Vánoce přicházejí 9.

32 0 0
                                    

Zavřel jsem dveře v mém pokoji. Jsem šťastný možná že opravdu se plán povede. Jarede? Bratr klepal na mé dveře. Ano? Můžeme si promluvit? Vzdychl jsem si začne zase s něčím.....
Otevřel jsem dveře, stál tam ruce v kapse jen tak. Pojď dále ne?
Shannon si sedl na mou postel a nohy si složil na dřevěnou židličku. Mamka měla o tebe strach, chyběls celý ráno a dopoledne. Sice vzals telefon ale tady není kurník. Máme za tebe nějakou zodpovědnost. Přišels no z nemocnice hmmm nevíš co se může stát. Kdes vlastně byls?
Nevím ale jeho tón se mi vůbec nelíbil byl panovačný. Šel jsem do studia chci udělat znovu konkurs na roly. Přejel mě pohledem jako kdybych byl člověk třetí kategorie. To nemyslíš vážně?! Jeho ruce byli ve vzduchu a potom klesli podél jeho těla. Tos hledals film kde bude hrát on ten..... abys mu byl zas nablízku?! To snad nemyslíš vážně! Skokem byl u mě. Co naše sny o muzice? Že budeme slavní! Proč se tomu nevěnuješ? Řval mi do ucha měl pravdu, nevěděl jsem co mu mám říct snad jen tohle....Shannone je to moje můsa potřebuju ho abych mohl skládat písně. On se zabýval dávno muzikou i psaní písní spolu bysme mohli.... Shannon ukázal na mě prstem. Ty vůbec nežiješ v realitě. Víš vůbec co ti udělal??? Prodává se celýmu studiu za role! Jsou o něm slyšet hrozný věci!!!!
Nemluv tak!!! To není tak! Shannone! Ten práskl dveřmi a byl pryč.

Extra Nový 22

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Extra Nový 22.12.2020 tolik nákupů za poslední dny.... Pokračujeme normálně

Opřel jsem se o dveře zhluboka jsem se nadýchl. Nesmí za žádnou cenu na to příd! Hledám po kapsách růžové pletené vesty můj nový lék.
Colin seděl na lehátku u bazénu a sledoval smrčky na proti. Usmál se sám pro sebe.
Jsem hotov promiň že jsem se trochu zdržel. Jared stál na okraji terasy. Měl kostkovanou košili a džíny černé barvy a v ruce cestovní tašku. To ti to moc sluší beruško.

Extra Jeden ze smrčků

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Extra Jeden ze smrčků. Kam půjdou ostatní? Pokračujeme normálně

Celý den jsme byli spolu. Zajeli jsme si do parku kde jsme se hezky prošli. Šli jsme na aperitiv do parku kam chodějí stáří dědci (popis v předešlích kapotolech).
Sluníčko bylo příjemný venku po málu lidí. Sednem si venku? Tak si dej něco před obědem abys měl chuť k jídlu! Příjemný posezení na výsluní. Ne ne já nemám rád alkohol. Cejtil jsem se tak volný. Poslouchal jsem každé jeho slovo při obědě. Se vším jsem souhlasil co říkal ani jsem nepřemýšlel proč, vůbec jsem to v hlavě nerozbíral. Cejtil jsem se skvěle. Ten nový lék je moc dobrý určitě mě vyléčí a budu jako dřív. Mám štěstí že mám Colina. Stará se o mě a miluje mě.
Mluvili jsme jen všeobecně o všem možném. Byl jsem rád že budeme všichni na Vánoce spolu. Maminka říkala že nás čeká o svátcích.
Jo jo říkalas to myslím. No máme ty tvé narozeniny, počítám že přijdou chlapci tak se sejde rodinka. Tak uvidíme co vše stihneme. Pokýval jsem na souhlas.

Butterfly  Farrelleto Kniha 13Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz