Dünü sinir bozucu bir şekilde tamamladıktan sonra bugünün iyi geçmesini umuyorum. Bugün derslere katılmayacaktım çünkü antreman vardı Cormac denen aptalın nasıl oynadığını merak ediyordum cidden iyi oynuyorsa onu takımdan çıkarmam bizim zararımıza olacaktı. Kalkıp antremana hazırlandım ve ortak salona gittim. Yine herkes farklı bir gazetede yalan bir haber okuyordu bu biraz komiğime gitsede bozuntuya vermeden masaya oturdum.
H:Yine gazetelerdesin Elara gözlerden uzak olsan şaşarım.
E:Yine yalan haberdir, doğru haber yapsalar pasta kesicem yemin ediyorum. Ama şuan konumuz bu şeyler değil onlarla sonra ilgileniceğim şuan ki konu şu: Quidditch'i kazanabilecek miyiz?
Fred:Niye böyle karamsarlaştın ki?
E:Karamsar değilim ben sadece Slyler her şeyi yenilemişler herkesi resmen. Ve Mattheo yla en son konuştuğumuz konuda buydu ve bu sezon alıcaz dedi biraz gerildim açıkçası.
O:Bugün antreman var zaten yeni gelenlere teker teker tekrar bakarsın herşeyi hallederiz gerilecek bir konu yok:)
Bende ona gülümseyerek kalktım ve Quidditch sahasına gittim. Ve bilin bakalım kim sahada;Cormac Mclaggen.
C:Sanırım sende dakiksin tıpkı benim gibi. Çok ortak yönümüz var inanamıyorumm.
Ona göz devirdim ve sahadaki herşeyi hazırladım. Çok geçmeden diğer oyuncularda gelmişti, çok geçmeden sıra Cormac'a gelmişti.
Pür dikkat izliyordum. Çocuk çok iyiydi onu almazsam takıma haksızlık etmiş olurdum. Antremanı da yaptıktan sonra takımı tam seçtik.
Oliver takımın karşısına geçip konuşmaya başladı
O:Öncelikle takıma hoşgeldiniz. Bir iki uyarım olacak ondan sonra gidebilirsiniz. Takımda problem çıkaran kim olursa olsun iyi oynuyor demem takımdan atarım ikinciside dışarıda ya da okul gazetesinde en ufak bu takımı ya da bu takımdaki oyuncuları iğneleyecek şeyler görmek istemiyorum. Şimdi dağılabilirsiniz.İlk kez Oliver'ı bu kadar sert görmüştüm ayrıca Cormacta gerilmiş gibiydi.
Herkes dağıldı, bende ortak salona doğru ilerliyordum. Gözlerim yanda oturan Mattheo'ya ve ona yapışık olan Astoria'ya takıldı. Mattheo çok mutlu gözüküyordu (!) İnadıma yanlarına gittim Mattheo ile tam konuşucakken o hızlı davrandı ve
M:Köpekler konuşmayı bilmez Elara.
Dedi sitemle ve atarlı bir şekilde yanımdan ayrıldı.
Dün dediklerimden dolayı darılmış sanırım.
Astoria'nın salak saçma bakışlarını kaldıramayacakken banaA:Her ne yaptın bilmiyorum ama ilk kez birisinin sözüne bu kadar taktı.
Bişi demeden oradan ayrıldım. Mattheodan özür dileyecektim, onu ararken birisinin çekmesiyle aniden onu kolundan tutup duvara yasladım,babam azda olsa savunma öğretmişti, o sırada duvara yasladığım kişi konuşmaya başladı.
T:BLACK!
Tomun bağırmasıyla onu bıraktım kendisini toplayarak
T:Senin gibi bir kızın bunu yapmasına şaşırdım.
E:Benim gibi derken?
T:Bilmem senin gibi soylu aileden gelen kızlar genel olarak korunmasızdır.
Haklıydı diğer kız kuzenlerim korumasız ortalıkta gezmezlerdi aa birde sevgilileri olmadan.
E:Ne istiyorsun Tom?
T:Senden bir şey istediğim yok sadece kardeşimden özür dilesen olur mu Pansy'e dediklerinden sonra ikide bir sence ben köpek miyim diyip duruyor.
E:Bak Tom ilk önce özür dilerim sizden ama Draco ve Pansy hariç çünkü onlar hak etti ama sizlerde orada Astoria yı destekleyeceksiniz gibi gelince size de laf atmak zorunda kaldım. Sana ya da Mattheo ve Blasie ye bir şey söylemezdim zaten.
T:Bunu bildiğim için ses çıkartmadım zaten ve meselenize gelirsek git bir şeyler yap bu kadar alınan birisi değildi bu.
E:Nerde tam olarak biliyor musun?
T:Astronomi kulesindedir diye tahmin ediyorum.
E:Ben gidip özür dilerim şimdi.
***
Astronomi kulesine çıktım Tom'un tahmin ettiği gibi Mattheo da buradaydı.M:Tom yine kafaya takma diye zırvalamaya geldiysen şimdiden gidebilirsin.
E: Tom olduğumu kim söyledi?
Mattheo arkasını döndü beni gördüğü gibi kalktı tam gidecekti ki kolundan tuttum.
E:Niye bu şekilde davranıyorsun ki? Kimsenin sözünü takmazken ben söyleyince mi taktın cidden.
M:Birincisi hayır genel olarak insanlar umrumda değil. Ve senin köpek demeni kafama takmadım hayır, ben sadece ''sonuçta gerçeği söyledim" diye düşünmene kırıldım.
E:Yoksa sen benim zihnimemi girdin.
Doğru ya sinirlenince zihnimi kapalı tutamıyorum o da bir zihinfendi olunca normal.
M:Bak Elara sana sormam lazım cidden beni bir kızın peşinden korumacılık yapan köpeği olduğumu mu düşünüyorsun?
E:Ben sadece orada sinirliydim ve-
M:Ve sinirini başkalarına yönlendirerek onlara hakaret ettin suçsuzlara bile. Cidden soyadını hakkıyla taşıdığına inanıyor musun bide soyadımı unutmayın diyorsun.
E:Senden özür dilemeye gelmiştim fakat şöyle bir düşününce bunu hak etmiyorsun, cidden öyle birisin. Madem o kadar umursamıyorsun insanları, ne düşündüğümü umursarsın nede söylediğimi.
Dedim ve oradan ayrıldım cidden okula bu olaylarla başladıysak işimiz zor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Elara Black ve Mattheo Riddle~
FanfictionSrius Black'in kızı olan Elara Black ve Riddle ailesinin varislerinden biri olan Mattheo Riddle