3🎶

3.1K 361 476
                                    

O günün üstünden bir hafta geçmişti. KOSKOCA BİR HAFTA..

Seungmin ile hiç konuşmadık. Birbirimize numaralarımızı vermenize rağmen ben aramadım o da aramadı. Çok saçma geliyor ama özledim sanırım onu biraz.. Biraz değil çook...

"chan hyung toplantı salonunu kontrol eder misin? 1 saat sonra gelecekler"

"tabi bay jeongin hemen bakıyorum"

Bay jeongin şirketin sahibinin o en küçük oğlu. Şirketin sahibi sağlık sorunları nedeniyle şirkete uğrayamıyor bu yüzden bay jeongin ve bay hyunjin ellerinden gelen herşeyi yapmaya çalışıyor.

Ben sadece bir asistanım pardon pardon asistandım. Şirket sahibinin asistanıydım. Beni adam çok sevdiği ve güvendiği için oğullarını resmen bana emanet etmiş gibiydi.

Bay jeongin çok samimi birisi kendisini hiç üstün gördüğünü görmedim. Bana hep hyung der bazen benim bay dememe bile kızar.

Bay hyunjin i ben çok göremiyorum o daha meşgul oluyor. Ama o da iyi biri bunu biliyorum. Karşılaştığımız zaman bana çok saygılı davranmıştı.

Aslında 3 kardeşler ama ortanca olan kim bilmiyorum. Zaten şirkette de çalışmıyor. Nedenini bilmiyorum ve merak ediyorum. Şirkette ondan bahsettiklerini hiç görmedim, duymadım.

Daha fazla bunlara kafamı takarsam toplantıya gelecek kişiler kontrol edecek salonu diye yerimden kalkıp küçük ve bana tamamen yeterli olan odamdan toplantı salonuna gittim.

Telefon konuşması (chan hyung - bay jeongin)

"bay jeongin herşey hazır"

"saol chan hyung bu arada toplantı da hyunjin hyung olmayacak lütfen yardım et bana"

"tabi bay jeongin elimden geleni yaparım"

"tekrar teşekkür ediyorum"

Birden çok heyecanlandım. Bay hyunjin olsa bu kadar olamazdı ama o bir toplantıda varsa yüzümüzün gülerek çıkmamasının bir ihtimali yoktu.

Vee geldiler nasıl geçecek acaba toplantı.

* * *

Toplantı neyseki iyi geçmişti. Tek sorun toplantı boyunca cebimde titreyen telefonumdu. Bakınca başka kim olabilir diyerek annem yazısını görmüştüm. Hala alışamadı benim toplantıda telefon açmadığımı. Ağzımın kulaklarıma varmasına neden olan arama ile çığlık atmak istedim amaa iştesin chan sakin ol.

Seungmin beni iki kere aramış. Hemen isminin üstüne basıp ben aradım. İlk çalışta hemen açmıştı.

Telefon konuşması (chan - seungmin)

"chan neden açmıyorsun endişelendim!"

"şey toplantıdaydım endişelenmene gerek yok sen iyisin değil mi?"

"evet evet ben iyiyim meşgul müsün istersen kapatayım"

"hayır hayır bugünlük işim bitti belki birazdan çıkarım"

"hımm iyiymiş ne zamandır görüşmüyoruz han ve minho ya da haber verelim bilmem yemek yeriz"

"ııı bence onları rahatsız etmeyelim bizimle yemek yemek zor oluyor biliyorsun"

"haha evet farkındayım"

"nerdesin seni seni almamı ister misin?"

DLMLU  | Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin