Pochybuji sám nad sebou 5.

40 0 0
                                    

Odemkl jsem hlavní dveře už se stmívalo. Vše bylo na svém místě čistota a pořádek. Přejel jsem pohledem  nábytek obrazy a jeho knihy. Bylo mi najednou tak smutno. Zapálil jsem v krbu oheň bylo mi chladno dům byl tak dlouho zavřený. Najedl jsem se jídla z bistra a seděl jsem na koberci u krbu.
Potom jsem si vzal deku a polštář a schoulil jsem se u praskajícího ohně. Najednou mě vše tak dojalo stesk a samota. Zavřel jsem oči. Chtěl jsem slyšet jeho hlas. Chlapečku hezkej Beruško nespíš Ještě? Jsem u nás. Já to vím zlato. Brzy budeme spolu ok? Moc mi chybíš Jarede. Colin to řekl jasným hlasem.
Coline já... No tak nedělej mi to těžký. Vždy mám v mysli jenom tebe.
To myslíš vážně lásko? Bylo mi najednou tak blaze. Položil jsem mobil a natáhl jsem si deku nad hlavu v tu ránu jsem usnul. Náležím jenom jemu do mého posledního dechu.

Colin se šel projít do parku před chvílí mluvil s ním

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Colin se šel projít do parku před chvílí mluvil s ním. Je to pro něho všechno moc těžký.
Má problémy se zdravím a to hlavně s psychický stránky. Colin se ušklíbl. Sedl si na lavičku a zapálil si cigaretu, vyfoukl kouř. Jak využít tohle vše k našemu studiu? To je přece lehká věc. Už se na tom pracuje. Odborníci ze Švýcar se o to postarají. Zamáčkl cigáro do hlíny. No psychopata může hrát schizofrenik. Začal jsem se smát sám pro sebe. Jsem opravdu  ten ďábel jak mě nazívá v písních? Ha ha... Vím dobře co bylo napsaný v jeho zdravotních deskách. Těžká deprese která možná může přivolat schizofrenii. Kopnu nohou do hlíny. Nechci aby se mu něco stalo. Byl by to můj konec.

Spal jsem tak tvrdě a dobře to se mi už dlouho nestalo. Cejtil jsem se plný síly jak dlouho ne. Skoro jedenáct! Oh.... V krbu už oheň dávno dohořel. Šel jsem si udělat čaj do kuchyně. To je ale krásný sluneční den. Vzal jsem si sušený ovoce a med se sucharama. Sedl jsem si na  terasu a snídal jsem bylo mi tak hezky. Slunil jsem si obličej. Bazén a tolik krásných vzpomínek.....
Vyndal jsem si oblečení z batohu že se půjdu osprchnout. Můj mobil vyzváněl někde v kuchyni. Maminka. Byla jsem u tebe kolem desáté nenašla jsem tě tak jsem odjela.

Ano nebyl jsem doma

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ano nebyl jsem doma. Mohlas mi dát vědět mami že se stavíš. No já jsem jela do centra. Ok mami  jsem v LOS Feliz. Jarede sám? No ty vše víš mami! No miluju Batmana a sleduju jak pokračuje natáčení to je vše.
Chtěla jsem vás pozvat na Vánoce jestli nemáte něco jiného na plánu?
HM určitě se stavím možná na oběd či večeři. Jarede přijede Shannon s tou dívkou, tak jsem myslela abyste přijeli i vy. To myslíš s Valery že? Bylo pár vteřin ticho. Ne nemyslím tu dívku. Jared zavřel mobil. Díval se z okna větřík začal pofukovat.

Butterfly  Farrelleto Kniha 13Donde viven las historias. Descúbrelo ahora