör Shulghorn eğlenceliydi en azından ders sıkmıyordu.Derse girer girmez gözlerim Mattheoyu aradı fakat onun yerine yanıma Pansy geldi.
P:Biraz fazla üzerine gitmedin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanfictionSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle