19🎶

1.5K 184 53
                                    

Birbirimize mutlulukla bakarken bu mükemmel anımızı telefonun çalması bozmuştu.

Direk telefonu açtı ve konuşmaya başladığında ben de işime döndüm. Masayı kurmaya başlamıştım.

Chan ın ağzından:

Telefon konuşması(jeongin-Chan)

"üzgünüm rahatsız ediyorum Chan hyung"

"sorun değil ne oldu"

"şey-"

Jeongin konuşacağı zaman Seungmin in konuştuğum odaya dalıp konuşmasıyla endişe dolmuştu içimi.

"sevgilim hadi yemek hazır!"

Telefonun mikrofonunu elimle kapatmaya çalıştım ve gülümseyerek cevapladım.

"tamam canım geliyorum"

Telefona döndüğümde hafif bir öksürmüştüm ve jeongin den özür dilemiştim.

"hyung duydum, sesin sahibini tanıyorum sanırım ama birşey söylemek istemem"

"çok üzgünüm"

"neden üzgünsün saçmalama benim abicim Seungmin ile bana söylemeden sevgili olduğunuz için sinirli değilim merak etme"

Tanrım... Nasıl herşeyi anlık çözebiliyor bu çocuk. Utanıyorum hem de çok.

"ge..gerçekten söyleyecektik ama aramızda anlaşmazlıklar yaşandı gerçekten o sebepten"

"neyse telefonu kapat gidip biryerlerde çığlık atmak istiyorum Chan hyungum ile abicim sevgili diye"

"ahh lütfen bay hyunjin duymasın bağırışlarınızı Seungmin ile kardeş olmalarına rağmen düşman gibi hissediliyorlar"

"onları çözmek zor çok takma ben iki üç senedir barıştırmaya çalışıyorum ama boş yani, off neyden bahsediyoruz biz hadi abimin yanına git bekletme kendi elleriyle mükemmel yemekler hazırlamıştır sana görüşürüz"

"görüşürüz"

Telefonu kapatıp Seungmin in yanına gittiğimde dudak büzmüş şekilde masada oturuyordu. Güzel bir masa hazırlamıştı bizim için. Bu tatlı haline dayanmak istemedim ve sarıldım ve yanaklarını öpücüklerle süsledim.

"Chan kızgınım sana!"

"bence olm sevgilim çünküü artık jeongin bizi biliyor"

Hemen sandalyeden doğruldu.

"n..ne sen jeongin ile mi- olamaz benim yüzümden"

"hey hey yapma böyle çok mutlu oldu, sadece söylemediğimiz için biraz kızdı o kadar"

Bir oh çekti ve bana hala küs olduğunu hatırladığında kollarını bağladı, dudağını büzdü ve sandalyesine geri oturdu. Bu haline dayanamayıp sarıldım ve dudaklarını büzmek için yanaklarını sıktım. Balık gibi tatlış tatlış bana bakarken büzülmüş dudaklarına öpücükler kondurdum.

"Channn!"

"ne yapayım ölüyorum ben bu dudaklar için öpmeyeyim mi?"

Yanakları kızarmıştı. Köpekcik seni.

"tamam öp ama böyle değil komik görünüyorum"

Alt dudağını sallandırmaya devam ederken kalbimi ne hale soktuğunun farkında olmadan.

---

Seungmin in ağzından:

Yemeklerimizi yemiş, Chan ı jeongin tekrar arayıp şirkete gelmesi gerektiğini söylemişti.

DLMLU  | Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin