Seçilen Black

1K 55 24
                                    

Olayların ardından 1 hafta geçmişti durumlar hiçte iyi ye gitmiyordu. Karanlık içimde büyüyordu resmen.
Sabah kahvaltımı yaparken mektuplar dağıltılmaya başlamıştı bende mektubumu kaptığım gibi okumaya başladım dedem bunun ne olduğunu söylememiş bütün sorduğum sorulara üstü kapalı cevap vermişti. Bu belirsizlik içinde ne yapacağımı bilemiyordum. Sanki regli gibiydim duygu değişimlerim fazlalaşmıştı durduk yere insanlara sinirlenip duruyordum, en ufak şeye duygulanıyordum. Mattheo şu 1 hafta içinde benden ayrılmayıp yanımda durması beni ne kadar sevdiğinin göstergesiydi. Çünkü ben olsam bana şu halimde bırakın 1 haftayı 1 gün bile zor dayanırdım...

Mektuba sinir olmuştum nasıl bana yardım etmezlerdi ayrıca bir şey olursa yardım ediceklerini kendisi söylemişti. Bir hışımla masadan kalktım ben kalktığım gibi Mattheoda kalktı

M:Ne oldu?

E:Dedem yine bir şey söylememiş...

Gözlerim dolmuştu 1 hafta boyunca uyumuyordum daha doğrusu uyuyamıyordum. Bugün sabah karnımın tam ortasında siyah bir nokta gördüm.
Ve bu sanki damarlarımla birleşmişti.
....
Derslere çektiğim acıdan dolayısıyla odaklanamıyordum sıralamada en üst sıradayken en dibe düşmeme az kalmıştı. Tom ve Hermoine her ne kadar yardım etselerde yapamıyordum. Resmen çökmüştüm ve bunların hepsi 1 hafta önce başlaması beni korkuyortu. Gördüğüm kabuslar arttıkça artıyordu.

Yine derse gitmek için yol almıştım ders KSKS ydı ve savunma sanatıyla alakalı düello yapacaktık ve bunlarda slyler olacaktı.

Dersi bahçede yapacağımız için bahçeye indim.
Snape in bana attığı tiksindirici bakıştan sonra diğerlerinin yanına geçtim.

S:Evett herkes geldiğine göre derse başlayabiliriz. İsminizi duyduğunuz gibi karşılıklı olarak platforma çıkın.

...

Biraz geçtikten sonra Snape in ismimi söylediğini duydum ve platforma çıktım ve öbür ismi söylemesini bekledim. Snape biraz düşündükten sonra ;

S:Bayan Greengrass çıkın lütfen.

Astoria mı!? Ahh şaka gibi resmen.

Astoria karşıma geçti. Ona yenilemezdim ama bedenimde güç kalmamıştı.
Ve düello başladı.

Bana saldırgan bir şekilde saldırıyordu bende sadece kendimi savunabiliyordum sonunda elimden asamı düşürttü

A:Tamam mı devam mı Elara?

Zihnim durmuş gibiydi ona kaybedemezdim ama savaşamıyordumda ama pes etmek bana göre değildi

E:D-devam

Astoria bir kere daha asasını salladı, bende refleks olarak elimi öne attım fakat bana bir şey olmadı. Ama tam tersi Astoria o iyi değildi. Elindeki asa yere düştü resmen boğuluyor gibiydi boğazı kararmıştı, siyahtı.

O yere yığıldı profesör Snape koşarak onun yanına geçti bana bağırıp ne yaptığımı soruyordu fakat ne yaptığım konusunda bir fikrim yoktu şok içerisindeydim. Tom kolumdan tuttu ve beni oradan uzaklaştırdı. Diğerleride onun peşinden geliyordu.

Slytherin ortak salonuna geldik beni koltuğa oturttu.
Pansy bana su getiriyordu. Mattheo yanıma oturmuştu ve beni kollarının arasına almıştı.

Tomda odanın içinde olta atıyordu. Kendi kendine bir şeyler sorup cevaplıyordu.

Biraz geçtikten sonra kendime hafiften gelmiştim. Ellerime baktığımsa simsiyahtı.

 Ellerime baktığımsa simsiyahtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Elara Black ve Mattheo Riddle~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin