Stalo se něco? Jsme na procházce s mým Italským přítelem. Cejtím se bídně a on v mobilu mi ještě nadává že jsem k ničemu že jsem troska a tak..... Musel jsem se podržet stěny zatočila se mi hlava. Nemůžu si uvědomit vůbec proč mě nadává. Jarede půjdeme si někam sednout? Chceš trochu vody?
V jeho očích je otázka co se vlastně stalo.
Sedím na lavičce a držím vodu. Napsal jsem mu co se vlastně stalo nerozumím. Můj přítel se usmál lepší? Lidé který mě přinášejí stresové situace můj drahý příteli držím stranou. Nemám čas se o ně zajímat. Nevím co pořád řešíte vy jako pár. To je vše jestli chceš mi něco říct tak řekni jestli ne tak to nech být. Jared mlčel dlouhou chvíli. Nevím nikdy jak zareaguje on někdy prostě no chce to trochu trpělivosti no. Můj přítel mě chytl za ruku. Ty víš co máš dělat nechci na tebe naléhat. Půjdeme?
Příjemný oběd v tratorii mě uklidnil. Rozhovor s Alessandrem je vždy velmi příjemný. Jeho výklad o starých palácích z Torína je vždy zajímavý.
Sedíme v zadu na zahrádce proto že kvůli karantýně je vše zavřené. Ale tento podnik má známí od mého Italského přítele a otevřel pro nás. Jsem nadšen o našem rozhovoru o obrazech které plánuje nakoupit se svým manželem. Dojedli sme antipastu a přinesli nám hlavní chod.
Když jsme odcházeli viděl jsem malýho ptáčka na jedny římse jednoho domu. Byl sám asi vypadl někde z hnízda. Jseš sám tak jako já.... Můj přítel mě chytl kolem ramen. Ne vždy se můžeš spolehnout na nás my s manželem tě máme moc rádi. Fabian si dnes dal záležet. Snad třicetkrát nás vyfotil. Hej Jared dove e lui??? Vaffanculo! Zařval Alessandro. Hledá jeho Jarede. Já to vím snaží se roky.......
Položím drahý pero na desku mého psacího stolu. Vezmu svůj mobil.
Ta zmrzka je ale moc dobrá. Teče ti to kolem pusy. Vzala jsem ubrousek a jemně jsem mu očistila pusu. Mě srdce bilo jako zvon na kostelní věži. Začali jsme se smát. Emily chceš tu třešni?
Nabral ji na lžičku a dal mi ji do pusy začali jsme se smát. Nádherný sluneční letní den v Dublinu. Náš rozhovor o všem možném najednou utichl.
Stál tam u dveří cukrárny opřený o stěnu, nádherný, vlasy rozcuchaný v jeho stylu v ruce držel asi kokteil ze zmrzliny. Jeho džíny byli tak úzké žes mohla rozeznat celý jeho rozkrok. Jak dlouho tam stál a koukal na nás?
Coline! Pojď si sednou k nám! To jsem rád žes přišels. Nazdar. Řekla jsem ale neměla jsem dobrý pocit. Nabrala jsem si zmrzku na lžičku a dělala jsem že se zabývám zmrzlinou. On přišel a kopl frajersky nohou do železný nohy židle a sedl si a zapálil si cigaretu. Položil svůj kokteil na stoleček a mrkl na nás. Coline to jsem rád žes přišels četls můj vzkaz že budu možná v cukrárně na náměstí..... Jaredovi oči svítili na něho nadšením je zajímavý že nikdy jsem tento pohled neviděla u Colina.
BINABASA MO ANG
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanfictionOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.