Pansy'nin dedikleri aklıma kazınmıştı resmen Tom'u her gördüğümde aklıma onun sözleri geliyordu.
Ondan hoşlanmayı bırakmalıydım ama nasıl? Bu da aklımdaki bir soru işaretiydi.
Yarın Quiditch vardı ve benim odağım hiç orada değildi umarım bu sorunları çözebilirim çünkü çözemezsem takıma maçı kaybettiririm.Öğlendi ve bugün derse girmemiştim dün full duyduğum o sözlere ağlamıştım ve tahmin edebileceğiniz üzere yıkık bir haldeydim. Niye düzgün birisini sevemediğimi düşünüp durdum sonrada yerde uyuya kalmışım.
Hiç dışarı çıkmadım ve çıkmakta istemiyordum o yüzden binanın ortak salonunda takılıp durmayı planlıyordum ki Hermoine'nin gelmesiyle her şey değiştiHg:Elaraaaaa!!!!!
E:Lütfen ama lütfen beni dışarı çıkaracak bir şey olmasın.
Hg:Öyle.
E: :/
Hg:Aaa hadi amaa biraz kendine gelmelisin seni en son Quiditch maçını kaçırdığımızda böyle görmüştüm.
E:Hiçç dışarı çıkamam Hermoine. Zorlamasan daha iyi yoksa inadım tutacak biliyorsun.
Hg:Ahh bilmezmiyim hem sebebini bilmediğim bir nedenden depresifsin. Baksana gözlerinin altı şişmiş. Bu yüzden seni eğlendirmekte benim görevim.
E:Senle ben olucaz değil mi?
Hg:Merak etme sen ve ben. Hem hogsmade de gitmiyoruz seni muggle şehrinde bir yere götüreceğim:)
E:İyi, kimsenin beni tanımayacağı bir yer. O zaman bana 5dk ver hazırlanıp geleyim.
Hg:Hızlı olsan iyi edersin gün kaçıyorr!
Hazırlanmaya başladım ama ne giyiceğim sorusu bir dertti. O 5dknın 4dksı ne giyeceğime gidiyor diyebilirim. Ama zaten birilerine güzel gözükme gibi bir durumum olmadığı için elime gelen ilk şeyleri giydim. Dolabımda kötü şeyler yoktu zaten.
E:Geldim hadi gidelim.
......
MattheodanElara'yı sabah kahvaltısında görmemiştim. Pansy'nin dediklerine kafayı takmıştı bundan yüzde yüz emindim. Artık öğrendiğine göre ona yaklaşabilirdim ve yaptıklarımın hepsini ona açıklayabilirdim. Bu bana huzur getirmişti o yüzden Gryffindor binasının kapısının önüne gelmiştim. Bir Gryffindor sayesinde içeri girdikten sonra orada duran weasley'e Elara'yı sordum.
M:Hey! Ginnydi dimi?
G:Evet?
M:Şey ben Elara yı soracaktımda...
G:Ah onları 2dkyla kaçırdın daha yeni muggle şehrine cisimlendiler.
M:Öyle mi? Kiminle?
G:Hermoine tabii ki
İçimden"cidden Elara bulanıklar mı?"
M:Hımmm...
G:Hoşuna gitmedi herhalde.
M:Yok ben sadece... Neyse ona geldiğimi söyler misin? Ve eğer müsait olursa Astronomi kulesinde bekliyor olacağım.
G:Peki söylerim.
M:Teşekkürler.
.....
ElaradanSaat 8di ve artık gitmemiz gerekiyordu.
E:HERMOİNE HADİ GİDELİM YOKSA FILCH'E YAKALANACAĞIZ!!
Hg:SENİ DUYAMIYORUM
Hermoine'yi kolundan tuttum ve dışarı çıkarttım.
E:Şimdi duyuyor musun???
Hg:Evet.
E:Güzel... Şimdi hogwartsa gidelim saat 8 olmuş geç kalıcaz
Hg:Doğru gidelim
Herm ile hogwartsa cisimlendik. Bahçede resmen herkes toplanmıştı birisinin etrafındalardı. Kalabalığı biraz geçtikten sonra kim olduğunu anlamıştım bu Tomdu ve yerde bir sürü kan vardı.
Bütün profesörler bir şeyler yapıyorlardı. Yukarı baktığımda Mattheo yukarıdaydı, lütfen Matt düşündüğüm şeyi yapmış olma.......
Geçmişten
Bugün, Saat 19.47 MattheodanYukarıda Elara'yı bekliyordum o gelene kadar çok fazla içmiştim kafam yerindeydi ama bir o kadarda sarhoştum. Derken arkamdan birisinin gelmesiyle o yöne baktım
T:Ailelerden birisi planı bozmuş kardeşim
M:Ne?
T:Doğru duydun.
M:Kim bozmuş bir bilgin var mı?
T:Bende sana bunu sorucaktım kardeşim bununla alakalı bir bilgin var mı?
M:Ha-hayır yok bende seninle ilk defa duyuyorum
T:Aaa lütfen bana yalan söyleme. Sana tekrar soruyorum. Kimin yaptığını biliyor musun?
Neye çabalıyordum ki Tom zaten biliyordu
M:Biliyorsun değil mi?
T:Evet...
M:Bak ben Pansye gidip söyle demedim bunu bil.
T:Eminim öyledir.
M:Öyle
T:Tamam kardeşim sen ne diyorsan.
M:Bana inanmıyor musun ?
T:İnanmalı mıyım?
M:EVET
Tom gittikçe sinirlerimi bozuyordu.
T:Bak ne diycem , planı bozmuş olabilirsin her ne kadar inkar etsende ama Elara seni sevmeyecek
M:Ona her şeyi açıklayacağım
T:Ona yaptıklarından sonra sence anlayışlı mı karşılar? Sanmıyorum.
M:Ya karşılarsa
T:Bu yapacağımdan sonra işin zor
Tom bir anda kuleden aşağı atladı.
....
Şimdi ki zamanMattheodan
Manyak cidden kendini aşağı atmıştı. Onun yaptığı şeyden sonra şoktaydım olduğum yerde kalmıştım aşağı bakarken Elarayla göz göze geldim. Onu ittiğimi düşünüyor olmalıydı ki bu Tom'un planıydı.
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanfictionSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle