başlık bulamadım:/

2.1K 108 48
                                    

Üç süpürgeye gelmiştik kafamda birsürü şey vardı onlara dalmıştım ki

H:EIara
...
H:Elara!
...
H:ELARA!

E:Efendim

H: Sonunda duyduğuna sevindim

Göz devirdim

E: Ne istiyorsun Harry

H: Bir şey sorucaktım

E:Sor bakalım.

H: Şimdi Quditch'in boşluğunu neyle doldurucaksın?

E: İlk önce Astoria denen kızı doğduğuna pişman edicem ki bu çok basit sonrada Quditch ten atılmama sebeb olan kişiyi bulucam bulduktan sonra ne yapacağımı düşünürüz.

Hg:İşim kolay derken ne demek istedin tam olarak?

E: Şunu demek istedim, Greengrass ailesiyle bir ortaklığımız var ve bu ortaklık onların her şeyi eğer biterse maddi açıdan sıkıntıları başliycak ve arkadaş çevresinden dışlanıcak sonuçta onun arkadaş çevresi az sosyete değil.

Hg:Bu büyük bir şey nasıl yapıcaksın yani ortaklık bitirmek kolay değil ayrıca Black ailesi bunu kabul edecekler mi?

E:Hayır bir ortaklık bitirmek zor ya da bizim için büyük birşey değil ama ailemi ikna etmeye gelirsem ,olanları anlatıcağım zaten olanlarda aileden birisini lekelemek bu da onları çok kızdırıcağı için onları ortaklıktan çıkarıcak.

R:Peki bu quiditch işi ne olucak sonuçta onu kimin yaptğını bile bilmiyorsun.

E:Aaa bu kadar soru yeter hadi dönelim artık.

Ve üç süpürgeden hogwartsa yol aldık. Yoldan dönerken kimse konuşmamıştı. Zaten 15 dk içerisinde hogwartsa gelmiştik.
Nöbetçi olan profesöre yakalanmadan binaya girdik aslında çok geç değildi ama çıkış yasaktı.
Geldiğimizde herkes Gry ortak salondaydı.

E: Oliver ne oluyor?

O:Yatakhaneleri fareler bastı Elara.

E: Şimdi nerde kalacağız acaba?

O: Dumbledoor açıklama yapacakmış zaten yemek saati ortak salonda yapar açıklamasını hadi gidelim.

E: Sen git ben geliyorum odamdan bir şey almam lazım.

O: Sen bilirsin ama farelere dikkat et bir tane kızı ısırmışlar.

E: Merak etme dikkat benim göbek adım.

Aslında değildi ama güvenmeyeceğini biliyordum neyse odaya çıktım tam odanın kapısını açarken fareler çıktı onlardan korkmuyordum ama hoşumada gitmiyorlardı. Kendi yatağımın üzerindeki kolyemi aldım annem vermişti ve nolur ne olmaz diye yanıma aldım ve oradan direkt ortak salona gittim Dumbledoor yeni kürsüye çıkıyordu.

D: İyi akşamlar çocuklar, bilinenler üzerine bir fare sorunumuz varmış Gryfindor binasını temizleyene kadar Gry'leri diğer binalara dağıtmaya karar verdik yemeğinizi yedikten sonra bölüm profesörü sizi yönlendirecektir o yüzden yemek yedikten sonra lütfen ayrılmayın. O ZAMAN ZİYAFET BAŞLASIN!

Yemekler geldi herkes bir hışımla yiyordu hele de Ron. Onun yemek yiyişi cidden iştah açıyordu. Kaymak birasını fazla içmişimki hiç aç değildim. Bir kase çorba bana yeterdi. Ben çorbayı kaşıklarken

Hg:  Sizce hangi binaya çıkacaksınız ? Benimki umarım sly olmaz. Onların kan davalarıyla uğraşamam.

E:Umarım.

Biz yemek yerken yanıma birisi oturdu.

A:Elara takımdan atıldığını duydum yazık olmuş.

E:  Bak Astoria seninle hiç uğraşamam o yüzden uza hadi

A: Bana niye kızıyorsun ki sonuçta takımdakilere aşk iksiri verip kendime aşık etmiyorum.

Şoka uğramıştım.

