...
"benden bu kadar fazla mı etkileniyorsun?"
Merdivenler bitip odamıza girdik. Kolu hala bel boşluğumda beni tutuyor ve arada bir okşuyordu orayı. Beni yatağa oturttu. Hala soruma cevap vermeden sırıtıyordu. Vücudu bana dönükken tişörtünü çıkarıp beni çikolata barı gibi olan kaslarıyla bakışmamı sağladı. Gözlerim birkaç adım ötedeki sevgilimin kaslarını inceliyordu. Sertçe yutkunup gözlerimi kaçırmaya çalıştım. Ama imkansızdı...
"ben sana sorayım istersen, benden bu kadar fazla mı etkileniyorsun?"
Üstü çıplak şekilde üstüme yürüyüp sırtımı yatakla buluşturdu. Vücutlarımız ve yüzlerimiz birbirine çok yakındı. Dudaklarına yapışmak istiyordum.
"sana soru sordum minik köpekcik?"
İkinci kere yutkunduğumda o gülmüş ve üstümden kalkmıştı.
Onu istiyorum..
O dolabına yönelmeden onu engelledim ve bana yaptığı gibi onun sırtını yatakla buluşturup üstüne çıktım. Bana anlamaz gözlerle bakarken ben ise kendimi tutmak istemiyordum. Sadece onu istediğimi söyleyecektim.
"Chan"
Hala aynı şekilde bana bakıyordu. Biraz aşağı kayıp göğsüne uzun bir öpücük kondurdum. Bunu beklemiyordu ve küçük bir inilti çıktı hafif aralık ağzından.
"S..Seungmin-"
"seni istiyorum"
Utanmaz gözlerle ona baktıktan sonra boynuna doğru eğildim. Her gece kafamı gömüp uyuduğum boynu şuan öpüyor, emiyor, arada bir minikçe ısırıyordum. Boynunun her yerine öpücükler bırakırken ona baktım. Gözleri kapalı başını yatağa bastırmış, sürekli yutkunuyordu. Öpüşlerim sürekli aşağı yukarı yapan adem elmasın gelince pisçe sırıttım. Oraya dilimi sürünce üstünde olduğum bedenin bel altının hareketliliğini hissettim.
En sonunda göğüs uçlarındaki tepeciklere geldim. Öptüm, emdim. Dişlerimin arasını alıp canını acıtmamak için sadece oynadım. Diğerini ise elimle ezdim. Resmen altımda kıvranıyor arada bir kısa kısa inliyordu.
Daha fazla dayanamayıp kasıklarına oturdum o hala yatakta uzanırken. Oturunca diğerlerinden büyük bir dinleme kopardı. İkimiz de iyice sertleşmiştik.
Üstümdeki tişörtü bir çırpıda attım. Bunu yaptığımı görünce yatakta doğruldu ve sırtımdan kavrayıp hem beni kendine daha çok bastırdı hem de göğüs uçlarımla oynayıp inlememi sağladı. Kalçada hissettiğimin içime girmesi için zevkle inliyor onu deli ediyordum.
Yerlerimizi değiştirdi ve ben yatakta -şimdiden dağılmış şekilde- uzanmışken kendisi altındaki pantolonu çıkarmıştı. Baksırından şişkinliği gülmemi, aynı zamanda yutkunamamı sağlıyordu. Benim de ondan farksız bir halim yoktu aslında.
Aynı şekilde benim de altımdaki kısa şortu soymuş ve ikimiz de baksırlarla kalmıştık.
Bacaklarımın arasına girip yatakta olan bedenimin üzerine yöneldi. Önce dudaklarıma atıldı. Bana hiç acımıyor, ısırıyordu. Hoşuma gitmedi değil.
Dudaklarımdan ayrıldığında arzuyla konuştu.
"izin vereceksin değil mi, yorgunsun diye geçiştirmeyeceksin?"
Bu hali çok sevimliydi -seksi- ona gülümseyerek baktım bir elimle yanağını sevdim.
"asla, istediğin ka-"
Dudaklarıma tekrar aynı sertlikte yapıştı. Gülümsedim. Çok çok güzel bir anda gibi hissediyorum kendimi.
Vücuduma yönelip göğsüme ve karnıma öpücükler kondurdu. Her öpüşünde derince küçük küçük inliyordum. En sonunda baksırıma geldiğinde beni delirtmek için yavaş yavaş çıkarıp bir kenara attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU | Chanmin
FanficChan arkadaşının sevgilisinin ev arkadaşı seungmin i küvette baygın görür Chanmin Minsung Hyunlix Jeongbin angst. [tamamlandı]