Hm zajímavý zajímavý koupil si noviny a teď je čte a pokyvuje hlavou.
Sedím ve svém koutě a ani nemuknu.
Složil perfektně noviny a dal je na kraj stolu.
Podíval se na mě jako kdybychom byl nejmíň prašivej a řekl jako kdyby byl pán celého světa. Nevypadneš už? Do kina jsme šli, na jídlo jsme šli i do postele. Takový jako ty jsou jenom na jedno použití.
Zvedl jsem se bolest celého těla byla nesnesitelná ale nenechal jsem na sobě nic znát.Ale jako by se nic nestalo já bych líbal zem po který on chodí a řeknu mohl bych zas někdy příd?
Hm mám moc práce ale když tě budu ještě chtít tak si tě najdu. Vím kde jsou osoby jako ty.
Byl jsem na odchodu ve dveřích když znovu slyším jeho hlas.
No ten herec to hrál na výbornou toho Paula že?
Je to neuvěřitelný jaký má talent! A to nechtěl být hercem. Ale ty tomu nerozumíš ty znáš jenom...
Zašeptal jsem Děkuju on pokýval hlavou.
Najednou jako by ze mě vše spadlo necítil jsem nic jenom ohromnou radost!Extra Nový ❤️❤️❤️tak sexy! Pokračujeme normálně.
Dnes pojedu do hor jsem tak rád uznal to co jsem výborný herec! Nevěděl jsem jenom jednu věc, že on mě podporoval na každým. kroku a, že to co se stalo s Jokerem to nebyla jeho vinna.
Seděl jsem v autě a usmál jsem se při vzpomínce jak mi v kině stiskl ruku když mě viděl na plátně. Sledoval Paula s maximálním soustředěním neušel mu ani jeden jeho pohyb, mockrát pokyvoval hlavou.
ESTÁS LEYENDO
Butterfly Farrelleto Kniha 13
FanficOšklivá chlupatá housenka se stane jednou krásným motýlem. Tak jako dva chlapci který bez žádných prostředků se staly krásnymi motýli.