E: Ah ne kadar güzel dedikodu kraliçesi yine güzel uydurdu.

A: Bunu ben uydurmadım sizin binanızdan birisi bunu söyledi.

Dedi ve gitti.

Ben dediklerini düşünürken yemek bitmişti ve prof. Mcgonagall bizi toplamıştı.

Mg: Evet söylediğim gruplar o binaya geçecek başlayalım herkesi  kulağı burda olsun.
1. Grup slytherine gidecek
(Birkaç tane öğrenci)...
Hermoine Granger
Nevil Longbottom
Oliver Wood

2. Grup ravenclaw'a gidecek
Ginny Weasley
Elara Black
....

3. Grup ise hufflepuff a
Ron weasley
Harry Potter
Cormac Mcglagen
....

Evet şimdi söylediğim gruplar binalara yerleştirilmiştir. Herkes yatakhanelere iyi geceler.

Hg: Ben şom ağızıma cidden. Elara ben napıcam şimdi uff

E: Benimle gel.

Hermoine ile kalabalığın arasından geçip Dumbledoor un odasına  gittik.

Kapı zaten açıktı ama yinede kapıyı tıklattım.

E:Profesör içeride misiniz?

D: Bayan Granger ve Bayan Black sizi bu saatte buraya getirende nedir?

E:Profesör Hermoine ve benim kalacağım binalar değiştirilebilir mi?

D:Daha yeni kararlaştırıldı bu neyin acelesi, bence Bayan Granger bir geceliğine denemelisiniz eğer rahatsız olursanız lütfen tekrar gelin.

Hg: Peki Profesör iyi geceler

D:İyi geceler.

Odadan çıktık koridorda ilerlerken

E: Bak Hermoine akşam beni uyandırabilirsin ya da ordan buraya gelebilirsin hiç çekinme ama dikkat et.

Hg: Sakin ol Elara savaşa gitmiyorum.

E: Beni tedirgin ediyorlar neyse hadi dağılalım yoksa Profesöre yakalanıcağız. İyi geceler.

Hg: İyi geceler.

****
Hermoine den

Elara yla ayrıldık zindanlara doğru indim ve işte Slytherin ortak salonu. İçeri girdim okulun baş zorbalar oturmuştu.

D:Oo bakın kim gelmiş.

T:Hogwartsın adı var cidden nasıl bu asil binaya kanı bozuk bir büyücü girebilirki.

Hg:AĞZINI TOPLA RİDDLE YOKSA SANA MELEZ Mİ DEMELİYİM.

Dedikten sonra yukarı odama çıkacaktım ki Olamaz odamın numarasını öğrenmeyi unuttum ve en kötüsü Riddleın başkan olmasıydı aşağı inerken bazı konuşmalara kulak misafiri oldum

M: Yarın Quiditch var ve Gryffindorları güzelce eziceğiz sonuçta Elara da ortadan kalktı.

B: Doğru.
Tom dalga geçercesine

T: Ah siz aptalsınız cidden.

M:Sebebini sorabilir miyim canım abicim.

T: Kazanmalarının sebebi Elara değil takım çalışması her ne kadar çocuksu gelsede öyle asla birbirlerini engellemiyorlar bir strateji belirleyip öyle oynuyorlar. Bizim takımın hırsı gözlerini kör ediyor ve bir sürü hata yapıyoruz sakin oynayamıyoruz.

M: Bu bilgilendirme geç oldu gibi.

T:Yani demek istediğim sorun Elara değildi. Onu takımdan attırmak çok aptalcaydı ki o bunu öğrendiği zaman bakalım seninle konuşacak mı ?

M: Aramızdan çıkmazsa neden öğrensin ki?

T: Bilmem sadece bir dürtü diyelim. Neyse bende odama çıkayım artık. Siz sıktınız.

Tom bana doğru geliyordu beni bir köşeye sıkıştırdı

Hg: Merak etme bunu ona anlatmiycam yeterki bana bulaşma.

T: Hayır bunun tam tersini yapacaksın ona bunları söyleyeceksin ve bende sen burda bulunduğun sürece seni koruyacağım ve bana MELEZ demeni görmezden gelicem. Bu senin için yeterli mi?

***

~Elara Black ve Mattheo Riddle~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin