Melez

757 42 4
                                    

Öğrendiklerimden sonra Lumaniria soyundan olan kişilerin hâlâ yaşama ihtimallerini gözden kaçıramazdım o yüzden bu soyu araştırmalıydım. Yapılacaklar listesine bir madde daha eklenmiş gibi duruyordu. Hogwartsa geri dönmek ya da dönmemek arasında kaldım. Yani sadece burada kalıp araştırmamı yapmak istiyorum ama bir yandanda Mattheoyla resmen hiç zaman geçiremiyorum gibi geldiği içinde onun yanından ayrılmamak istiyorum. Biliyorum çok şey istiyorum ama bunlara cidden ihtiyacım var. İstek değil ihtiyaç...

....
O sırada Black ailesinde yaşanan bir takım olaylar
Şu şekildeydi;

S:BUNU NASIL BANA SÖYLEMEZSİN O BENİM KIZIM!!!

(Bay Black=Orion Black)

OB:Sakin olmalısın!

S:Sence bu durumda nasıl sakin olabilirim. Ritüel yaklaşıyor ve onu saliseler içinde kaybedebilirim. Ondan kalan tek hediyeyi kaybedebilirim. Ve sen, BANA SAKİN OLMAMI SÖYLÜYORSUN.

OB:Bunun suçlusu ben değilim. Bunun olacağını biliyordum ve o yüzden evlenmene karşı çıkmıştım ama sen beni dinlemedin ve bak şimdi ne oldu!?

S:O zaman bana bunu söylemeliydin.

OB:Neden sevgili karın bunu sana söylemedi? Sakın şaşırma çünkü biliyordu. Hatta yanıma gelip yardım istemişti. Elara ya hamile kaldığında yanıma gelmişti ve bana ne yapacağını sormuştu.

S:B-bunu neden bana söylemedi?

OB:Eğer söyleseydi bebeği doğurtmayacaktın ve o da seni ikna etmeye çalışacaktı sonra kavga edecektiniz en sonunda kabul edecektin ama bunu kaldıramayacağın için karını kaybetmeyi kaldıramayacağın için bebeği öldürecektin. Ve geçmişi tekrarlamış olacaktınız.

S:Baba sen neyden bahsediyorsun?

OB:Ah oğlum bilmediğin bir sürü şey var. Bak karın yanıma geldiğinde ona olacakları söyledim ona; eğer bebeği doğurursa öleceğini ve bunun hiç bir çaresi olmadığını anlattım ama o bebeği doğurmaya kararlıydı ve bunu yaptı canına mâl olacağını bile bile...

S:Bunları bana söyleyebilirdin!?

OB:Söylemek istedim ama senin ona bakışını değiştirmek istemedim ondan nefret etmeni... Bebeği doğurarak barışı sağlayacağını sandı ama bu tam tersi savaşı körükledi kader bir birini farklı şekilde takip ediyor ve bunu ne ben ne kitaplar çözmüş değil.

S:O tarih neyse ondan haberim yok.

OB:Atalarımıza kadar dayanan bir hikaye. Bunu biliyorsun oğlum sana hep anlatıyordum. Işık soyuyla yapılan savaşı...

S:Onu hatırlıyorum ama bu bir şeyi açıklamaz barış sağlanamadı.

OB:Hâlâ anlamadın mı? Cidden sen daha zekisin Sirius.

S:Barış... ama bu, bu mümkün değil! Onların söylenti olduğu söyleniyordu.

OB:Bende öyle biliyordum tabii Bella yı görene kadar. Ondaki ışığı uzaktan bile hissedersin.

S:Şimdi Elara melez mi? Ama onu nasıl karanlık almış olabilir ki sonuçta onda Lumaniria kanıda var.

OB:Şu anlık sadece karanlık. Bak bizde karanlık doğurulur ama Lumaniria soyunda o çağırılır yani ruha girer. Biz iki ters ırkız oğlum.

S:O zaman bu sadece bir ritüel olmayacak...

OB:Evet ama ölüm ihtimali düşebilir. Uzun zamandır karanlık ve ışık soyunun böyle bir olayının olmadığı için bu bir ihtimal.

S:...

OB:Oğlum bundan Elaraya bahsetme zaten korkuyor .

S:Tamamdır baba.

....

Elaradan

Kütüphaneden çıktığımda babama rastladım her zamanki gibi nasıl olduğumu bininci kez sordu ama yüzünde bir asıklık vardı.
Ritüel için iki gün vardı dolunay o zaman geliyordu.

Işıklı bir gecede kaderim belirlenecekti...

Hogwartsa dönmeye karar vermiştim o yüzden oraya doğru uçtum. Oraya varana kadar kafamda o kadar fazla soruyu cevaplamaya çalışıyordum. Ve tabii ki sorular bitmiyordu. Başım bir yandan ağrıyordu. Cidden bugün ne olmuştu. Hogwartsa vardığımda Mattheonun yanına gidiyordum ama Tom kolumdan tuttu.

E:Tom konuşmanın şu an hiç sırası değil. Mattheoyu bulmam lazım.

T:Peki. Ama ilk önce dinlemen lazım.

E:...

T:Bak bugün malikaneye gittim ve babamın odasına girdim. Sadece orada bulunan bir kaç dosyayı alacaktım ama masasının üzerinde bir kaç kâğıt duruyordu bunlar bir nevi mektuptu ve gönderen kişi yazmıyordu ama şu yazıyordu bekle not almıştım.

Tom çantasından bir defter çıkardı ilk sayfadaki yazıyı okuyordu ama son cümlede durdu

T:Bunu duymaya hazır mısın?

Başımı olumlu şekilde salladım.

T:Tamam... Iıı burada! Senin bir amacın olduğunu belirtmiş ve sonunda da "onun koruyucu olduğuna ikimizde hemfikiriz. Onu kendi tarafına çekmeden kazanma ihtimalin yok Riddle."

E:Bu şeyi yanıma alabilir miyim ben biraz daha incelerim.

Tom bana kağıdı verdi ve teşekkür edip uzaklaştım.

*****
:)

~Elara Black ve Mattheo Riddle~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin