Věděl jsem že mi tu největší cenu nedají. Proč ale jemu ji dali? K čertu se vším! Budu jeden z nich!!!!!!
Prodám dům v LOS Feliz ale neuvědomuji si že vlastně to nebylo jenom za mé peníze....
Zapálil jsem si cigaretu a sedl jsem si na dřevěnou židli na mém balkoně.
Přišel a dal na stůl džus ve skleněný dóze. Jeho pohled byl smutný a spitavý. Krásný den se sluncem a bez mráčku. Vyfoukl jsem kouř a sledol jsem jak se strácí.
Přinesl sklenky a nalil orangadu a já se napil. Děkuji zlato. Jeho pohled přejel můj malíček. Kousl se do rtů , byla to rána kterou asi nečekal.
Sedl si na proti mě a uhladil si vlasy. Lásko je vše v pořádku?
Vzal jsem mu jeho ruku a políbil ji on se usmál a já mu dal můj ukazováček na jeho rty.
Vše je jak má být nedělej si žádný starosti.
Lžu jak vždy možná ještě víc než jindy. Vím že s prodejem Los Feliz nikdy nebude souhlasit.
Vím že to ví ale vše drží v sobě.
Trochu se úsměju a chytnu ho za ruku, stisknu mu ji on mi úsměv oplatí.
Mám nějakou práci zlato ale chtěl bych s tebou jít na oběd dopoledne hodí se ti to nebo máš něco?
On mávl rukou jen tak do vzduchu.
To může jít stranou chtěl bych jít s tebou se najíst Coline.
To jsem moc rád zlato. Znovu mu políbím ruku.
Pošlu ti správu kam půjdeme......
Jsem v mé kanceláři a koukám na tlusté desky. V ušich ještě slyším jeden z nich!
Zvoní telefon na mém stole.
Více myslím ty ceny jsou různé ale myslím, že se to zvládne ne?
Kolem šesti to bych souhlasil. Momentálně na tom pracuji chci se všeho zbavit začínám nový život. Položil jsem sluchátko na vidlici. Vzal jsem svůj mobil a napsal jsem zprávu.
Sedím v půl druhé v zahradní restauraci která otevřela teprve nedávno. Pár stolků s Damaškovýma ubrusema a krásný výhled na Los Angeles. Který v tuto hodinu je opravdu nádherný. Na stole leží menu který má především Italské speciality. Objednal jsem si aperitiv a zapálil cigaretu. Koukám se na můj malíček nepatrně se mi klepe. Řeknu sprosté slovo jen tak pro sebe. Jsem jak malý kluk. Panebože ten cit co cejtím.....
Polknu na sucho, cejtím mé srdce až v krku. Nádherná bytost která do dnešního světa nepatří.
Zamával na mě od vchodu má na sobě bílou košili uvazanou u krku na spůsob jak se nosila ve dvacátých let minulého století. Znovu polknu a musím upit trochu aperitivu.
Sedl si a já mu stiskl ruku na stole. Jseš úžasný můj poklade. Svítí mu jeho oči a já se v nich topím .
Nepotřebovali jsme pár minut vůbec mluvit vše jsme si přece řekli......
Výborný italský špagety s červenou salcou nás přenesli do Itálie.
Promiň Coline já to tak nemyslel, víš ten rozhovor před dvoumi dny.
Můj mozek pracuje na plno jsem celý dny zaneprázněný a do všeho mám práci v New Yorku tak se připravuji na cestu. Tak, že v hlavě mám jeden kolotoč.
Jak to myslíš Jarede? Zeptám se ho aniž bych ve své hlavě pátral na náš rozhovor před dvoumi dny.No žes ho vzal sebou já s tím nesouhlasil.
Henryho Jarede?
Konečně znovu si promítnu celý rozhovor v hlavě jako film.
Já si vážím tvého názoru zlato ale myslím že vím co dělám.
Koukl se na mě a upil sodovku. Já jenom víš nechci aby se tam prostě u nich moc motal.
Já pokývám hlavou a pomyslím si já budu jedním z nich.
No měl bys už myslet trochu jinak ale necháme to poklade. Ta košile je opravdu hodně šik.
Usmál se a bylo vidět, že je v pohodě.
Dojedli jsme a dali si lehký desert s malinami a s kávou.
Povolil jsem si uzel na kravatě a chytl jsem mu ruku na stole.
Víš musím ti něco zdělit poklade. Připravuji pro nás dva plno nových změn.
On upil kávu a naznačil mi, že mi chce něco říct.
Vím, že zas něco podnikáš Coline ale já do toho nějak nezapadám. Ne?
Pokračujeme.
YOU ARE READING
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanfictionOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.