Felix düşündüğünüzden daha çok seviyor Kim ailesinin bu 3 gencini
Bu bölümde sanki staaaaa ları anlatıyor gibi oldu sjzhsksgkw
"memnun oldum tanıştığıma Felix, iyiki doğdun"
Chan ın kardeşi Felix in doğum gününe gelmiştik. Felix gerçekten çok tatlı biriydi. Bir fotoğraf çekiminden benim hayranım olduğu için daha da sevmiştim onu. Zaten buraya gelir gelmez beni görünce şok olmuştu. Mumları üflerken de sadece bana bakıyordu parlayan gözlerle. Sadece bana değil aslında bana ve neden burada olduğunu bilmediğim hyunjin e. En son karşılaştığımızda hiç iyi şeyler söylememişti bana. Hala çok kırgınım ona ama o beni tanımayan biri gibiydi. Hiç bakmıyordu yüzüme kardeşinim ben senin, seni çok özledim hyunjin gerçekten üzgünüm...
Hyunjin çok mutlu görünüyordu. Ben de onun gibi durmak, hiçbirşeyi önemsememek istiyordum. Ama Chan ın o kardeşini çok önemseyen, onun için herşeyi yapabilecek bir abi olduğunu görünce gözlerim doluyordu.
"Felix jeongin in işi olduğu için gelemedi ve bunu sana vermemi istedi"
Elimdeki orta boylardaki kutuyu ona uzattım. Az önce aldığı hediyelerde bu kadar heyecanlanmamıştı ben de çok merak etmiştim içindeki şeyi.
"teşekkür ederim"
Heyecanla mavi kurdaleli kutuyu açtı. Gördüğü şeyle ağzı kulaklarına varınca daha çok heyecanlandım. Felix mutlulukla kutudan çıkardığı siyah sweatshirt ü inceliyordu. Daha da meraklanmıştım, acaba önünde ne deseni, yazısı veya resmi var diye. Çok önemli olmalı ki gözleri dolacak kadar gülüyor resmen yerinde zıplıyordu.
"tanrım ç..çok güzel!"
En sonunda yanımda duran Chan da benim gibi dayanamadı ve konuştu.
"hadi bizde de göster neymiş?"
Önünü bize çevirdiğinde ağzım açık kalmıştı. Bu, bu çocuk bizi fazla seviyor...
Sweat in önünde ben, jeongin ve hyunjin in eskiden çekindiğimiz -aramız iyiyken- bir fotoğrafı vardı.Bunu çekindiğimiz günü hatırlıyorum çok güzeldi. Üç kardeş çok eğlenmiştik. Ama şuan konumuz o değil Felix çocuğum takıntılı mısın bize...
"jeongin bana çok seveceğim bir hediye alacağını söylemişti ama bunu beklemiyordum çok çokk teşekkür ediyorum!"
Koşarak gitti ve bir odaya girip giydi elindeki. Off neden kızardım ben. Biri tarafından bu kadar sevildiğimi görmek garipmiş. Benim yanıma geldiğinde elimi tutmuş olan Chan ın elini bıraktım istemesem de. Ona bakıp izin alır gibi baktı Felix. Chan başıyla onaylayınca rahatsız olur muyum diye bir kere daha düşündü ve bileğimden tutup beni sürükledi dahademin girip giyinği odaya geçirdi beni.
"Chan hyung dan zorla izin aldım sana odamı gösterebilmek için"
Güldüğümde odasını incelemeye başladım.
"şey garip oldu ama böyle sadece mmm.. Görmeni istedim..."
Tebessümümü yüzümden hiç eksik etmeden odayı inceledim. Çalışma masasının yanındaki duvarda asılı olan pano dikkatimi çekti.
"buna bakabilir miyim?"
Üstünde resimler vardı onlara bakmak istiyordum.
"tabiki de onun için getirdim aslında buraya seni"
Sandalyeye oturup panonun hizasına geldim. B..bu benim??
Fotoğrafı elime alınca açıklama gereği duymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DLMLU | Chanmin
FanfictionChan arkadaşının sevgilisinin ev arkadaşı seungmin i küvette baygın görür Chanmin Minsung Hyunlix Jeongbin angst. [tamamlandı]