Nevím ale přece jsem to věděl ne? Tak proč se divím. Naše pohledy se střetli nová hvězda WB. Mám smíšený pocity. Jeho hnědé oči měli ironický výraz jako vždy. Štáb přineslo křesla a stůl a už se nese i pohoštění. Max si sedl a Velký Šéf mluvil s mým režisérem. Max si vzal něco ze stolu a jedl a mával na mě abych přišel. Sluší ti to drahý tak doufám že budeš mít úspěch. Tvůj nový film půjde na ceny nemáš radost? Dobrý den. Děkuji mám radost samozřejmě. Jeho košile byla u krku uplá k prasknutí. Na jeho čele se perlili kapičky potu. No docela ti to sluší jako Joker. Řekl a vidličkou dloubl do vajíčka s majonézou. Tak já budu muset jít máme ještě trochu práce. Utíral se papírovým ubrouzkem protože mu tekla majonéza po bradě. V duchu jsem se smál. No tak kdopak je tu Maxi? Ohlédnu se a vidím nejhorší krysu kterou jsem kdy viděl v mém životě.
Extra Opravdu zajímavé. Batman všude kdo by tohle čekal? Pokračujeme normálně.Ty vajíčka jsou výborný zkus to fakt mohli by jsme sem chodit častěji. Myslíš Maxi? Sedl si naproti Maxe,byl oblečen v perfektním saku nemyslím nějaký značky ale objednaný a ušitý na míru někde v Londýně. Chtělo se mi utíkat co mi nohy stačí. Ale příliš pozdě jeho oči připomínající krkavce který hledá svou kořist mě zbystřili. Jo to bysme mohli přesně tak Maxi. Zapálil si Kubánský doutník. No viděl jsem už hodně Jokerů u nás Maxi. Teď se obrátil a podíval se na mě a vyfoukl kouř. Otevřel pusu jako by chtěl něco ještě říct ale neřekl nic. Oklepal si popel z doutníku do popelníku a vstal zamával na mého režiséra byl asi připraven k odchodu. Jared Leto prosím na zkoušku bylo slyšet v rozhlase. Tak Maxi jdeme máme práci. Najednou se přiblížil. No jak jsem řekl viděl jsem moc Jokerů ale děvku Jokera vidím poprvé. Řekl to dost nahlas tak že se pár lidí co byli okolo i otočili. Tak to pane nevím ale v cénáři to není. On se usmál a poplácal mou namalovanou tvář a zašeptal,tak ti to tam přidáme ne? Ty máš přeci praxi zlato ne? Nevím ale v ten moment jsem v mém vnitřku vybuchl.
HM pane myslím že záleží na pasáku a potom i na zákazníkovi. Pár vteřin se mi díval přímo do očí. Věděl moc dobře co tím myslím.
Cejtím že to zabralo ale vím že tohle jen tak neprojde.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanficOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.