Zde je jedna zajímavá věc. A to je ta villa. Vždy se objeví něco podobného i když je natáčení i když jsou koncerty. Natáčení zde ve vile v hotelu? Čím dál tím lepší. Tak se podíváme......
Líbíš se mi tak ha ha ha za deset let Jarede tak budeš vypadat. Slyšel jsem jeho hlas v mém mobilu. Přestaň Coline viděl jsem tě v horším stavu nedávno. No zlato takový je naše zaměstnání musíme se podřídit ne? Nevím kde je nevím jestli je v LOS Angeles či v Austrálii nebo v Thaisku nevím nic. Jeho hlas nic neprozradí.
Všechno nejlepší k Svatému Patrikovi Coline. To jseš moc hodný. Škoda že nejsme spolu. Jeho hlas je neutrální nevím co si myslí nikdy jsem to nedokázal, vždy kryje své city studený král.
HM škoda je mi to líto. No tak nebuď smutný. Pamatuješ kdy jsme byli na tom místě?
Je zajímavé že jsem čekal tuhle otázku. Coline na to se nedá zapomenout.
Ne nedá ten hotel je přece náš bod to nemůže být jen náhoda Jarede. Bylo ticho pár vteřin. Nic není náhoda Coline naše minulost je neustále v patách.Někdy teď dost přemýšlím možná abych se odreagoval od rolí nevím prostě proč víš Coline proč tenkrát odešels domů z toho kluziště a já tam čekal? V mobilu bylo ticho dlouhou chvíli, slyšel jsem jenom jeho dech. Už jsem myslel že ani neodpoví ale on se ozval. Proč to vše znovu v tý svý krásný hlavě přebíraš pořád dokolečka?
Proč nemyslíš na naše Tango u bazénu? Pamatuješ? Držel jsem tě pevně v objetí a přísahali jsme si sliby lásky. Pamatuješ na tu vůni z růží v bazénu?
Pamatuji bylo to něco úžasného chtěl bych znovu něco takového zažít. No tak beruško čas trochu snít ne?
Cejtím se tak unaven lásko, chci abys mě sevřel v náručí a já se schoulil na tvoji hruď to strašně miluji. Kdy tě uvidím? Jarede až půjdeš spát zavři oči a já přijdu a pohladím tě po vlasech a budu s tebou celou noc...... Cejtím se hodně unavený ale mám ještě jeden rozhovor, potřebuju si lehnout a zavřít oči a cejtit jeho blízkost.
Kdy se setkáme kdy budeme zas jako rodina?
Skončil jsem rozhovor a vlezl jsem do vany. Voda mě uvolnila chtěl bych myslet na něco krásného. Chybí mi zpěv muzika to co jsem nikdy nechtěl dělat dělám teď herectví, dostal mě tam kam chtěl. Utřu se do ručníku. Růže které vadnou ve váze proč si tak připadám? Vezmu fén a suším si vlasy. Prostě jsem myslel žes už odešel tak jsem s partou šel na pivo. Věděl jsem že lže byl z něho cejtit pánský parfém který nebyl jeho. Tenkrát jsem si to neuvědomil a ani mě to nenapadlo. Ale dnes to vím jasně to nebyla žádná práce, podváděl mě od začátku a já žil ve svém snu. Ale přece vždyť jeho hnědé oči prozrazovali vždy nekonečnou vášeň.
Už je na všechno pozdě drží mě ze všech stran. A já to vím dokonce jsem odvedl podruhé tu odpornou roly kterou nesnáším myslím na výbornou. Kolik prášků jsem si vzal? Ani pořádně nevím.
Druhý den když jsem se vracel do Říma se mi stala divná věc. Asi opravdu zcoknu brzy nebo už jsem zcokl dočista. Připomínalo to co se mi stalo na Vánoce když jsem koupil ty stromky.
Měl jsem jednu průvodkyni abych neměl nějaký problém. Šli jsme odevzdat zavazadla když krajem oka jsem zbystřil Fabiana. Ital jeden ten aby tady nebyl. Nevšímal jsem si ho ať si udělá trochu job. Stáli jsme v menší frontě asi čtyři lidi byli před námi. Byli tam nějaký vojáci v ten moment jsem cejtil tu jeho vůni. Ten první voják se otočil byl to on. Můj pohled spanikařil sebral jsem kufr a šel k vojákovy. Pane Leto už na nás přijde řada...... Šel jsem rychlím krokem k němu. Pane tam je to zakázané tam nemůžete. Promiňte já jsem se spletl. Cejtím studený pod po mých zádech. Bludy který vidím nejsou pravdivý. Pane Leto vše v pořádku? Ano já jenom.... Mám vyjukaný pohled ten Ital vše fotí.... Potřebuju pomoct ale komu to mám říct????
Seděl jsem sám v řadě tří sedadel. Bylo pár lidí a seděli ve předu.
Přišla mi zpráva od Emily. Odjede do Austrálie. Poděkuji a řeknu jí že ji zavolám z hotelu. Mám výčitky že jsem se k ní blbě zachoval.
KAMU SEDANG MEMBACA
Butterfly Farrelleto Kniha 13
Fiksi PenggemarOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.