Myšlenky Který Mě Doprovází 2

40 0 0
                                    

Ta atmosféra se nedala unést. Uklidil jsem v kuchyni a šel jsem na čerství vzduch. Stojím venku před domem a z pusy mi jde pára. Je to k nevydržení! Dám si ruce do kapsy zimniku a jdu se projít. Je to prostě s ním k nevydržení. V hlavě má jenom jak se stát hercem ale to za každou cenu i přes mrtvoli. Já mám jiné sny který snad bych mohl někdy uskutečnit. Chybí mi i bratr ale nechci si to přiznat. Mé nohy zapadají do sněhu. Mířím na zastávku autobusu. Miluju trafiku kde se hodiny dívám na časopisy. Někdy mluvím s trafikantem který je moc příjemný.

Cigaretu vyhodím otevřeným oknem ven. Není mi zima ani v tílku. Nejsem přeci žádná trasořitka. Jsem chlap. Kam šel? Zas se urazil?! Ať jde do háje!

 Kam šel? Zas se urazil?! Ať jde do háje!

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Extra Colin v Liverpoolu. To je přeci práce. Celý štáb prý skáče podle jeho tak jak on píská . To je slyšet z Liverpoolu. Pokračujeme normálně.

Do...... Uběhla hodina. Kam šel? Však se vrátí začal přešlapovat po kuchyni. Chtěl mi říct něco s tou Emily. Taky jsem mohl ho vyslechnout. Nikdy neodchází se projít aniž by mi to řekl. Co mi to chtěl vlastně říct?

Jared si otevřel laptop. Koukl se na letenky. do Švýcarska
HM nestihnu to.... Zavřel laptop škoda. Krásná krajina s menším zámkem. Místo plný mystiky. No nic nedá se nic dělat. Ale přitom vím že on tam bude. Bilbelter. Club vyvolených. Odstrčím laptop na stole. Jsem přece......

Vystoupíme z černého auta na letišti na nás čeká letadlo WB. Velký Šéf přijede za deset minut. Musíme být zpátky neš začne zas natáčení. Slyšíš? Jo rozumím. Studený vítr jim projel celým tělem. Colin si zvedl límec. Prosím pánové. Hezká letuška je přivítala.

Seděli v pohodlných křeslech letadla a upíjely drahý koňak

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Seděli v pohodlných křeslech letadla a upíjely drahý koňak. Večeře jsou tam výborné. Coline pamatuješ jak nám tam dali toho bažant a? To bylo snad před deseti lety ne Maxi? Myslíš? Ten čas tak letí to je k nevydržení!
Další černý auto zastavilo. Velký Šéf rychle vyšel schody letadla.
Tak hezký let vám přeji pánové. Byls skvělí v tý roly drahý. Velký Šéf si upravil motýlka na smokingu. Děkuji  moc pane.......
Má procházka mě trochu uklidnila. Nyní stojím v centru Dublina u mléčnýho baru.
Byl jsem zmrzlí na kost. Naše peněžní situace je přímo v hrozném stavu. S těží mám v kapse pár drobných. Zacinkají mi v kapse. Necítím nohy které mám zmrzlé. Naproti je telefon tak tam hodím minci. Emily? Ahoj jsem v centru u mléčného baru. Přijdeš? Jo hned jsem tam. Čekej mě ve vnitř. Emily? Je mi moc zima a... Sedni si vevnitř zlato a dej si něco teplého hned jsem tam. Řekni Evanovi že hned přijdu. Zavěsila.
Sedím u stolku u okna mé ruce drží kafáč kakaa z kterého se kouří. V místnosti je teplíčko a je to moc příjemné.

Butterfly  Farrelleto Kniha 13Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon