Klişe dolu bir bölüm olacak ama bunların erkenden yakınlaşması lazım dayanamıyorum.
Başımın ağrısı ve penceremden içeri giren serin hava ile uyanmıştım. Tanrım çok üşüyordum şuan. Yorganıma biraz daha sarıldım. Kendimi kötü hissediyordum. Bir süre böyle kaldıktan sonra zorla yataktan çıktım ve üstüme bir ceket giydim. Burnumu çekerek mutfağa doğru yavaş adımlarla gittim. Başım ağrıyor ve dönüyordu.
Mutfakta beni bu halde gören han endişeyle yanıma koştu.
"Seungmin iyi misin kötü görünüyorusun?"
Konuşmama izin vermeden eliyle alnıma ve boynuma dokundu, ateşime baktı. Şaşkınlıkla bana baktı.
"Sen yanıyorsun resmen hastaneye gidiyoruz seungmin"
Kollarımı tuttu ve endişe içinde bana bakıyordu. Ellerinden kurtularak mutfak tezgahına yöneldim.
"Halim yok han biraz uyurum geçer"
Han benim arkamdan bakmakla yetinmişti çünkü hastaneye gitmeyeceğimi biliyordu. Ben kendime sıcak su hazırladım ve odama gitmek için yine zorla yürüdüm.
"Hiç dikkat etmiyorsun kendine seungmin"
"Penceremi açık unutmuşum"
"Bugün evdeyim gitmiyorum işe tamam mı?"
Pufflayarak han a baktım kaşlarını çatmış ama hala bana endişeli bakıyordu.
"Gerek yok han ben biraz uyurum iyi olurum gidebilirsin işe"
"Off seungmin"
O hazırlanmasına devam etti ben ise odama gittim ve pencerimi kapatıp yatağıma uzandım. Sıcak su belki boğazımın yanmasına iyi gelir diye hafif hafif yudumladım. Bir süre sonra han kapımı açtı ve gideceğini söyleyip çıktı.
O sırada ben de telefonumu elime almıştım. Chan hala aramamıştı. Şuan neye üzüleceğimi bilemiyordum. Çalan telefonum ile öksürüp telefona baktım.
Telefon konuşması(jeongin-seungmin)
"Alo hyung nasılsın?"
"İyiyim canım sen nasılsın?"
"Hyung sesin hasta gibi çıkıyor yanına geleyim mi?"
"Hayır hayır gerek yok ben iyiyim üşüttüm sanırım biraz"
"Kendine dikkat et tamam mı"
"Tamam tamam takma sen kafana senden naber nasıl gidiyor?"
"H..hyung biriyle tanıştım..."
Hasta olsam bile cümlesindeki tonu almıştım ve kahkaha atmıştım.
"Hmm kimmiş bu?"
"Şeyy çok tatlı birisi"
"Yaa sen büyüdün de yoksa..yoksa aşık mı oldunnn!"
"Hyung öyle deme utanıyorum..."
"Haha çok komiksin"
"Yanii biraz etkilenmiş olabilirim çünkü konuşma şekli ve vücudu ile insanı kendine aşık ediyordu"
"Sen bile böyle söyleyebiliyorsan kimmiş bu şanslı"
Soruma cevabımı almadan önce kapı çaldı.
"Kapı çalıyor han anahtarını unutmuştur herhalde"
Telefonumu kapatmadan zorlanarak yatağımdan kalktım. Kapıya doğru yönelirken jeongin bugün çok güldüm diye arkadaşı seokjin in yaptığı bir espriyi söylemişti beni kahkahaya boğmuştu.
"Hyung dördüncü murat neden intihar etmiş biliyor musun ilk üçe giremediği için SKAJJAGAKAHSJ"
Gülerek kapıyı açtığımda karşımda duran adamla dona kalmıştım. Chan... Hani unutmultu beni.
"C..chan?"
Bir yandan jeongin telefondaydı hala.
"Ne oldu hyung kim geldi chan kim?"
Kısık bir sesle telefona konuştum.
"Jeongin ben seni sonra arayacağım şu tatlı kişiyi konuşacağız"
Telefonu kapatıp hala kapıda bekleyen ve benim ses tonuma şaşırıp kalan chan vardı. Elinde bir poşet vardı. Neden gelmişti ki?
"Hastaymışsın"
"Evet neden geldin?"
Dün gece bana yaşattığı şeyleri asla unutmam, unutamam.
"Seungmin?"
"Ne var ne istiyorsun chan?"
Chan yere bakmakla yetinmişti. Onu içeri davet ettim. Odama götürdüm onu zaten uyuyacaktım ben de.
"Seungmin kendini nasıl hissediyorsun?"
Yatağımın başlığına sırtımı yaslayarak ona baktım. Ona belli etmek istemesem de başım hala ağrıyordu, büyük ihtimalle ateşim de vardı.
"İyiyim yok birşeyim"
Yatağımın yanına oturdu. Yüzüme yaklaştığında gözlerimi kaçırdım utanarak. Dudaklarını alnıma bastırdı ve ateşimin olup olmadığına baktı.
"Seungmin ateşin var neden hastaneye gitmeyi kabul etmedin?"
"Vaay han dan öğrenilmiş bakıyorum"
Anlamaz bir şekilde yüzüme baktı.
"Ne diyorsun seungmin?"
Kollarımı bağladım ve kafamı diğer tarafa çevirdim. Ona gerçekten kırgındım ve gerçekten bir özür bekliyordum sadece aşık olduğum adamdan, gece boyu onun yüzünden ağladığım için içtenlikle bir özür bekliyordum...
İki bölüm yapmaya karar verdim klişeleri
Umarım beğenmişsinizdir
Bu arada jeongin in bahsettiği kişiyi bence anlamışsınızdır ama changbin ile tanıştılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU | Chanmin
FanfictionChan arkadaşının sevgilisinin ev arkadaşı seungmin i küvette baygın görür Chanmin Minsung Hyunlix Jeongbin angst. [tamamlandı]