Věděl jsem to ale nechtěl jsem si to přiznat. V ruce držím mobil a jeho příští práci.
Extra Rozruch na Internetu. Proto zmizls do Miami? Pokračujeme normálně.
Extra Psali jsme o tom v předešlích kapitolech dost zřetelně. Pokračujeme normálně.
Proč nemám radost? Vzdychnu si nemám proto, že to dost smrdí a bojím se v čem bude namočen.Μám o něho velký strach i když mě tyto dny nechce v blízkosti. Řekl, že mě zavolá ale to nejsem já. Panebože vše aby už bylo dobrý. Ale netušil o co vlastně jde.....
Colin seděl ve své pracovně v e studiu. Poprosil svou sekretářku o kávu a lehký santvich. Potom se podíval do svého notáře na svůj týdenní program. Věděl, že internet je plný Tučniaka a jeho pokračování ale vůbec mu nevadilo, že on se to dozví z internetových sítí. Tak mu přece dávám na vědomí, že s ním nepočítám.
Dal si nohu přes nohu a zapálil si cigaretu když do dveří vplul Max.
Stál tam ve dveřích v ruce doutník jako sloup který pοdpíra celý studio.
Tak blahopřeji ktvý nový práci! Zasloužíš si to výborný herec a spolehlivý spolupracovník.
Děkuji pojď si sednou.
Ne ne jsem mu jen na skok mám plno práce ale půjdeme v Sobotu na večeři ok? Musíme to oslavit ne?
To víš, že jo Maxi, děkuji ti.
Položil cigo do popelníku a sledoval ten kouř jak vstoupal nahoru.
BINABASA MO ANG
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanfictionOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.